عقاید یک رامین

مجله عکس 15

این ، مجله عکسه . بعد خیلی وقته . گرفتاریم . لاغریم . خسته ایم ...










شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱ ب.ظ

 ۲۳ تا نظر تا الان نوشتن

کار خودتونه؟ عالیه؟ اجازه استفاده داریم؟ 
کاش اگه کار خودتونه یه ادرسی چیزی روشون میزدین
بله کار خودمه همشون . ممنون :)
کجا میخاین استفاده کنین ؟ 
خیلی وقته دنبال یه لوگوی مناسبم ولی خوبشو پیدا نکردم . در ضمن آدرس صفحه اینستاگرامم تو منو هست .
عالیه

چرا انقدر خرابِ حالت؟
ممنون :)

البته اینی ک نوشته بودم کپی از یه فایل صوتیه . خودم بد نیستم . یه جوریم . حس گنگی دارم . 
واااای از عکس آخر...چقدر پاییزه...چه قدر حس داره... :)
^__^
قابلی نداره . انتظار داشتم کلی برگ باشه ولی نبود :|
تا دقایق دیگر در اینستای من: http://s8.picofile.com/file/8272703450/IMG_0719.JPG
:)))
اشکالی نداره :)
بدون برگشم پاییزش معلومه...ذهن ناخودآگاه کاملش میکنه ...همینش لذتبخشه به نظرم ! :)
خوشحالم خوشتون اومده :)
چه اشکال نداره ی فروتنانه ی به رخ کشاننده ای بود😒
:)))))))))))
من همشو دوست داشتم غیر از اولی:)

یه جوریه، مصنوعی:|
:)

عکس رو ادیت زدم ولی فقط نور و رنگهارو 
اولی و آخری رو خیلی دوست داشتم!
موفق باشید!
:) خوشحالم 
ممنونم :)
عالیهههه
من عکس هنری دوس داشت

ممنون :)
خیلی خوب بودن. به خصوص اولی
موتوشکرم :)
منظورم استفاده در حد عکس پروفایل بود:)) ولی حتی اگه الان که لوگو ندارید ادرس اینستا رو یه جایی کوچیک تو عکسا بذارین هم دزدی هنری کمتر اتفاق میفته هم تبلیغ محسوب میشه
حله . مشکلی نیست :)  
دزدی هنری ک همیشه هست . من لوگو رو وسط عکس هم بزنن یه جوری میبرن عکسو ک لوگو نیفته . 
زیاد تبلیغ کردن رو دوست ندارم 
خرابِ اون سگه ام :))
:))
خیلی خوبه :)
خیلی قشنگن‌ :)
بدون تعارف 
ممنون :)
امیدوارم زودتر از یه جوری بیرون آیی :))
ممنونم :)
همشون حس خوبی دادن
چ خوب :)
من هم از اون سگه داشتم.. عاشقش بودم در کودکی
عکس سوم هم خیلی خوبه

+ قدت کوتاه شده؟
خوشحالم خوشتون اومده :)

+ نه چطور ؟
اون "گرفتار و لاغر و خسته " رو مگه چهرازی نمی گفت؟
"قدمون کوتاه شده " هم همون می گفت
بله ولی اونجا در مورد قد حرفی نمیزنه .
کم کم باید آماده بازدید از نمایشگاهتون باشیم :)
نورپردازی سومی خیلی خیلی به دل میشینه ...
میگم دیدن این عکسا اینقد جذابه خدا میدونه خلقشون چقد جذاب تره ..
:)) شما لطف دارین هنوز اول کارم . 
اون نور طبیعیه هااا . تو مسجد جامع بودم . از سقف نور می پاشید رو فرش . من فقط قرآن رو گذاشتم اونجا :)
خیلی حال میده :)
عروسک خودتونه؟ نازه
بله ولی خیلی وقته دیگه عروسک بازی نمی کنم :)))))))
وای این مجله عالیه! آخرین عکس عالی ترترتر...به نظرم بهترین مجله ی عکستون این مجله س! خیلی خوبن ^_^

:: خوبین آقا رامین؟ رو به راهین؟
خیلی لطف دارین شما ^_^ :)

خوبم :) ممنون 
شما خوبین ؟
وای اینارو .. 
اکوری پکوری شوگولی پوگولی ^___^
خرس اولیه رو میگم :))))
:))
بله بله متوجه شدم :))
عکس ها بسیار زیبا و هنرمندانه هستند.. دم شما گرم.
خیلی ممنون :)
خوبم! شکر خدای مهربون :))
شکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)