عقاید یک رامین

نظر خصوصی اومده :)

سلام

مطلبتون در سایت جیم بازنشر شد:)


http://jeem.ir/article/blog/27554

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۷ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

جداً پست خیلی خوبی بود :)))
:) لطف دارین :)
این پستتون جدا عالی بود!واقعا میگم...یکی از بهترین پستایی بود که تا حالا خوندم :)
مرسی :) قابلی نداشت :)
چه خوب ک اطلاع دادن:)
اره . خیلی خوب شد گفتن  ب خودمم :)
احساس میکنم در این مواقع آدم احساس مشهور بودن بهش دست میده:)) :D 
الان چ حسی دارین؟ :)
میدونین من متعلق ب تمام مردمم :))))
الان مثلا باید چی گف:-D؟!تبریک؟من بلد نیسم این موقعیت الان دقیقا خوبه بده چیسته؟!
تبریک هم میشه گفت :)) یا حتی یه ایول 
فقط یه سوال بود آقا.
چرا اینقدر جدی میگیرین:))
یه همچین آدم جوگیری هستم :))
هی می خوام یه چی بگم اما نمیدونم چی! :/

ایول و تبریک هم نمیخوام باشه ! :/

:))
خودتونو اذیت نکنین :) 
میتونین بگین چ خوب ک آدمای بیشتری خوندنش :))
اینم نمیخوام...ولی خب ...چاره ای نیست مجبورم به همین راضی شم! :/

چه خوب که آدمای بیشتری خوندنش...

همین تلاش شما برای من ارزشمنده :)
حالا ی تعدادی هم اونجا میخونن و حالشو میبرن :)
اون پستتون یکی از بهترینهاست ..
قابلی نداشت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)