عقاید یک رامین

شمام این طوری هستین یا من فقط این شکلیم ؟

چند وقت پیش یه چالش وبلاگی بود به این شکل ک باید به یه سری سوالا جواب میدادی . خیلی ها هم شرکت کردن . من هم خواستم شرکت کنم ولی منتشرش نکردم ، ذهنیتتون عوض میشد . الان اتفاقی دیدم اون پستو یه دور دیگه خوندم . جواب یه سوالی برام جالب بود . 


چطور آرام می‌شوید؟

از پنجره بیرونو نگا کنم

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ق.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

ذهنیتتون رو نوشتی ذهنتتون
من دقیقا نفهمیدم شما چه شکلی اید که ما باید بگیم آیا ما هم اون شکلی هستیم یا نه؟ o_O
ممنون ک گفتین . تصحیحش کردم . 
اینکه برای آروم شدن از پنجره بیرونو نگا میکنین ؟ 
نه اتفاقا من میرم تو کمد در رو روی خودم می بندم که هیچی نبینم هیچی هم منو نبینه!
حیلی جواب میده:دی
دلتون نمی گیره ؟؟ :|
آهان آره
منم وقتایی که حس پوچی بهم دست میده میرم از پنجره بیرونو نگاه میکنم
منظره ی جالبی نداره
طبقه چهارمیم و قاعدتا جلومونم ساختمونه
ولی سمت چپ رو که ببینی چند تا خونه ی یه طبقه ی حیات دار هست
معمولا دو سه دقیقه خیره میشم بهشون و بعد برمیگردم سر زندگیم
امون از ویویی ک جلوش فقط دیواره :|
دقیقا همینطوری ام...
:)
پنجره رو باز می کنم و آسمون و دیدن اطراف آرومم می کنه
خب خداروشکر . فک میکردم من تنهام :)
راستش رو بگم من حوصله‌ام نیومد وگرنه ذهنیتا نسبت به من از اینی که هست بدتر نمی‌شد! :))
:)))
سلام خسته :)
من میزنم بیرون و قدم میزنم
اونم روش خوبیه :)
چه جالب منم همینطور.
:) جالبه 
فک نکنم تنها باشین :)
در اینصورت مشخص میشه ک با زامبی خیلی تفاوت داریناا ..
:)) 
زامبی رو بخاطر جوابایی ک ب بقیه سوالا نوشته بودم گفتم . 
من از پنجره بیرونو نگاه بکنم یا ماه رو یا بارون رو در نود و پنج درصد موارد آروم میشم :)
95 درصد هم عدد خوبیه :)
منم اینطوریم!
جالبه :)
قول میدیم که ذهنینتمون عوض نشه...
اگه عوض شد ؟
البته بارون صد در صده! ماه و بیرون نود و پنج درصده :))
من بارون ببینم دلم بدتر میگیره :|
چاخان کردم:D
:))))) 
چاااخااان ( با لحن علی مصفا ) 
تو پله ی اخر؟
این رو یه بار خودتون نوشته بودین . نمی دونم مال کدوم فیلمه 
خیلیا اینطورین! ولی من آرامش می گیرم! کلا آب بهم آرامش میده...بارون...دریا...نگاه کردن به رودخونه و شنیدن صداش :)
من با آب و هوای ابری مشکل دارم :| اصن داغوون میشمااا
الان باز شد

وااااااای
شما یادتوووووووون مونده بووووووود
وا عجباااااا

من خودم یادم نیست:))
بله این طوریااااست 
با اینکه خیلی چیزا یادم نیست ولی خیلی چیزا هم یادمه :| :)))
حالا یه سوْال
چرا انقد مهمه ادم تو یه چیز تنها نباشه؟
ریشه این سوالتون شاید بر میگرده به "خداروشکر " هایی ک من تو جواب نظرات می نوشتم . شاید مهم نیست ک چقدر آدما شبیه من هستن . بعضی وقتا آدم فک میکنه ک یه رفتار خاصش فقط مخصوص خودشه و بقیه نمی تونن درک بکنن ک این چرا این کارو میکنه . صرف شنیدن اینکه بقیه هم این رفتارو دارن باعث میشه امیدتو نسبت ب درک شدن ازطرف بقیه رو  از دست ندی 
درک نشدن ک با کلاس تره:D

فهمیدم:)
کجاش کلاس داره ؟؟ :))
ای بابا :| پس پاییز و زمستون حال شما همش گرفته س؟ :/
اصن داغوناااا ولی خب با برف و یا با خود بارون مشکل ندارم . 
چون من میگم:D
دلیل کاملا قانع کننده ای بود :))
خب خوبه پس! شکر واسه همینقدش :))
بله . شکر :)
اینکه از پنجره بیرونو نگاه میکنید برای آروم شدن اصلا نشونه یه زامبی افسرده نیست :|
کاش منتشرش میکردید :))
بقیه جوابها رو اگه میخوندین ب این نتیجه میرسیدین ب 80% سوالا جواب نوشته بودم " نمی دونم" :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)