عقاید یک رامین

قاصد یار

با صدای خود استاد ...
 

+ جاهایی ک صداشون میلرزه :( 

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶ ق.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

از حرفاشون که هیچی نفهمیدم
ولی احیانا آهنگِ پس زمینه این نیست که میگه
تا سحر بیدارم 
سر به زانو دارم
برنخیزد از من
های و هویی

نشنیدم اونو 
من متاسفانه نشناختم، ایشون کی هستن؟
شهریار
حیف که هیچی ازش نفهمیدم :(
این شعر ارزش ترکی یاد گرفتن داره
خوبین؟
نمی دونم . ولی بد نیستم . 
شما خوبین ؟
پس یعنی خوب هم نیستین؟

ممنون.
نمیدونم
چقدر دوست دارم صداشو
لحنشو
شعراشو
تاریخ دیگه ازش نمیبینه...

 :(
حیف شد ...
این شعر ارزش ترکی یاد گرفتن رو داره (در جواب حریربانو) ------> موافقت خود را با این جمله اعلام میکنم :)

قبلنا "قاصد یار" رو باصدای شما برا مامانم گذاشتم پخش شد . گفتم صدای خود استاده (به شوخی) .. هیچی دیگه مامانم گفت: بدو با دوستات بازی کن آورین دخترم ..
ممنون از اعلام موافقتتون :))

:| با صدای افتضاح من چرا پخش کردین ؟؟؟ :|| :)) 
وا چرا پوکر فیس ؟؟
شکسته نفسی تا این حد ؟؟؟؟؟
همینجوری , گفتم یکم با مامان جوونم شوخی کنم :)) با استفاده از صدای شما ک دم دست بود :))
خب اخه من صدامو دوست ندارم :( 
مرسی واقعا :))
ولی من صدامو دوست دارم :) -----> البته فک کنم فقط خودم صدامو دوست دارم :))) اصن شاید ی عده فوبیای شنیدن صدامو دارن . تا این حد :|

خواهش :))
خب این خیلی خوبه . مرسی ابهت صدا :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)