عقاید یک رامین

تا حالا لامپ شستین ؟ + تصاویر غرفه

یه جشنواره هست تو دانشگاه . قرار بود ما هم غرفه داشته باشیم . روز 5 شنبه رفته بودم دانشگاه واسه دکور زدن غرفه . از صب 8 تا 6 :| ناهار نخوردم ینی هیچکس ناهار نخورد . قرار بود لامپ های رنگی رو از قسمتی آویزون کنیم . چن تا از لامپارو رنگ کردیم ولی خوب نشدن . گفتن یکی اینارو بشوره تا از اول رنگ بزنیم . من رفتم شستم . تحربه جالبی بود :))) هیچ وقت فک نمی کردم یه روز لامپ بشورم :))) 



جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

ولی من شستم، تجربه متفاوتی نیست، هیچ حسی نداشتم :)))
من ک حس خاصی داشتم :))
بپا برق نگیرتت
ن حواسم بود :))
خدا قوت ای لامپ شوی! :))
مرسیات :))
برو لامپ شور و مگو چیست لامپ
که روشنگر غرفه هاتان بُوَد

:دی
چشم :)))
البته قرار نیست روشن بشن . فقط دکوریه :)
نه تا حالا سعادت نداشتم :دی
یه حس خاصی داشت . عین حس شستن لامپ :)))
عکس غرفه تونم بزارید پلیز مخصوصا لامپ های رنگی رو  :دی
دوربین گوشیم ک افتضاحه ولی ب دوستان میگم ک بگیرن :)
این می تونست یه برداشت ادبی خفن داشته باشه.. 
ولی من تازه از خواب بیدار شدم 😐
برداشت ادبی ؟؟ شاید :)
من حرفی ندارم:))
:))) 
می شه از غرفه عکس هم بذارید؟
من قبلا این کارو کردم تو وبلاگم...
خیلی خوبه.
سلام :)
چشم :)
سلام :)
شست و شو رو از خوب جایی شروع کردین :) با ی حس جدید در حد نوشتن تو وبلاگتون :)
با آرزوی شستن ظرف , دیوار , فرش , در و پنجره و شاید لپ تاب شما رو ب خداوند ممنان میسپارم :)
:)))
همشون قبول ولی دیگه لپ تاپ دیگه نه . خراب میشه خب اخه :||
چه خوشکله :)
خسته نباشین :)
ممنون :)
دانشگاه ماهم نمایشگاه خیریه داشت،من فارغ التحصیل شدم،اما میخوام اگربشه امسال غرفه گل و گیاه رو بگیرم.
غرفه قشنگی داشتین مخصوصا اون کیف سبزه :)
چ خوب :)
ممنون :)
عه چه غرفه ی خوبیه چه نقاشیای قشنگی ^_^

لامپا...لامپ شوی غرفه :)))
لازمه بگم ک همه این ویترای ها کار دانشجو هاست :)

:)))) خودمم تو عکس هستم :))
:) خاطره شیرین ترم هفت رو زنده کردید برام :)

قابلی نداشت :)
وای پیکسل ❤
من کلا این هفته فقط پیکسل فروختم :)
من از اون پیکسلا می خوام..
لامپا رو که رنگ کردین آخر
البته خیلی داشتیم اینا آخریاشه 
اره خب . باید رنگ میکردیم :)
مرسی بابت عکسا :)
خاهش مندم :)
چقد پیکسل ^_^
خیلی پیکسل :))
تقدیم به شما :)
http://khaneyeman.blog.ir/1395/02/16/دل-دیوانه
ممنون :)
چه خوب بود :)
این نقاشی دختر مو قهوه ایه،ویترای هست؟
بله . ویترایه
غرفه زدن هام یادم افتاد. چقد خوب بود. من از 8 صبح می رفتم تا 12 شب
می مردم قشنگ
خیلی خوب بود :)
خیلی خسته میشه ادم ولی دلچسبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)