عقاید یک رامین

صبر

میخاستم واسه خودم فلش 16 گیگ بخرم . لحظه آخر منصرف شدم . هفته بعدش دو تا فلش 16 گیگ کادو گرفتم 

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

D:
شبیه داستان های کلید اسرار عه D:
این داستان : صبر :))
اتفاقات این‌چنینی یه حس جالبی توش داره :)
ینی اگه میخریدم دیگه اون آدم قبل نمی شدم :))
:-D کامنت ف شین:-D
:)) نکته خوبی بیان کرد 
ولی چقدر چهرتون خنده دار میشد اون لحظه ک همزمان سه تا فلش ۱۶ گیگ میتونستین داشته باشین:)) 

:))) 
نابود میشدم :)))
البته من در مورد فلش ب مرحله بی نیازی رسیدم . نمونه اش اینکه چن سال پیش فلشمو بعد از یه سال پیدا کردم و خوشحال نشدم . ینی به این اندازه ترک دنیا گته بودم :))))
میتونید یکیش رو به من هدیه بدید ها :)
ثواب داره :))
چشم :)
نه بابااااااااا؟؟؟؟ O_O
 پ چرا هیشکی به ما از این کادوهای خفن نمیده :))))
من تهش یه فلش چارگیگ هدیه گرفتم اونم از مامانم :دی
جوابش رو تو عنوان نوشتم . صبر کنین :))
عه منم میخوام بخرم  :)
یعنی الان نخرم ؟!؟!
آخه کی میخواد به من فلش کادو بده :|
البته این صبر کردن شاید همیشه جواب نده :))))
دیگه خود دانید :)
منو یاد فلش بی مکسی که دیدم و نخریدم انداختید #_#
یه توصیه کاربردی :
فلش های به شکل عروسکی معمولا کیفیتشون خوب نیست . ینی چون کیفیتون خوب نیست عروسکی کردنش ک جذاب باشه واسه مشتری . 
سرعتشون پایین میشه . هیچ تضمینی هم نیست چن سال کار کنن 
یکیشو بده من خب :( بی فلشی بد دردیه
بده در راه رضای خدا :دی
چشمم :))
آخرش بوده ها
:))
من از همین جا اعلام میکنم ک خوشحالم ک صبر کردم :))
مبارکه :))
چه توصیه کاربردی خوبی :)
ما نمی دونستیم که ممکن بود بخریم 
راجع به فلشایی که خیلی خیلی کوچولو هستن توصیه ندارین ؟
اونا گیر و گوری ندارن ؟
مرسی :))
:)
مواظب باشین ک گم نشن . همین :)
نه دیگه ما هرچی صبر می کنیم فرج حاصل نمیشه :/
روز تولدمون هدیه نمی گیریم چه برسه به روزای عادی :دی
حب پس اون وقت صبر نکنین :)) 
"چن سال پیش فلشمو بعد از یه سال پیدا کردم و خوشحال نشدم" ----> در این باره قبلا ی پست خوندم تو وبلاگتون :)
الان من ی لیست دارم برا خرید یعنی صبر کنم ؟؟ :)

بله . خودمم گشتم ولی پیدا نکردم کجا نوشته بودم . 
بستگی داره ب لیست شما :))
شانسش رو ببین :|
من یه دونه فلش داشتم توش آهنگای توی ماشینی (!) ریخته بودم اون روزی جایی افتاد که عقل جن هم بهش قد نمیده! زیر صفحه‌ای که زیر ترمز دستیه! موندم چه جوری در بیارمش :|
اینم از شانس ما بود، تا بدشانسی بعدی خداوند یار و نگهدارتان... باد :|
:))
آهنگ تو ماشینی :)) 
اگه فلزیه با آهن ربا تلاش کن ولی اگه فلزی نیست باید یه حرکت خلاقانه بزنی . عین GTA از روی یه سکو با ماشین طوری بپر ک ماشین تو هوا یه دور بچرخه 
دیگه همین به ذهنم رسید . اصرار نکن ک بیشتر راهکار بدم :))
آخه خیلی گوگولی مگولی اکوری پکوری شوگولی پوگولی بود :))))
خب حالا ک این طوریه اگه دیدینش بخرینش :))
خیلی خوب بود :)
من فلش8 رو گم کردم هنوز دلم پیششه...تو اتاق سایت گم شد
هدیه ها هم مبارکتون باشن
امیدوارم حداقل یکی رو گم کنید من دلم خنک شه
:))
ینی هلاک دعای آخری هستم . ممنون :))
من دو تا فلش 8 گیگمو یه جا گم کردم . منو از چی میترسونید؟ :))
واسه خوشحال شدن خسته بودین فک کنم:))
نه خسته نبودم . ترک دنیا گفته بودم :))
استیله؛ یه تست بزنم ببینم چی می‌شه :)
مرسی از ایده‌ات ^_^
خاهش میشه :))
هنوز گم نکردید؟ :/
منتظرم خبرش رو بدید
خوش خبر باشید
:))
دوتاشونم گذاشتم خونه ک گم نشن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)