عقاید یک رامین

غروب اول مهر

رو پشت بوم بازار نشستم 


پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

 ۲۶ تا نظر تا الان نوشتن

چه عکس قشنگی
ممنون :)
در مسیر زندگی ، بر لب جاده نشستید گذر عمر دیدید ؟! :)))
بر لب گنبد سقف بازار نشسته بودم :)))
چقد خوشگل و احساسیه این عکس .
انگار یکی غرق شده تو خودش و افکارش و چشاش همینطور دور دورا رو نگا میکنه :)
ممنون :)
نشستم تکیه دادم و فک کردم ...
چقَدَر قشنگه
جاتون خالی :)
چه بازار های قشنگی داره شهرتون.
البته اینجاهارو تازه ساختن ولی باز خوبه :)
خوبین ؟ بهترید ؟
شکر بهترم :)
نابود شدم رسماً 😂😂😂
خب بگید بازاره دیگه :)))
:)))
خب گفتم توضیح بدم . نه بازار نیست . روی پشت بوم بازارم . پشت بومش گنبد گنبدیه . 
خدارو شکر:)
ممنون ک پرسیدین :)
قشنگ حس اول مهر رو القا میکنه :(
البته اینو اگه غروب جمعه ها هم ببینیم سکته میکنیم :)
امان از اول مهر ... 
دقیقا :))
چه عکس خشنگی :)
ممنون :)
ولی من یادم نبود از اولین غروب پاییز عکس بگیرم :) چون رفته بودم بازار :/ :))

قشنگه عکس :)
حالا فردا هم میتونین عکس بگیرین . اوه اوه فردا جمعه ست . غروبش دیگه نور علی نور میشه :| 

مرسی :)
آقا بسیار زیباست تصوویرتون.
کجاست جسارتا؟
ممنون :)
تبریز
آره والا :| 
نور علی نور تر میشه وقتی می دونیم از فرداش باید شیش صبح پاشیم بریم مدرسه :///

:)
6 ؟؟؟ حالا چرا 6 ؟ کلاساتون کی شروع میشه ؟؟
خب پیش دانشگاهی هم مثل سایر کلاسا از شنبه شروع میشه دیگه :)
آره والا نمی دونین من چه زجری می کشم وقت مدرسه :/ ساعت 6 پا میشم یه نیم ساعت الی چل و پنج دقیقه طول میکشه حاضر شم( از اونجایی که من خیلی منظم تشریف دارم و کارام رو برنامه س همه ی کتاب دفترا رو همون صبح میذارم تو کیف و خودکارا رو از کف اتاق جمع می کنم!) بعد از اون طرفم نیم ساعت فقط باید راه برم تا مدرسه :| قبلنا موقع مدرسه میت می شدم و تابستونا احیا...امسال برعکس شده تابستونشم آب رفتم و همینجوریش بنده نی قلیون تشریف دارم فکر کنم طی شیش ماه تحصیلی امسال به لطف خدا با یه فوت برم تو آسمونا :))
منظورم از کی ، ساعتش بود . 8 شروع میشه یا 7:30 ؟ 
احسنت . خسته نباشین . البته فقط شما این طوری نیستین . همه این طوری ان . من الان یه خودکار دارم کلا :))
جایی راحت‌تر از پشت بوم بازار برای نشستن پیدا نکردی؟ :))
انقددددددده خوب بود . راحت . ساکت . خلوت . دنج :))
ببخشید اجازه !! من همون ی خودکارم از بابام گرفتم البته فعلا :)
من واسه یکی کامنت نوشته بودم در مورد خودکار ولی الان یادم نمیاد واسه کی نوشته بودم :|||
کلی هم گشتم پیدا نکردم :|
خب شما حق دارین . من زیادی ریزبینم :|
خب اخه نگفتین کجا نوشته بودم ؟ 
" تو جواب کامنت خانوم حریر .. "
مهم بود کجا گفتنتون ؟ :)
اهان . من کلا داشتم وب همه رو چک میکردم . نگو تو وب خودم نوشتم :| 

بله ...
خلاصه ببخشید زحمتتونم شد .
:)) شما چرا معذرت میخاین ؟
والا تو این چن ساله این همه پوکر فیس بودن ی جا ازتون ندیده بودم . 
اوکی :))
از خودم ناامید شدم اخه . انتظار نداشتم در این حد فراموشی بگیرم :|
نه 8 نه 7:30 :) 7:20 شروع میشه :/
موفق و موید باشید :|
خیلی ممنون T_T 
خدایی ظلمه 7:20 
ناامید نشید , طبیعیه خب . بخاطر پیر شدنتونه :))) -----> فراموشی رو عرض کرم . پوکر فیس تعطیل .
مرسی واقعا :))) 
بخدا :((( من امروز پنج و نیم پا شدم و به احتمال زیاد باید کل سال همین برنامه باشه! حالا داغ دلمون با دیدن برنامه ی هفتگیمون تازه شد! از الان به اندازه شیش ماه روح و مغزم خسته شد با دیدن برناممون :(
:( خدا صبر بده بهتون 
مرسی :(
بخدا توکل کنین
چه عکس خوووووبییییی
کجاس دقیقن?! چه خلوته
پشت بوم بازار تبریز :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)