عقاید یک رامین

اونجاش ک میگه

شما زمینی ها همش همینید ، اونور میزی رو خدا می بینید 

جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

 ۱۵ تا نظر تا الان نوشتن

کجا میگه اینو حالا ؟! :]
تو یه فایل صوتی
گفت تو که کله ت پر قرمه سبزی ست
وقتی نمیفهمی بپرسی بد نیست :)
:)
یا اونجاش ک میگه 
هرکاری کردی بچه ها نوشتن ، میخای خودت برو ببین تو زونکن
خدای لم یلد که دیدنی نیست . صداش با این گوشا شنیدنی نیست ... 
احسنت :)
این فایل صوتی رو اگه نگم بهترین ولی قطعاً جزو 5 تای اول بهترین فایلای صوتی تاریخ رده‌بندی‌اش می‌کنم...
تاریخ رو خوب اومدی . موافقم :)
از عنوان هاتون خوشم میاد :)
قابلی ندارن :)
من که به شخصه اینگونه نیستم ...
برام مهم نیست ..
شاید خب بقیه حق داشته باشن و درستش این باشه که ..
ولی من نه ...
خب خوبه :)
آره ..... یادش بخیر ی مدت مد شده بود همه زمزمه میکردن ...
:)
من  خیلی باهاش حال میکنم :)
نشنیده بودم...جالب بود..
بقیه اش رو هم بگوشین :)
لینک فایله رو هم میدادی برادر:دی
خواستم هیجان انگیز طور جلو بریم ک هرکس دلش خواست بره پیداش کنه :))
یسری صداها از یاد آدم نمیرن
صدای این دکلمه و چند تا شبیه این 
صدای تک تک قسمت های رادیو چهرازی
بخشی از دکلمه های آذر 
اینا باشن و آبان ماه و یه پنجره ک روبه آسمون باز بشه 
دقیقا 
چهرازی ک اصلن عالیه 
نمی دونم چرا نمیتونم دکلمه های آذر رو گوش بدم :|
بعضی دکلمه هاش واقعا حوصله سر بره . قبول دارم
اما دکلمه هم مرگ ش رو دوس دارم.
من کلا حواسم پرت میشه :|
کی خونده؟!:)چه خوبه
خلیل جوادی
همون چهرازیو گوش بدین:)
چشم :)) چهرازی خوبه 
کاش چهرازی ۲ پخش شه
دلم تنگ شده واسشون:)
کاش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)