عقاید یک رامین

چقدر کودکی مون کم حجم بوده

طی یه حرکت خود جوش commandos 1 , 2 , 3 و Tarzan رو لپ تاپ نصب کردم . عجب کیفی داد . رمز همه کماندو ها هم یادم بود . بعد از گذشتن 15 سال . چقدر اون وقتا بازی هارو سخت درست میکردن . اقا من با این سنم بازم ب سختی تمومشون کردم :| تموم نمیشدن :| ینی فلسفه و تفکرات اون زمان خیلی فرق داشته . بازی ها رو طوری درست میکردن ک تموم نشه . عمدا :| خلاصه خیلی حال داد . دوستامم ک میدیدن شوتم میکردن اونور ک بکش کنار جون من یه کمم من بازی کنم :) 
ولی نکته احساسی ماجرا اونجا بود ک دیدم بازی کماندوز 1 ، 70 مگ بود . ینی بغضم گرفته بودااا . 70 مگ . ینی تمام کودکی من به اندازه ای بود ک الان میشه با تلگرام ، بلوتوث ، زاپیا و ... بهم دیگه فرستاد ... 
جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ق.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

تارزان رو یادمه ، بقیه ـش رو نه :))
تارزان خیلی خوبه . جالبه من یادم رفته بود . اون زمانا باید سی دی رو مینداختی تو کامپیوتر تا کار کنه :))
یاد بچگی واقعا بخیر ...
دیشب با مرور خاطرات کلی حالم عوض شد .. کنارش از عوض شدن آدمای خاطراتم احساسشون حالت تهوع گرفتم ... ای کاش تصورات زلال خدشه دار نشن ----» عه عجب دل پری داشتما .
:))
تارزن :)
:) اره واقعا یادش بخیر 
خیلی :)

خیلی بازی خوبی بود :)
+ بی ربط نوشت های من یهوییه و اهمیت آنچنان ندارد :))
دقت کردین بازیای قبلنا عمیقتر بودن ؟ الانا حس میکنم بجای عمق با تله پیچیده اش میکنن ! 
:)) 
موافقم . البته شایدم اگه الان بچه بودیم بازی های این زمان برامون پیچیده بودن :)
من هیچکدوم این دوتا رو بازی نکردم! :|

با کامپیوتر فقط gta و انواع زوما بازی کردم!:)))

با سگا هم وقتی بچه تر بودم بازی کردم،لاکپشتهای نینجا و شورش در شهر و اون خرگوشه و اون میکی موسه!یکی دیگه هم یه پرنده بود می پرید جوجه هاشو جمع میکرد،جوجه ها به دنبالش ردیف میشدن!زیاد محکم میپرید چند از جوجه ها ممکن بود بیفتن جا بمونن! :| :)))

gta :))) زوما بازی نکردم 

سگا ^____^ من با لاک پشت های نینجا همزاد پنداری میکردم :))) شورش در شهر :)) خرگوشه رو هم یادم . اون جوجه ها هم یادمه هی لیز میخوردیم تو طبقات مختلف :)))
من تمام بازی های سگا رو دارم تو لپ تاپ :))
اصن اون زمانا فلاپی بود ، یادتونه ؟ با اون صداش ، هر لحظه ممکن بود کامپیوتر بترکه :)) هیچی هم حجم نداشت ! زود به زودم خراب میشد ... خون دلها خورده ایم .... 
فلاپی ^__^ حجیم ترین شون 3.5 مگ بود :)) قسمت فلزی شو میکشدیم عقب حس گلنگدن تفنگو داشت :))) 
واقعا خون دل خورده ایماااا
من چند وقت پیش آی جی آی رو نصب کردم همه مراحلش رو بدون کد گذروندم ولی مرحله آخرش خیلی سخت بود دیگه آخراش بودم که باید اون خانومه رو میکشت ، ولی کشته شدم!
آی جی آی هم از اون بازیا بود :) جداً هم سخت بود...
احسنت . آی جی آی واقعا سخت بود . ینی استرسی ک داشت هیچ بازی دیگه ای نداشت . همیشه نفر آخر مرحله می کشتمون و آدمو کفری میکرد 
من بچه بودم شرک بازی میکردم :)))
هنوزم سی دی نصبِ بازیشو دارم
اونم تموم نمیشد:/
یه مرحله داشت باید اون جادوگره رو میکشتی هر کاری میکردی نمیمرد
شرک رو هم بازی کردم ولی خیلی کم 
اصن هدف همین بوده ک تموم نشه
بازی تارزان خدااااا بود:)) باید حروف اسمش رو جمع می کردی:))
بازی هرکول هم همینطور بود:دی چقدر عمر گذاشتیم اسمش رو پر کنیم سکه و کوزه بده بهمون:))))))))))))
حرف به این سادگی پیدا نمیشه هنوزم :))
هرکول رو من نتونستم تموم کنم هیچ وقت :| یه مرحله داشت سوار اسب میشد پرواز میکرد اون مرحله رو نتونستم رد کنم 
فقط سگا و آتاری و قارچ خور و لاکپشت های نینجا و سونیک :))
سونیک ^____^
من بچگی نداشتم...
:((
بازی قارچ خور...
من قارچ خور بازی نکردم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)