عقاید یک رامین

و من جمع را یادم هست

برگشتم ب تلگرام . تو این مدت بودن دوستانی ک برای ارتباط باهام بیشتر از 100 تا ایمیل واسم فرستادن ... 

 آدمی به فرد می‌ میرد. تنها به جمع است که زنده است و معنا دارد 
دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

من از خرداد تلگرام رو ترک گفتم :|
آفرین ب شما :)
چون دوستان منتظر می مانند و طاقتشان به این راحتی طاق نمی شود...
دوستی مثل هیچ چیز نیست...
:)
دوستان از بلند شدن دوستان خود ، بلند می شوند . چشمشان می خندد ...

+ انقد خوبه یکی متوجه حرفای آدم بشه ^_^
دم دوستات گرم ^_^
آره والا دمشون گرم
و من آن چیز بزرگتر را، شبانه روز یادم هست..


+ خوش به حال شما که دوستان دارید. 
شبانه روز :)

+ امیدوارم لیاقتشون رو داشته باشم
احساس میکنم 100 ایمیل یکی از نشانه های ثبات و پایبندی دوطرفه بین شما و دوستانتونه ....
دوست خووب واقعا نعمته :)
این ۱۰۰ تا فقط مال دوتا از دوستان هست :)
یه نعمت خیلی خوب :)
وقتی واسه کسی که رفته ایمیل می فرستی یعنی خیلی دلت می خواد باشه و نیست.
قدردان باشید :)
بله . اولش اینو نمی دونستم ولی بعدن فهمیدم .
چشم :)
دوستی همینه دیگه :))

ولی من هنوز تلگرامم داره خاک می خوره...از شهریور پارسال :))
دقیقا :)

بزارین خاک بخوره :))
موافقم ... ادمی به جمع زنده ست...
:)
چه دوستای خوبی
خیلی خوب :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)