عقاید یک رامین

یخ زدم

تموم شدن فصل پاییز و شروع فصل زمستان رو ب همه تبریک میگم . 

امروز همه تو دانشگاه کاپشن پوشیده بودن . از جمله خود من :|

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۵ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

اونجا زمستون زودتر میرسه ... برفشم بیشتره...

اینجا تازه آبان شده!

خیلی زودتر حتی :))
اونجا هواش کاملا پاییزه :)
بعله میفهمم ...
منم امروز با کاپشن گام نهادم ب شهرتون :)
البته از اتاق فرمان خبر دادن شهر خودمون وضع شدیدتر از اینجاست .... 
بله بله . حتی بعضی جاها برف هم باریده :|
شهر ما یه جوریه که از نظر همه پائیز واسه بچه سوسولاست ، ما مستقیماً از تابستون میریم زمستون :-"
از هفته ی اول مهر همه پالتو میپوشن قشنگ ~_~
اون وقت شهر شما کجاست ینی ؟؟ 
تا این حد؟!! 
اینجا هوا خنکه از او نخنکایی که صبح آدم دلش نمیاد از زیر پتو بیاد بیرون و خواب بدجوری میچسبه D:
من کلاه پشمی هم گذاشته بودم دیروز ولی همچنان یخ میزدم . شوخی نیس اینجا تبریزه :)))
اخ اخ . اون جور هوا ^_^
مگه شما کجایید که انقدر سرده؟
البته من الان سرما خورده ام :(
تبریز 
اینجا که هنوز پاییزه:)
خب خداروشکر :)
مبارکهههه:دی
منم با اینکه اصفهانیم و همه میگن هوا گرمه و هنوز تابستونه انگار سردم میشه صبحا
:)) ممنون :)
صبح ها همه جا سرد میشه :) دیگه فصل پاییزه :)
دیروز پوشیدم تا خود خونه شرو شر عرق ربختم بعد نمیدونم با کی‌لج کرده بودم در نمیاوردمش😒

امشب نپوشیدم تا خود خونه موج مکزیکی‌رفتم😒

همینه دیگه کافیه نپوشه ادم . سرد ترین روز صد سال اخیر میشه :))
هههه :)
چقدر خوبیم...
کی خوبه ؟ کجا خوبه ؟ 
پیش ماهم چند درجه ای هوا سرد شده اما همچنان پاییزیه :))
پاییزی خوبه :))
ما حتی دیده شده ظهرا گرما هم میخوریم :| 
در این حد ینی ؟؟ 
خدایی تبریز سررررده
کدوم ماه تبریز اومدین ؟ 
شهرکرد :)
لنگو این پایین میبینین ؟؟؟ 
من لنگ انداختم جلو شما :))
من تا هفته پیش کولر میزدم ! تازه یه کم خنک شده ... هوا دلچسب شده :)
خوش بحالتون :)
حیلی قشنگه..
یکی سردشه،یکی گرمشه، یکی با کاپشن زیر پتو گلبافت داره می لرزه، یکی شرشر عرق میریزه هنوز..
یه جا پاییزه، یه جا زمستون شده، یه جا تابستون مونده، یه جا تو فکر بهاره..
هممونم تو یه سرزمینیم
اهان بله و از اون لحاظ :)
منم دیگه از دیشب کاپشن رو افتتاح کردم :|
احسنت ب شما :)
زود رفتین پیشواز حداقل با یه سویشرت بازار گرمی میکردین:-) :-) :-) 
زود رفتم ؟؟؟ داشتم یخ میزدم :))
عح!تبریییز! عزیزدل!
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)