عقاید یک رامین

خوشحال میشم نظراتتونو بدونم

عملکرد آدما رو چطور میشه مقایسه کرد ؟ 


1- با گذشته شون . اینکه نسبت قبل بهتر شدن یا بدتر

2- یه میانگین از جامعه یا اطرافیان در نظر داشت و نسبت به اون مقایسه کرد 

3- با عملکرد خودمون 


نظر شما چیه ؟ آیا این کار اصلا درسته ؟ گزینه دیگه ای دارین اضافه کنین ؟ ترکیبی از گزینه ها رو هم میشه در نظر گرفت ؟ 
(یه لحظه میخاستم بنویسم "همه و همه در گفتگوی ویژه خبری " ک یادم افتاد اینجا وب خودمه :)) )

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ب.ظ

 ۴۷ تا نظر تا الان نوشتن

لازم نیست که حتمن مقایسه کنیم، فک کنم همه میدونن دیگه خوب و بد چیه و چه صفاتی خوبه و چه صفاتی بد (:
من حرفی از صفات نزدم ولی خب خیلی خوب شد ک گفتین 

صفات خوب و بد رو کی تعیین میکنه ؟ 
سوال سختی بود، سوال بعدی D:
واقعن بهش فکر نکرده بودم، شاید خودمون، انسانیت مون، چون حتی بدترین افراد هم ته ته ته وجودشون یه خوبی هست، پس اونم میدونه که کارش درست نیست /:
+ ولی واقعن باید بهش فک کنم (:
:)

شاید . مشکل وقتی ایجاد میشه ک بهمون ظلم میشه و ما واسه تلافی ب خودمون حق میدیم ک فلان کارو در حق دیگری بکنیم در حالی ک میدونیم کار درستی نیست . اینجاست ک رفع نیاز شخصی نسبت به کار نادرست ارجحیت پیدا میکنه . ینی یه صفت یا یه عمل ثابت نیستن . یه روز کار درستی ان و یه روز نه . ب نظرم این درست نیست 

+ فک کنین . به نتیحه ای رسیدین ب منم بگین 
بنظرم هر فردی تو ناخودآگاه ذهن و فکرش یه سری معیار ها داره که با اونا عملکرد آدما رو مقایسه میکنه 
از این جهته ک یه فرد از نگاه یه آدم واسه مثال مغرور و از نگاه یکی دیگه متواضع باشه!
میشه گفت نسبی هستش
تعریف مطلقی وجود نداره که بگیم هر کی اینجوری باشه خوبه و هر کی اونجوری باشه بده
بنظرم کار قشنگ و درستی نیست مقایسه آدما با هم, حتی رفتار و عملکردشون. 

کلمه خوبی بکار بردین : ناخودآگاه . درسته این معیارها تو ناخودآگاه آدم باشه ؟ بهتر نیست خود آدم تصمیم بگیره ؟ 
شاید خوب مطرح نکردم منظورمو . منظورم این بود ک شمای نوعی چطور این کارو میکنین؟  نمیگم بقیه باید چطور باشن . 
مثلا دوست یابی . شما موقع دوست یابی یه معیار هایی در نظر دارین . هر کس اون معیار هارو داشته باشه باهاش دوست میشین . 
الان سوال اینکه تو همه مواقع باید این طوری بود ؟ 
به نظر من عملکرد آدمارو باید نسبت به خودشون سنجید ، ولی منظورم از خودشون صرفاً گذشته نیست ، چون گذشته یه جوریه ، اصلا انگار آدم تا حالا کار خوب نکرده توش لامصب :| ولی خب اگه نسبت به قبل بهتر شده باشن میشه بحث کرد در موردش :)
(تو پرانتز بگم که احساس میکنم خیلی بچه تر از این حرفام که بخوام نظر بدم:|)
منظورتون نسبت به ظرفیت ها و استعداد هایی ک دارن ولی استفاده نمی کننه ؟؟ ینی میتونه بهتر باشه ولی انگار خودش نمیخاد . این مدلی منظورتونه ؟؟ اگه منظورتون اینه ، خب از کجا بفهمیم طرف میتونست بهتر باشه ولی تلاش نکرده ؟ 

اصلا همچین حسی نداشته باشین :) اتفاقا مطلب جالبی مطرح کردین 
نظر من گزینه 1
با تشکر 
ولی یه سوال
مهران مدیری رو در نظر بگیرین . خیلی ها معتقدن قبلن بهتر بود کارهایی ک می ساخت . خب الان ما باید بگیم ک عملکردش ضعیف بوده ؟؟
در حالیکه عملکرد الانش از بهترین عملکرد خیلی ها ، بهتر بوده . پس بالاخره بهتر بوده یا بدتر ؟؟ یا باید اصلا دو جمله ای مطرح کرد : نسبت ب خودش بدتر و نسبت به بقیه بهتره ؟؟ 
این فقط یه مثال سطحیه . 
خب بهتره که آدم خودش تصمیم بگیره اما این امکان وجود نداره چون از اول بچگی این ناخودآگاه رو برامون ساختن که اگه یکی اینکارو کنه آدم بدیه یا خوبیه
به تعداد انسان های روی زمین عملکرد و رفتار متفاوت وجود داره . 
تو همه مواقع نباید اینجوری بود
اصلا معیار داشتن هم اشتباهه اما بدون معیار هم ممکن نیست . درسته هر کس اون معیار هارو داشته باشه باهاش دوست میشم , اما مطلق نیست که آیا درست انتخاب کردم یا نه
انتخاب من از نظر من درست بوده 
ب نظر من مغز انسان خیلی راحت میتونه اشتباه کنه و همچنین میشه تمرینش داد ک چطور باشه .
چرا معیار داشتن اشتباهه ؟
برای افرادی که تو رابطه ی خیلی نزدیک باهاشون قرار داریم و ناخودآگاه ازشون تاثیر می گیریم مثل دوست یا همسر یا...باید معیار داشته باشیم ینی تا حدودی باید نزدیک به خودمون و افکارمون عملکردشون رو بسنجیم و انتخابشون کنیم.نه به این معنی که من خوبم و باید طرفم شبیه من باشه نه ،ولی به هرحال منِ نوعی اینطوری هستم و یه شخصیتی رو شکل دادم برای خودم ،پس برای آزار کمتر خودم و طرف مقابلم باید طوری انتخاب کنیم که اصلیت افکار نزدیک باشه که حرف هم رو بفهمیم!ولی برای همه ی افرادی که باهاشون فقط در ارتباط اجتماعی معمولی هستیم نیازی به معیار ها و چارچوب های سفت و سخت نیست !هر آدمی مختاره که هر فکر و نظر و ایده ای داشته باشه و من نوعی اون فرد رو باید با همه ی نظرات بپذیرمش تا جایی که به من آسیبی نزنه و به نظرات من بی احترامی نکنه، همه چیزش به خودش مربوطه!همین!

این درمورد افراد نزدیکی که مورد انتخاب خودمون نبودن هم صدق میکنه به نظرم!

و در آخر اینکه همیشه استثنا هم وجود داره... تو هر موقعیت و هر جایی!

خیلی ممنون ک کامل نظرتونو گفتین :)
پس شما معتقدین دو گروه هست . نزدیکان و غیره . هر کدوم هم باید مدل خودشون جلو برن . حله :)

بله . قسمت استثنا و منعطف بودن رو قبول دارم . 

یه سوال . شاید از بحث دور بشیم ولی چون کلمه دوست رو آوردین می پرسم . 
اصور کنین دوستی دارین ک شبیه شما فک میکنه . بهمین دلیل شما باهاش دوست شدین . بعد از یه مدت تغییر میکنه طوری ک دیگه با معیار های شما سازگار نباشه . چی کار میکنین ؟ 
من یه گزینه چهارم اضافه می‌کنم: همه موارد
:)
با تشکر از نظر شما :)
بنظرم از ساکتی دارید درمیاید.حرفم تاثیر داشته :)
1-نمی گم صد در صد اینشکلی ام، اما همیشه سعی میکنم اهل مقایسه کردن نباشم.یعنی خیلی زیاد از مقایسه کردن بیزارم...مثلا می گم من هیچ وقت دوست ندارم جای فلانی باشم و همین فاطمه ای که هستم رو دوست دارم و سعی می کنم بهتر بشم.
2-همیشه خودم رو با خودم مقایسه می کنم.شاید خنده دار باشه اما اینشکلی ام.مثلا من ترم هفت با من ترم هشت...چه تغییری داشتم؟ چقدر بهتر شدم؟ چیارو فدای چیا کردم؟حاصلش چی شد؟
3-عملکرد آدم هارو با خودشون، شرایط حقیقی زندگیشون مقایسه کنید نه با هیچ کس دیگه...و چون ما چیزی از حقیقت زندگی بقیه نمی دونیم پس مقایسه کردن کار بیهوده ای می تونه باشه :)
 اما ما همیشه در مجموع بقیه رو قضاوت می کنیم...کار درستی نیست بنظرم.چون ما با افکار شخصی خودمون و دید خودمون از زندگی اینکارو می کنیم.مثلا ممکنه یکی رو ده سال پیش تو یه جمعی تحقیر! کنیم حتی اما امروزه روز مجبور شیم ازش تعریف کنیم چون اون فرد دیگه آدم قبل نیست و کلی بهتر شده و ما محکوم می شم به قبول قابلیت هاش...ولی اون فرد ممکنه همیشه اون مقایسه منفی ما یادش بمونه.و این وحشتناکه
:)))) من همچنان ساکتم :))
ممنون از نظرتون :)
چرا درسته؟
همون قدر که میتونه ذهن رو منسجم کنه قابلیت تخریب و نابودیش رو داره
شما با کسی ک دروغ میگه و میدونین ک دروغ میگه دوست میشین ؟ نه . چون صداقت بصورت دیفالت تو معیاراتون هست . الان این قابلیت تخریب ذهن رو داره ؟ 
خب بستگی داره دلیل دروغ گفتن و هدفش چیه 
یه موقع هست معیار من واسه سنجش اشتباهه , این باعث میشه علاوه بر اینکه نتونم با کسی دوست باشم , ذهنم رو هم دچار یه نامفهومی کنم. 
متوجه منظورتون نشدم 
به این موضوع زیاد فکر میکنم ...ولی راستش هنوز جواب قطعی پیدا نکردم!

ولی فکر میکنم دوتا حالت ممکنه پیش بیاد یا بر اثر اون احساس قلبی که در طی تمام سالهایی که باهاش دوست بودم به وجود اومده همچنان میپذیرمش و سعی میکنم تاثیر نگیرم از رفتار هایی ش که بر خلاف معیار های منه !یا یه حالت دیگه پیش میاد وقتی که احساس قلبی کمتری وجود داشته باشه احتمالا اون دوست رو مثل افراد معمولی میپذیرمش ینی با تمام نظرات و تفاوت هاش تا زمانی که به من آسیبی نزنه و بی احترامی نکنه!

البته اینا حدسه ولی همچنان هم به این موضوع زیاد فکر میکنم و هنوز جواب قطعی ندارم...

قطع رابطه نمی کنین ؟
من فکر کنم نسبت به گذشته ی خودشون که آدمیزاد هر روز رشد می کنه نسبت به دوره های قبلش.. ولی در این پست گزینه دو :))
یه نفر 9 روز رفتارو عملکردش 100 . بعد نه روز میشه 80 . ینی افت میکنه . 

یه نفر دیگه روز اول 10 ، بعدی 15 ، بعدی 20 و ... روز آخر 55 . ینی هر روز پیشرفت کرده . 

حالا ب نظر شما عملکرد کدوم خوبه ؟
با عملکرد خودشون
یهدچی تو مایه های گزینه یک
در کل عملکرد هر کسی تا وقتی در محدوده ی خودشه و آسی کوتاه مدت یا بلند مدتی برای فرد دیگه ای یا جامعه نداره به خودش مربوطه
و هر کسی باید با خودش مقایسه بشه
یه نفر 9 روز رفتارو عملکردش 100 . بعد نه روز میشه 80 . ینی افت میکنه . 

یه نفر دیگه روز اول 10 ، بعدی 15 ، بعدی 20 و ... روز آخر 55 . ینی هر روز پیشرفت کرده . 

حالا ب نظر شما عملکرد کدوم خوبه ؟
عملکرد هر فرد...صفاتش...همه رو میشه از رو معیارا فهمید! این معیارم به نظر تو ناخودآگاه همه آدما هست :) که مثلا برا همین باخودمون میگیم طرف خیلی خوب تر از قبل شده! یا بدتر...و غیره و ذلک :)
خب این خوبه ک تو ناخودآگاه باشه ؟؟ اگه تو ناخودآگاه غلط شکل گرفته باشه چی ؟
من نظرمو نمیگم:D
ممنون ک اعلام کردین ک نظرتونو نمیگین :))
ولی نظر پر مغزی دارماااا
خب اگه دوست دارین بگین بقیه هم استفاده کنن ( یه آن حس کردم معلمم :))) )
این طوری نمیشه بحث خیلی جدیه شما الان دلاتون آماده نیست اصلا اشتیاق و تو چشاتون نمیبینن
:)))))
استاد چیکار کنیم ک دلامون آماده بشه ؟
نمی شه احساسی که وجود داره و چیزایی که تو تمام مدت دوستی وجود داشته رو نادیده گرفت!میشه?!
وقتی رفتار طرف مقابلتون بهتون آسیب بزنه بازم ادامه میدین ؟
اگر بخوایم مقایسه کنیم قطعا مورد یک و دو بیشتر به کار میان تا مورد دوم.
هر چند معلوم نیست معیار ما برای مقایسه اصلا درست باشه یا نه. چون ما فرد کاملی نیستیم و با علم اندک و برداشت گاهاً غلط خودمون ممکنه دست به مقایسه بزنیم.
" مورد یک و دو بیشتر به کار میان تا مورد سوم. " منظورتون این بود ؟؟

پس نباید مقایسه کنیم ؟
همچین متمرکز نیستین. باس متمرکز شین. ب چی فک میکنین هی نگاهای یک دقیقه ای میدوزین ب در و دیوار؟
:)))
خیره ام به آفاق مغربی 
من که تو کامنت قبلی گفتم میشه دوتا حالت،گفتم تو حالت دوم مثل معمولیا میشه و تا زمانی که آسیبی نداشته باشه ادامه می دم...
متوجه شدم . ممنون از اینکه وقت گذاشتین :)
دل مشغولیتون همینه دیگ.نگاه نمی کنه بابا نگاه نمی کنه
خیره شدن به آفاق مغربی دل مشغولی منه ؟ کی نگاه نمی کنه ؟ 
بابا خرابش کردین:|

دلاتون آماده شد منو خبر کنین
:|
چشم
شما باید در جواب نرگس می گفتین : می کنه بابا می کنه...
شاید . من ک نگرفتم کلا :)
عه شما چرا!

بابا حبیب...جمشید...دلبر...نگا می کنه بلاخره نگا می کنه...

ای وای :| اصلا یادم نبود  
خب الان باید چی بگم ؟
بیاید خسته شید...
اره والا از صب یه لنگه پا وایستادم
آهان منظور گزینه دو رو تازه متوجه شدم، حتی گذشته طرف:)

فکر کنم گزینه سه بهتر باشه 
:)

شاید :)
میانگینی از جامعه.
مرسی از نظر شما :)
نچ نچ
:))
الاناست ک نیگا بکنه 
اول بگم بنظرم جامعه مهمه ولی در این مورد گزینه ۲ رو حذف میکنم . ترکیب گزینه اولی و سومی تقریبا در سنجش عملکرد جواب میده ...  صرفا تو سنجش عملکرد ٬ دو نفر مد نظره٬ خودمون و همون طرف.
اهمیت جامعه رو میشه توضیح بدین ؟ 
خودتون چطورین؟
خوبم . شکر :)
😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
:|||
چی شده ؟؟

+ چرا نظر قبلی تونو خصوصی فرستادین ؟
یعنی طوری ک تو جامعه زیاد تو ذوق نزنه و با ارزشهای حاکم تو جامعه تضاد زیادی نداشته باشه . از ی طرف هم مقایسه با افراد متفاوت بی معنیه و بنظرم حتی نتیجه خوبی نمیده ک هیچ اتفاقا سنجش رو اشتباه از آب در میاره ..
اگه ارزش های حاکم تو جامعه اشتباه باشه چی ؟ 
آهان تو این مورد با ارزشهایی ک برا خودمون قابل قبوله میسنجیم .. البته میشه با حرف زدن و رد و بدل کردن عقاید حتی این ارزشها تغییر کنه ..
از کجا بفهمیم ارزش حاکم درسته یا غلط ؟ هر جا ک با نظر ما اشتباه بود ینی غلط ؟ 
اگه به عنوان ناظر بیرونی دقیقا از همون لحظه رو ببینیم
سرجمع دومیه عملکرد بهتری داره
واسه همینه که میگم نمیشه قضاوت کرد و فقط خوده شخص میفهمه
مثلا اگه نفر اول دوباره برگرده به صد و حتی بمونه روی صد
و نفر دوم برسه به صد و یهو برگرده به صفر و دوباره جون بکنه برسه به صد
خب اینطوری اولی بهتره
میگیری چی میگم ؟


اتفاقا ب نظر من بعنوان ناظر بیرونی اولی عملکردش بهتره . 
چون میانگینش خیلی بالاتره از دومیه ست . 
ب نظر من بعضی جاها لازمه ک زمان رو گذاشت کنار . 
مثلا اینجا بگیم اولی 9 بار صد بوده و یه بار هشتاد . نگیم ک کِی 80 بوده . فقط بدونیم تو یه زمانی 80 شده . نفر دوم هم به اون شکل . اون وقت میانگینه ک مشخص کننده بهترینه ایناست . 
خصوصی نفرستادم که😐😐😐 
خصوصی اومده :|
خب مسئله پیچیده شد :))
خب ما اونچه رو قبول میکنیم ک عقلمون بپذیره پس شاید هیچ وقت ارزش درست یا غلط واقعا مشخص نباشه برامون و در ظاهر اسم درست و غلط روش بزاریم .. چون ممنکه درست باشه ما غلط بدونیمش یا بالعکس یا شایدم کلا درست متوجه شیم ... اونوقته ک معیار نظر خودمون به همراه پرس و جو در مورد موضوعه و در نهایت هر اونچه ک پذیرفتیم :)
:))
من همیشه با این موضوع مشکل داشتم ک هز چی ک تو جامعه اتفاق میفته دلیل بر درست و خوب بودنشه . خودم رو هم دانای کل نمی دونم . بهمین خاطر این وسط گیر کردم ک کی درست میگه . یا بهتر بگم : کی چقدر از حرفاش درسته . 
حالا ی سوال ؟؟
نزدیکه 40 تا نظر متفاوت رد و بدل شده . چقد ب جواب رسیدین ؟؟
موضوع پیچیده ایه واقعا , حق میدم بهتون . چون اونچه ک من گفتمم تقریبا توجیه میشه برا ی جور گیج بودنم تو تحلیل درست و غلط بودن ارزش های محیط بزرگی ب اسم جامعه .
به این زودیا ب جواب نمیرسم . باید چن بار بخونم نظراتو . میخاستم بدونم آدمای دیگه چطور فک میکنن . همیشه شنیدن نظر بقیه منو شگفت زده میکنه . این که می بینم همه یه جور خاص میبینن ک من حتی تصور هم نمی کردم . 
البته ناگفته نماند ک بحثی ک شروع کردم خیلی کلی بود . به همه چی اشاره شد . رو یه موضوع خاص متمرکز نبودم . 
آره .. مطمئنا بعد کامل و با ذهن باز خوندن نظرا سوالای جدیدی هم سر باز خواهند کرد :) آخه پراکندگی زیادی ایجاد شد .
ولی این پست خوبه ..
درسته :)
امیدوارم بدرد بقیه هم بخوره 
شاید آمار بگه میانگین بهتره
ولی کسی از درون خوشحال تره
کسی پیشه خودش موفق تره
که رشده بیشتری کرده باشه
زمان خیلی هم عامل مهمیه
اگه فرض کنیم استیو جابز همیشه روی صد
و
هشتاد در گردش بوده
اوکی واو چه آدم موفقی، خوش به حالش چقدر خفنه
و حالا من
از صفر رسیدم به چهل
وای استیو جابز چقدر موفقه
باید برسم بهش
میرسم پنجاه
من چقدر خوشحالم که دارم همه ی تلاشمو میکنم
من هیچی کم نزاشتم واسه موفقیتم
و حالا کلوز آپ استیو جابز
خاک بر سر من که نمیتونم همیشه در صدر باشم
واقعا که چرا هی باید یه جای کار لنگ بزنه
چرا امروز صدم دیروز هشتاد بودم و حالا فردا هم هشتاد خواهم بود
چرا این اشتباهو کردم
----
کی مهم تره ؟
ناظر بیرونی ؟
یا درونی ؟
----
من خیلی نامفهوم صحبت میکنم ؟ :| :دی
این طور ک شما میگین اون وقت باید همه مردم دنیا بعد یه مدت آدم های موفقی باشن و در ادامه آدم های موفق قبلی سقوط کنند . در حالی ک تو واقعیت برعکس این اتفاق میفته . 
آدم های موفق با شکست خوردن میگن دوباره تلاش میکنم . دوباره زحمت میکشم . درست مث سامسونگ ک جریان منفجر شدن نوت 7 کلی ضرر داده ولی عین خالیش نیست داره رو اس 8 کار میکنه . در مقابل آدم هایی ک از صفر شروع میکنن اعتماد ب نفس کافی ندارن و خودشونو با آدم های موفق حوزه خودشون مقایسه میکنن و بعد ناامید میشن . 

بدیه نوشته اینه ک لحن بیان شما قابل تشخیص نیست :)
نه من نگفتم که همه باید بعد یه مدتی موفق بشن
و بعله خیلی از آدمایی که از صفر شروع میکنن دقیقا به همین علتی که میگین نا امید میشن چون اراده و انگیزه و اعتماد به نفس و حمایت و هر چیز کافی ای که نیاز دارنو ندارن
حرف من اینه که اگه یه شخصی خیلی مطرحه توی دنیا و آدم موفقیه
دلیل نمیشه از عملکرده خودش راضی باشه
یا همه اونو فردی با عملکرد خوبی ببینن
هر کسی باتوجه به تفکراتش عملکرد اون شخصو قضاوت میکنه
و یکی دیگه اینکه اینم دلیل نمیشه چون من مطرح نیستم و از صفر شروع کردم و با جون کندن رسیدم به این جایگاه شصت مثلا آدم موفقی نباشم
شاید کلا محدوده ی کسایی که میشناستم 1 ملیون نفر هم نباشه
ولی من از خودم راضی ام و بین همون تعداد نفر آدم موفقی ام
چون طبق تفکراتم عملکرد خوبی داشتم
در صورتی که ممکنه یکی فکر کنه اینو نیگا چه سرخوشی و هنوز هیچی نیست
و یه ور قضیه هم اینه که
تو باید ببینی از زندگی چی میخوای
باید واسه برهه های زمانی هدف داشت  اونم هدفه منطقی
وقتی بهش رسیدی
برو واسه هدف بعدی
هدفایی که تموم نشدنی باشه
در یه راستا باشه
برنامه ریزی شده باشه
اینکار خیلی سخته
واسه همینه از بین این همه آدم یکیشون میشه استیو جابز
یکیشون میشه بیل گیتس
یکیشون میشه ...
حالا هر کی در زمینه خودش
هر کسی حد انتظاراتی از خودش داره
و طبق تفکراتش مسیر زندگیشو سوق میده
اگه معتقد باشه که خوشبختی رو خودش باید بسازه
اون نمیگه وای ببین فلانی رو کجاس
تو تازه سره خطی
به این فکر نمیکنه که کی داره راجبش نظر میده یا اینکه اگه مثه اون یارو خفن نشه چی میشه
فقط به فکر پیشرفته
آدما عملکرد بقیه رو قضاوت میکنن چون سلیقه ها و خواسته های متفاوتی دارن
سامسونگ برند محبوب و موفقی شناخته میشه چون خواسته های اکثر جامعه رو برطرف میکنه
ولی ممکنه از نظر عده ای خیلی آشغال باشه
اگه آمارگیرانه نگاه کنیم خب باشه سامسونگ شرکت موفقیه
اما اگه خوده سامسونگ از خودش راضی نباشه چی ؟
واسه همینه که تو باید خودت بدونی از عملکردت راضی بودی یا نه :)
---
بهتر شد ؟ :)
من کاملا آروم و ملو و با لخند دارم صحبت میکنم
لحنه بدی نیست کلا مدلمه :)
اتفاقا منم عاشق بحثایه این مدلیه ام
کمک میکنه آدم یه مروری بر اعتقاداش داشته باشه
شاید لازم بشه تجدید نظر توشون بکنه
به شرط اینکه بحث به نتیجه واحد برسه و طرفین قانع بشن :)

ممنون ک وقت گذاشتین . 
یه کم الان سرم شلوغه . باید دقیق بخونم نوشته تونو . نمی خوام سرسری بگذرم . سعی میکنم هرچه زود تر جواب بنویسم . 
بازم ممنون :)

خیلی شرایط مختلف میخواد واسه سنجیدن به نظرم. چون کار هرکسی نیست من سعی میکنم نظر خاصی ندم کلا :)
ینی شما حتی خودتون و دوستاتونو هم عملکردشونو مقایسه نمی کنین ؟
آره اشتباه نوشتم کامنتم رو :دی
حله :)
اومممم نمی دونم...ولی حس می کنم یه سری چیزا ذاتیه! مثلا همه ی آدما تو وجوشون خوبی ها رو می پسندن و از بدی ها بیزارن! فطرت آدمی اینجوریه...اینکه خوبی ها و بدی ها تو ناخودآگاه ما درستن یا غلط...شاید اینم تو ذاته!
فطرت ... چ کلمه خوبی بکار بردین ... فطرت ... ب نظرتون فطرت همون ضمیرناخودآگاهه ؟ 
از اونجایی که من دانشم کفاف جواب دادن به این سوالو نمیده و اگه هم چیزی بگم همینجوری خود به خودیه پیشنهاد میدم این لینکو بخونین :))

http://www.welayatnet.com/fa/news/57379
خیلی ممنون ک گشتین و این متنو پیدا کردین . اگه وقت کردم میخونم . الان خستم :|| ممنون :)
البته نگشتم سرچ ساده ای کردم اولیش همین بود رفتم توش خوندمش :دی
خواهش می کنم :)
در کل ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)