عقاید یک رامین

شانس نداریم ک

نمایشگاه کتاب هست . می ترسم برم ببینم کاتالوگ اون دوربین های مدار بسته رو آوردن 

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۷ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

:))))
برو من تضمین می دم دوباره گول نخوری
:دی
:))
برم ینی ؟؟
بعیدم نیست :/
درسته . تجربه نشون میده ک بعید نیست :))
من رفتم نمایشگاه کتاب فقط دلم سر اونهمه کتاب شعر که اجازه ی خریدنش رو نداشتم سوخت و چون گام به گام نداشتن برگشتیم :)))))
+
من هی میخوام درباره پست قبلی کامنت بذارم هی یادم میره ، از همین تیریبون میگم که از پنجره بیرونو نگاه کردن ، کاریست بسی پسندیده :)))
:)) میخرین اونارم . گام ب گام هنوز هست ؟؟ تموم نشده ینی ؟؟ من فک میکردم منقرض شده 

+ اگه اجازه بدین و یه کم اون ور تر وایسین من هم از همین تریبون استفاده میکنم و میگم ک ممنونم :)))
میگن مارگزیده از ریسمون سیاه سفید می ترسه اینجاست :دی
دقیقا :)
صفح ی نظرات پست قبل واسه من باز نمیشه:|
هااان :| ؟؟؟ من کاری نکردم 
یعنی پاشیدم از خنده ها 😂😂😂😂
چقدر مظلوم بودی تو این پست :دی
:))))
اخر ظلم بود آخه کارشون . من 6 ماه منتظر اون نمایشگاه بودم :))
ولی برو نمایشگاه کتاب قابل اعتماده
اره میرم ولی انتظار ندارم چیزی ک میخام رو پیدا کنم 
راسی نظرمو توی اون پست پر بحثه آخرش مطالعه کردی با دقت یا نه؟:-؟
والا نه هنوز . امروزا هر روز از صبح بیرونم . عصر هم خسته کوفته میرسم . ببخشین 
چی میخوای حالا؟ الکی مثلا من کنجکاو نیستم
خودآموز کامل ArcGis 10x شماره 4 جلد دوم - نوشته محمد میر محمد صادقی :))))
نه بابا اشکال نداره :) درک میکنم
ممنون ک درک می کنین :)
نظرم عوض شد پیشنهاد میکنم نری :دی
:))))) 
منم میدونم پیدا نمیشه ولی خب شاید یه کتاب بهتر پیدا شد ک اونم پیدا نمیشه :))) میدونم :)
برید :)) فقط شاید احتمال همزاد پنداری با زامبی براتون افزایش پیدا کنه ..
عه چ خوب ک گفتین منم باید برم کتاب بخرم  ...

رفتم . 
کتابی ک من میخاستم کلا انتشاراتش تو نمایشگاه نبود :| 
والا منم قراره هلک هلک پا شم برم ... هدفمم زیاد مشخص نیس .
پسر عمه ام ی چی میگه استادم ی چی دیگه داداشم ی چیز دیگرتر میگه کلا, خودمم گیج موندم چی کار کنم ..
خیلی شولوغ بود و خیلی سرد . دوندوم :| 
ولی خب اگه تونستین برین :)
تا کی هستش ؟؟
1 ابان
من امروز قندیل بسته بودم :| صد رحمت ب تبریز ..
من کاپشن پوشیدم دیگه امروز :| صب خیلی سرد بود . خیلی :|
هوا هم مجهول الحال شده والا ....
تا 1 آبان خوبه ..
هوای اینجا ها همیشه این طوریه ... 
بله میدانم .... من ک خودم بچه یخی ام :)
بله بله :)
امیدوارم از دست این سرما در امان بمانید :)
شبتون بخیر .

ممنون . همچنین :)
شب شمام بخیر 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)