عقاید یک رامین

Love Law

Brain × money × availability is constant.

That constant number is zero.

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

دقیقاً !
و خب تعداد کسایی که پول دارن مغزشون ژله ایه خیلی بیشتره :-"
:)) ژله ای 
/:
موافق نیستین ؟؟
بعد من که زبانم ضعیفه تکلیف چیه :||

حاصل ضرب عقل ، پول و دردسترس بودن یه مقدار ثابته . 
اون مقدار ثابت صفره
دقیق متوجه نشدم..
در دسترس بودن؟!
یه کم ناقص نوشتم . این قانون Love law هستش از قوانین مورفی . 
ینی در مورد نفر مقابله . نه خود آدم .
منظورش اینه ک طرف مقابل اگه هم عاقل باشه و هم پولدار ، در درسترس نیستش :))
جالبه :)
اگه availability نبود , بازم نتیجه مساوی zero میشد ؟؟
یا اگه money نبود , چطور ؟؟
یا brain نبود , چطور ؟؟
در صورت نبودن یکی از موارد ؟؟؟
این یکی از قوانین مورفیه . من نگفتم 
فک نکردم بهش تا حالا :)
ولی ب نظرم قانون جالبیه :)
موافقم
با تشکر از شما :)
سلام زیبا بود ، ولی مشکلی که الان هستش من پول میخوام :)))
سلام
کیه ک پول نخاد :)
دیشب یادم رفت بگم این پست خیلی جالبه :) موافقم.
من هم موقع شنیدنش حال کردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)