عقاید یک رامین

اینم شده وضعیت دانشگاه ها

تو بیو پیجش نوشته : 

اولین شرکت بین المللی فنی پژوهشی در انگلستان ، همکاری و مشاوره در انواع پایان نامه ، پروژه ، پروپوزال ، کتب ، ترجمه و ...


بعد اومده دایرکت فرستاده :

سلام . بررسی اثر نقص استون والنز در نانو نوارهای گرافنی شبیه سازی با متلب . اگر این سفارش قابل انجامه براتون لطفا هزینه و مدت زمان رو اعلام بکنین . 

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

منظورش این بوده که محتاج همچین تخصصیه، کلمه «محتاج» یا «نیازمندیم» رو یادش رفته بنویسه :|
ولی خب اخه اینجارو دقت کردی : 

اولین :| شرکت :| بین المللی :| فنی پژوهشی :| در انگلستان :||||| 
خب همچین جایی چرا باید راه بیفته تو اینستا به همه دایرکت بده ک ما دنبال کسی هستیم ک این کارو بلد باشه :|
چه شده ؟ o_O
اینستاگرام دارین ؟
چ دایرکت هایی ام ب رخ میکشن
به دایرکت شما ک نمیرسه :))
دارم اما دی اکتیوه فعلا 
بعد کنکور میام دوباره :)
چیطور؟
این اتفاق تو اینستاگرام افتاده . بخاطر همون پرسیدم 
عجبا :| O_o
والا من اصلا نمی دونم اون چیزی ک نوشته ینی چی . فقط لوله شو فهمیدم :)))
من کلا نفهمیدم اخرش تخصصش چیه
:))
والا منم نفهمیدم .همه کار بلده ولی هیچ کارو خودش انجام نمیده مث اینکه :))
جا داره بهش بگم داداچ‌ اشتباه میزنی :))
:))))) احسنت . جواب بسیار بجاییه

خوبین ؟ کم پیدایین :)
اقا بی زحمت نظرا رو مخفی کنید:D
چشم :)
این چطوره؟
http://s8.picofile.com/file/8270859700/IMG_54242.jpg
راستی فتوشاپ نصب کردم:D
بخاطر کم کردن حجم کیفیتش هم اومده پایین و اولش فک کردم فوکوس نیست . حجمشو ک دیدم فهمیدم اتفاقا فوکوس هم هست :) 
این جور عکسا میتونن یه حس سردی القا کنن . تو ادیتش از نورهای سرد استفاده کنین خیلی تاثیر گذار تر میشه . 
در کل خوبه :)

خودش هم فتوشاپ CC 2015 . کار خیلی خوبی کردین . با Camera raw  کار کردین ؟ 
دوربینم کلا بی کیفیت شده. 
نور سرد مثلا چطوری؟:D

نه 
ینی چی بی کیفیت شده ؟ :)) 

این طوری  : 
http://s8.picofile.com/file/8271006684/IMG_54242_1.jpg


به سوال . 54000 تا عکس گرفتین با دوربین ؟ 

راو عکاسی میکنین یا هنوز Jpeg ؟
من متلب یادگرفتمااا .. پروژه اش 19 شدم :))
بی ربطه ولی منم تو عمرم ی چی ب رخ بکشم بد نیس :) جوونم رو دلم میمونه .
احسنت ب شما :) 
اشکالی نداره . ب رخ بکشین 
ولی من ک تا حالا چیزی ب رخ نکشیدم ولی چیزی هم رو دلم نمونده :))
قدیما بهتر بود اخه

خوشگل تَر شد:) 

نمیدونم 

گفتم نه دیگ:)
:)
خب خداروشکر 
:)
حله :)
منم :)))
:)) 
البته متلب هم برام آشنا بود :)
چی گفت این !!!!!!!
منم نفهمیدم والا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)