عقاید یک رامین

نمی دونم باید خوشحال باشم یا ناراحت

دوباره تونستم انیگمای خودمو بصورت کامل هک کنم :|

#خودمو_کُشتم_با_این_نرم_افزار
يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

 ۲۸ تا نظر تا الان نوشتن

O_O
خطرناک شدین ها !
دیگه نمیام وبلاگتون...یه وقت منو هک نکنید :))
:)))
نه نترسین . تو کار هک وب نیستم :))
خوب می تونی خوشحال باشی و دوباره براش تلاش کنی..
البته دقیقا نمی دونم تلاش برای چی..
و اینکه خب قراره چی بشه یا چیکار باید بکنی..
حتی نمی دونم چی هست این انیگما
ولی خب.. خوشحالی همیشه گزینه ی بهتریه



+ من می فهمم اینکه یکی هیچی حالیش نشه از تلاش و زحمت آدم چقدر افتضاحه.
معذرت میخوام :)
یه کم از لحاظ فکری و درسی ذهنم درگیره نمی رسم تا درستش کنم بهمین خاطر گوشه ذهنم میمونه ک اون ناقصه و این ناراحتم میکنه 
تو قسمت منو لینک انیگما هست . میتونین به اونجا سر بزنین :)

خاهش میکنم شما چرا معذرت میخاین :) 
999 بار
متوجه نشدم . ینی 999 فرصت دیگه دارم ؟
:|
من هم دقیقا این طوری شدم :))
:))))
یحتمل ب هشتگ میخندین :))
تولدتونه ؟:)
تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه:)
[آیکن خجالت] :))
خیلی ممنون :)
اتفاقا خیلی شیرینه اینطور کارایی...حتی میتونم بگم کاملا درک می کنم کنم تلاشی که می کنید رو...خیلی مزه میده :))
اره خب تلاش کردنش خیلی خوبه . آدم حظ میکنه . 
ولی خب الان یه کم سرم شلوغه نمیرسم بهش تا درستش کنم . پرونده اش باز میمونه و این برام جالب نیس اصلا
هر دو .................

بیشتر ضدحال بود برام 
واقعا تولدتونه؟
 تبرییییییییییییییییییییییییییییییک
ان شاالله صد ساله بشید نه صدو بیست ساله بشید همیشه زنده باشید :))
:)
ممنون :)
لطف دارین :)
امروزه؟
:)
بابا یه پستی حرفی چیزی جشنی :|
بله :)
معمولا سعی میکنم در موردش حرف نزنم . دوست ندارم بگم تولدمه ک همه تولدمو تبریک بگن :)
4مهر
می دونید چرا جالبه؟
چون تولد دامادم هم هست :)
 :)
:))
مسلما انسان بسیار شریف ، خوش سلیقه ، خوش تیپ ، راستگو ، مهربان و ... هستن :))))
من برم تو افق محو شم 
خداحافظ
:)))))))
نیستن ینی ؟؟
همیشه روز تولد خیلی دلگیره و گرفتس
نه؟
همیشه نه . ب لطف دوستانی مث شما حالم بهتر میشه :)
باعث خوشحالی یه برام این حرفتون:) 
ممنون:)
خدارو شکر پس که بهتره حالتون .
من باید از شما ممنون باشم :)
شکر :) 
:)

امشب رو اختصاص بدین به فکر کردن به چیزای خوب و یکسال آینده و اهداف و آرزوها. در صورت امکان بنویسینشون رو کاغذ واسه اینکه هر روز واستون یاد آور باشه

من خیلی وقته ک آرزو خاصی ندارم 
هومممم...که اینطور...


تولدتون خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مبااااااررررررکــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ^_^

خیلی خیلی ممنونم . لطف کردین :)
اقا رامین ترسناک شدید بنظرم باید ترسییید 
نترسین . وب هک نمیکنم :)
خوبین؟
بد نیستم . شما خوبین ؟
عه ، تولدتون مبارک باشه :)))
مرسینگ :))
خب این ک آرزو ندارین
خوب نیست
ی آرزو بسازین برا خودتون

مرسی.
خیلی وقته ک چیزی رو از ته دل نخواستم ...
یکی بهم یروزی گفت :این ها نشونه های بزرگ شدنه
آدم باید تا میتونه بزرگ نشه, قشنگ نیست دنیای آدم بزرگا....

ینی من الان دارم بزرگ میشم ؟ :(

یکی بهم یروزی گفت :این ها نشونه های بزرگ شدنه
آدم باید تا میتونه بزرگ نشه, قشنگ نیست دنیای آدم بزرگا....

"این کامنت منو دلتنگ نرگس وبلاگ کرد."
اره . نرگس خانم همیشه این حرفو میزدن ...
آدم بزرگا هیچی غیر از خودشون واسشون مهم نیست. همیشه قولاشون یادشون میره. عادت میکنن به اطراف. هیچی براشون جذابیتی نداره, حتی بارون. همه رنگ ها رو ی اندازه دوست دارن. براشون مهم نیست اگه نیم ساعت دیرتر سر قرار برسن.
هر شب ک ماه رو نگاه میکنم و از مامان میخوام چند دقیقه از وقتش رو نگاهش کنه, فقط میگه :ماه دیدن داره اصن؟ 
مامان بزرگ شده.

چرا باید خیلی وقت باشه ک از ته ته دل چیزیو بخواین ؟ چرا دوباره تلاش نمیکنین واسه داشتن یا رسیدن ب یه آرزو کلی نقشه بریزین؟
آرزو ساختن سخت نیست آقا رامین:)
بهش فکر کنین:)
منظورتونو فهمیدم . 
من از همه بیشتر از آدما رو دوست دارم . روابط انسانی رو دوست دارم . دوستی رو دوست دارم .
ولی همیشه ضربه خوردم . اذیت شدم ...

نمی دونم شاید فقط دارم بهانه میارم . ولی هرچی سعی میکنم می بینم دوست داشتن هر چیزی برام یه حس زودگذره ...
امیدوارم بزرگ نشین هیچ وقت
:)
ممنون :)
خانوم نرگس وبلاگ چه کسی هستن که اینقدر کامنتم شبیهشون بود؟
http://ymoon.blog.ir/
بذارین من تصویر درستی از ادم بزرگ ها بهتون ارائه بدم. نمیدونم چرا همیشه " دل مردگی" یا "بی حوصلگی" ادم بزرگی تعبیر میشه. خیلی ها هستن تو سنین پایین هم بی حوصله و دل مرده اند. البته قبول دارم ک در ادم بزرگ ها بیشتر دیده میشه . منظورم اینه که تعداد ادم بزرگ های بی حوصله و دل مرده بیشتر. دلایل متفاوتی هم داره که اینجا به بخشی از اون میپردازیم.
اما از کی به بعد انسان تبدیل به یک آدم بزرگ میشه. از اونجایی که کلی دغدغه های ریز و درشت ب وجود میاد. کار. وأم. ماشین. دکترا. پایان نامه. خونه. معمولا دغدغه های ادم بزرگ ها دیگ از این فراتر نمیره. تهش اینه ک اخبار روز و دنبال میکنن یا هر چند وقت یک بار کتاب میخونن تا تو جمع های خودشون حرفی یا نظری داشته باشن. اکثرا هم مدام در حال اظهار نظرن و هیچ مفهومی توی ذهنشون ثابت نیست . در نهایت باز همه چیز میرسه ب دغدغه های اصلی شون. این دغدغه ها توسط ادم بزرگ ها، از روی علاقه ساخته نمیشه. جمعی از ادم بزرگ ها جامعه رو با اینجور دغدغه ها میسازن و بقیه خودشونو درگیر میکنن. همیشه بیش از اندازه هم ب دغدغه ها فک میکنن. حالا با وجود همه ی اینا واقعا نمیشه انتظار داشت ادم بزرگ ها دیگ جونی براشون بمونه تا از چیزی لذت ببرن. جالب اینه وقتی ب دغدغه هاشون میرسن میفهمن چیزی نبود ک فکرشو میکردن و افسرده میشن .ادم بزرگ ها متخصص افسرده کردن خودشونن. خیلی هاشون از یه جایی ب بعد ادعای فهم و کمال میکنن در صورتی ک هنوز گاهی مثل بچه های شیش سال رفتار میکنن. خیلی ب تجربه هایی ک براساس سنشون ب دست اوردن مینازن. از یه جا ب بعد دیگ کسل کننده میشن. هیچ احساس جدیدی یا چیز شادی یا هیجان انگیزی ندارن بهت بدن. در نهایت با دغدغه هاشون خودشونو میکشن. هیچ شوقی ندارن. شوق ب کاری... ب حرکتی ب تلاشی. در نهایت باید بگم خیلیم ناراضی نیستن چون مدام تو جمع ادم بزرگان و شبیه بقیه اند.در کل میخوام بگم ادم بزرگی دل مردگی نیست ولی باعث دل مردگی میشه
کمتر ادم بزرگی تو کل دنیا وجود داره ک شبیه بقیه نباشه. خودشو از بقیه جدا کنه. ب اندازه ب دغدغه ها فکر کنه و شوقی رو درون خودش پرورش بده. احساسات تازه داشته باشه. دل مرده نباشه. 
در نهایت با یکی از بهترین دیالوگ های دنیا تموم میکنم این توضیح و ک ب نظرم واقعا ب جاس

+خب از سرنوشت این آقا چه خبر؟
_ فالشون روشنه.بچه ها و خانومش دوسش دارن. آدم جالبیه حوا جون
+آره جالب. جالبه که تو چهل سالگیت یه جوری باشی غیر از بقیه. تو بیست سالگی که همه شاعرن...
بسیار خوب عالی شروع کردین و عالی تر تموم کردین . 
این جور نوشته هارو نمیشه زود جواب نوشت . باید در موردش فک کرد . 
در موردش فک میکنم . ممنون ک وقت گذاشتین :)

خودتون خوبین ؟
خوشحال شدم تعریف کردین:D

خوبم:)
انتظار نداشتین ینی ؟؟ همون قضیه "لحن کامنت خشنه" و اینا ؟ :)))

شکر :)
نه:))
نمیدونم. حس خوبی میده تعریف هاتون.:D
:))
خب خداروشکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)