عقاید یک رامین

اصن مگه میشه بدون ماوس ؟؟

تو فیلما نشون میدن طرف اون ور کره زمین یه کامپیوتر پیدا میکنه ک ب یه بمب وصله و قراره کل دنیا منفجر بشه . بدون هیچ گونه استرس ، میشینه پشت سیستم و بدون استفاده از ماوس ، شروع میکنه تند تند تایپ کردن . بعد یهو بمب خنثی میشه . اون وقت من تنها مهارتم اینه ک بدون اینکه گردنمو کج کنم و پورت usb پیدا کنم ، فلشو بزنم ب لپ تاپ 

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰ ب.ظ

 ۱۹ تا نظر تا الان نوشتن

یک هیچ جلوئید 
من همین مهارتم ندارم :دی :)))
:)))
تمرین تمرین تمرین :))) 
:)))))))))
با لمسی لب تاب هم کار نمی کنی؟
خب اخه سخته خب :)) آدم میخاد دو تا چیزو انتخاب کنه دخلش میاد . 
فتوشاپ هم ک واویلاست :))
:)
اونا کلیدهای میانبر رو یاد گرفتند به خاطر همین هم موس رو دور میندازن :)

همه چی ک با میانبرا حل نمیشه ک . 
محض رضای خدا یکی شون هم ماوس نداره :))
:))
زیاد فک نکنید ...
من همون مهارتم ندارم :))
ولی حساسیت دارم تو کار با لپ تاب کسی از ماوس استفاده کنه -----> یکی از مواردیه ک الکی حرصم درمیاد :)
:))
تمرین کنین خب :)
:| ینی الان بفهمین من ماوس دارم حرصتون در میاد ؟
آره :)
من واسه خیلی چیزای بیخودی حرصم میگیره :)
خب چرا خودتونو اذیت میکنین خب ؟؟ 
دست خودم نیس .. خب شما از ماوس استفده نکنید . حداقل امشب ...
اکی :) چشم 
سلاامت :)
البته منم سعی میکنم تو حرص خوردنام تجدید نظر کنم ...
:) حله
نه نمیشه. به هیچ وجه. -__-
افرین . اصن مگه داریم ؟
اصلا همین که بمب به لپ تاپ وصله خودش محل اشکاله:دی
بعد اصلا اینکه طرف واسه برنامه بمب دکمه کنسل میذاره یا برنامه ش ورودی میگیره که خنثی بشه که اصلا محل سینه زنیه:))

هشتگ یک مهندس نرم افزار بعد از این:))
:))))
اشتباه نکنین مهندس . ورودی نمیگیره . برنامه باگ داره . از بَک دور میاد تو :))))
:))
من دیگه حرفی ندارم:))))
:)))))
واییی عالی بود :دی
من حتی این مهارت تو رو هم ندارم
:)))
تمرین کنین خب
آخ آره منم  منم منم :)) اصلا کلیک چپ و راست رو قاطی میکنم :دی
:)))) 
اونا خیلی حرفه ین
یاد یه جوک لوسی افتادم که میگه: مخترع USB رو می‌خواستن دفنش کنن از این طرف گذاشتن نرفت تو قبر، از این طرف گذاشتن رفت تو قبر :|
:)))
نور ب قبرش بباره در کل
یا دیدی به چه سرعتی برنامه مینویسن :))
اصن یه وضی . اهان یه چیزه دیگه . به کیبرد هم نگاه نمی کنن . مستقیم زل میزنن ب صفحه . یه حرف هم اشتباه نمی نویسن . ینی همه هکرا تایپیسته حرفه یین
همچین چیزی فقط تو فیلماست،جدی نگیرید:دی

چشم :)
منم همین مهارت شما رو دارم :دی

:: جدا بدون ماوس نمیشه! مثل این میمونه دست راست آدم قطع شه :|
:))

افرین . یه عوضی از بدن نیست مث اینکه 
یادمه اولین باری که رفتم لپ تاپ بخرم، آقاهه دوست بابا بود و خودش متخصص کامپیوتر و موسس اولین مدرسه هوشمند تو استان...وقتی گفتم موس هم بذارید، خندید.گفت یه موس خوب مجانی میدم ببری اما هرگز ازش استفاده نکن.الان بچه هام از موس استفاده نمی کنن. این بود که بازش نکردم حتی، فقط زمانی که لپ تاپ هنگ می کرد وصل می کردم کلیک کنم تنظیمات رو درست کنم یا مثلا چند روزی به همسایه مون قرض دادمش :)
آیا زمان آن نرسیده است که ایمان بیاورید؟ 
شما اتوکدو فتوشاپ رو هم بدون ماوس میتونین کار کنین ؟
اصن مگه میشه ؟ من ایمان نمیارم :))
معلومه که نمیشه بدون ماوس!

آدم هی انگشتشو میکشه بعد یهو هرچی میکشه میبینه سیستم عکس العمل نشون نمیده تازه میفهمه انگشت از صفحه لمسی ش خارج شده! :|

بده دیگه !معلومه که نمیشه!

احسنت 
آی گفتین :))
من همینم بلد نیستم :))
:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)