عقاید یک رامین

ب چشمان خود اعتماد نکنید

 خوب به این عکس نگاه کنین بعد برین ادامه مطلب




خونه B رو بریدم و گذاشتمش کنار A . رنگ خونه  A و B یکیه . همرنگن !!!


جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 ۳۱ تا نظر تا الان نوشتن

وا ~_~
نتیجه اخلاقی قبول دارین ؟
دیدن این فایل رو هم پیشنهاد میدم ...

http://s9.picofile.com/file/8269988818/%D8%AE%D8%B7%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%DB%8C%D8%AF.mp4.html

قبلن دیده بودمش ولی دیدن دوبارش بازم عالی بود :) ممنون ک فرستادینش :)
چطو شد که ایطو شد؟ !! 
خطای دید !!!
دوروغ میگییییییییییییییی :|
چرا ؟! چطوری؟!
همه خونه ها همرنگن ینی؟!
خودتون امتحان کنبن :)
همه خونه هارو امتحان نکردم .
جالب بود..
قابلی نداشت :)
کذبههه:دی
امتحان کنین خودتون :)
من نفهمیدم، چطوری آخه؟؟
مغز آدم اشتباه میکنه خب . چون همه اونارو کنار هم می بینه . 
شوخی میکنین دیگه ؟ نه ؟
بقول فیلما : قیافه من شبیه کسیه ک داره شوخی میکنه ؟؟ 
البته بعدش کلی میخندم اگه خودم بگم :))
چشم اعتماد نمیکنیم :)
جالبه !!
چشم تون بی بلا :)
الان زشته من بگم چه مسخره؟:D
:)) نتیجه گیری اخلاقی مسخره ست ؟
چ طوری شد اون طوری شد؟
:/
خطای دید . میتونین تو پینت امتحان کنین :)
عاغا عای دیدنت گت د پوینت :| #_#
اینکه ب چشمای خود اعتماد نکنیم :)
آخر الزمونه :/
:))

وقتی چنین چشم پر خطایی داریم، چطور به خودمون اجازه قضاوت میدیم...
دقیقا . هدف از این پست همین بود 
ناراحت نشین ها
همینطوری گفتم
وگرنه خیلی ب جا و اینا بود:)
:)))))))
بالاخره بجا بود یا مسخره ؟؟ :))
مسخره ی ب جایی بود:))
این مسائل و اصلا نمیشه کلی راجبشون حرف زد. در کل با کلی گویی مخالفم با تشکر خدافظ:D
:)))
به چشمان خود اعتماد نکنین کلی گوییه ؟؟
البته ک نباس خیلی راجبش حرف بزنم بزرگ بشم بیشتر درک میکنم این مسائل:D
بحث بزرگ شدن نیست . یحث سر تجربه کردنه . من بارها متوجه شدم ک اشتباه دیدم . بارها متوجه شدم متفاوت از چیزی ک بقیه دیدن دیدم . بهمین خاطر میگم ب چشمان خود هم اعتماد نکنین. 
ولش کنیم:)
شبتون بخیر:)
:))
شب شمام بخیر :)
آخه کجاش خطای دیده:/
خیلی معلومه ک سفیده خب اون خونه:|
من ایمان آوردم:))
مغز اشتیاه میکنه خب . 
میتونین خودتون با پینت امتحان کنین . یه قسمتو ببرین کنار اون یکی بزارین 
:)
رامین:/:دی هر وقت میام وبت عین خنگا میرم بیرون:/:_ توضیح پیلیز:/
ادامه مطلب رفتین ؟؟
احساس شب کوری بهم دست داد :))
:))
من هر دفعه فک میکنم دارم درست میبینم ولی امتحان ک میکنم نابود میشم :))
از کجا معلوم اونی که الان بردی رو داریم اشتباه نمیبینیم ؟ 
من هنوز معتقدم که اون بی سفیده وقتی تو کندی بردی اونجا دارم با خطا دید میبینمش :)
خب گذاتمشمون کنار هم خب . کنار هم ک دیگه اشتباه نمی بینین 
:))
خودتون امتحان کنین خب
من امتحانش کردم دقیقا همینطوره ک میگین .. فقط احساس میکنم با خطای دید فرق داره . نمیدونم فک میکنم باید ی اسم دیگه ای داشته باشه :)
شاید . اسم پیشنهادی دارین ؟
خطای دید! :))
بلییییی :)
نه دیگه از دور با ادامه مطلب دالی کردم:/:-D
بلی رفته ایم!
رنگ خونه A با رنگ خونه B یکیه ولی آدم اول متوجه نمیشه فک میکنه متفاوته . همین 
چقد خب گفتی :))
چه ربطی به بردن کنار هم گذاشتن داره همون موقشم بی کنار طوسی بود ولی ما سفید میدیدیم
از نظر من بار دوم خطای دیده همین و بس :|
میگم الان استوانه چی میگه اون وسط؟ :)
اون استوانه ایجاد سایه میکنه همین سایه یاعث میشه رنگا عوض بشن :)
اینو ببینید. http://uupload.ir/files/pjn_grey-square002.png
اسم ب ذهنم نمیرسه ولی این ی خطای دید با تله است .. واسه همه قسمتهای روشن اونطوری نیس ک وقتی میبریم تیره شه .. هم موقعیت B(دقیقا تو مرکزه) و هم اون استوانه تاثیر داره .. "جدی نگیرید . من بعضا الکی به همه چی مشکوک میشم" :))
متوجه عکسی ک فرستادین نشدم 
تله شاید بهتر باشه .
خب اون استوانه سایه درست کرده ک باعث تغییر رنگ میشه 
هیچی .. فقط با عکسه گفتم همه خانه های روشن وقتی بریده میشن . رنگشون تیره نمیشه .. آره دیگه سایه استوانه باعث تغییر رنگه ..
اوکی .. 
البته مهم نتیجه اخلاقی بود ک اونم درک شد :)
آهان :)
حله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)