عقاید یک رامین

و همه دویدنِ ما رو می بینن

دویدن همیشه نشانه تلاش برای رسیدن نیست . بعضی وقتا تلاش برای فرار کردنه 

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۷ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

آره :)
:)
خوبین ؟
ممنون .. بد نیستم :)
شما خوبین ؟
شکر من خوبم :)
همون فرار کردن هم ، بالاخره یه رسیدنی رو دنبال میکنه ، اینطور نیست ؟! :)))
نه فرق داره . موقع فرار کردن مقصد مهم نیست . فقط داریم از چیزی ک از پشت سر میاد فرار میکنیم . 
با دیدن پستای اخیر...
یه سوال!
خوبین؟
بله خوبم . بد نیستم :) شما خوبین ؟

پستای اخیر مگه چشه ؟ :))
خداروشکر ...

احساس میکنم اینروزا زندگی ب شکل خوب جریان داره :)
واسه همه یا واسه شما ؟
همین طوره :)
گاهی برای فرار کردنه....
و همه فک دویدن ما رو میبینن
خودم .. حسایی ک از اطرافیانم میگیرم .. اینکه از کسی ناله از روزگار نمیشنوم خوبه :)

احساس میکنم همه آرامش نسبی رو دارن ...  من زیاد فک میکنم پس حال خودمم تحت تاثیر محیط و اطرفیانم میتونه تغییر کنه .
خب خداروشکر :)
مرسی خوبم :)

نمی دونم...یهو حس کردم لازمه بپرسم خوبین یا نه...همینجوری :))

+ گفتین فرار یاد اون پستتون افتادم که رفته بودین پارک از یه تیم پارکور عکس بگیرین که مربیشون شما رو دید و دویید سمت شما و... :)))
خیلی ممنون ک پرسیدین :)

+ آره . انصافا اون فرار خیلی چسبید :)
کوچ تا چند مگر می شود از خویش گریخت؟
بال تنها غم غربت به پرستو ها داد

فاضل نظری
آخ .....

امان از شعرهای فاضل نظری 
خیلی وقت ها تلاش برای فرار کردنه...
خیلی وقتا
آورین :)
مرسی :))
همم (: .... تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم (:
نگاه کنین از این زاویه هم .
شاید دویدن همیشه فرار کردن باشد،
فرار از دیر رسیدن،
فرار از دیدن،
فرار از شنیدن،
فرار از لمس خاطره ها،
فرار از بقای فاصله ها
...

اینا هست ولی همش اینا نیست . چیزای دیگه هم هست 
فرار؟
از خودمون اگه باشه خیلی بده.غیر این اشکالی نمی بینم توش
نه از خودمون نه . از چیزای دیگه 
می شه واضح تر توضیح بدی؟ :)
فرار از گذشته ، فرار از آدمای قدیمی ، فرار از خاطرات بد ، تجربه های ناخوشایند و ... 
من اهل این دویدنم .. کیف :-)
کدوم ؟ تلاش برای رسیدن یا تلاش برای فرار ؟ 
بعضی وقتا هم برای عقب نموندنه...
اره ... 
تمبیر میدونی چیه؟بعد این پست به کار میره
نه . چیه ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)