عقاید یک رامین

ب نظر من

مصونیت از قانون ، غیرقانونی ترین اتفاق ممکنه 

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

زیردیپلم بالای سیلک میشه بگین ؟! :دی
:))
قانون رو وضع می کنن ک همه آدما ب حق شون برسن . همه آدما باید جلو قانون یکسان باشن . اگه یه چیزی خوبه واسه همه خوبه . اگه یه چیزی بده واسه همه بده . بعضی وقتا بعضی آدما ب خاطر شغل و جایگاه شون مصونیت قانونی پیدا میکنن . ینی اونا مشمول بعضی قوانین نمیشن . و بعد ، رفتارهایی نشون میدن ک دقیقا در تضاد با قانونه . مثال خیلی ساده و سطحیش ، ماشین پلیس از عبور ممنوع رد بشه . حرف من با اتفاقات بزرگتر از اینه 
یعنی چی؟کامل تر توضیح بده 
قانون رو وضع می کنن ک همه آدما ب حق شون برسن . همه آدما باید جلو قانون یکسان باشن . اگه یه چیزی خوبه واسه همه خوبه . اگه یه چیزی بده واسه همه بده . بعضی وقتا بعضی آدما ب خاطر شغل و جایگاه شون مصونیت قانونی پیدا میکنن . ینی اونا مشمول بعضی قوانین نمیشن . و بعد ، رفتارهایی نشون میدن ک دقیقا در تضاد با قانونه . مثال خیلی ساده و سطحیش ، ماشین پلیس از عبور ممنوع رد بشه . حرف من با اتفاقات بزرگتر از اینه
هیییییم ... نظریه خوبیه . آره خب با عقل شدیدا جور درمیاد ..
برعکس ظاهر پیچیده جمله اتون, مفهموش خیلی راحت دریافت میشه :)
:)
سعی کردم در کلی ترین حالت ممکنش مطرح کنم 
آها فهمیدم :)
تو کتابای مطالعات اجتماعیمون که تو دوره ی اول میخوندیم 
حدود بیست تا از قوانین اساسی رو میخوندیم
یادم نیست کودوم قانون بود ولی تو درس چهارم سال هشتم ، داشتیم که همه در برابر قانون یکسانند :)
خب این که عادی شده دیگه :))) تازه مجازاتم نمیشن :))) بقیه رو هم مجازات میکنن همینا ..
خب من از رو منبر بیام پائین که تا دمی دیگر گونی در انتظارمه :دی
دقیقا ... بقیه رو هم مجازات میکنن 
:))) گونی :)))
یاد جمله کتاب "قلعه حیوانات" افتادم :

همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی ها برابر ترند . 
منو یاد آبو میندازه نوشتنت :) برا همین سر می زنم همش :)))

:)) 
مرسی مرسی
بر همگان واضح و مبرهن است، ولی کو کسی که دردی رو دوا کنه
درسته کسی نمیشنوه
این قانون مال همه کس نیست...خواص از اون بهره می برن..
خواص !! کلمه جالبیه
چه اعتراض طوفانی ای :)
:)) 
لازم بود آخه
آره دقیقا!
من اولین بار این کلمه رو تو یه رمان جنایی خونده بودم!
طرف قاتل بود کلی آدم کشته بود بعد چون از یه باندی اطلاعات کامل داشت به پلیس گفت درصورتی همه چی رو براتون رو می کنم که بهم مصونیت بدین و بعدش آزادم کنین وگرنه نمیگم و بکشینم! پلیسا هم مجبور شدن این کارو کنن! :| نمی دونم یه همچین چیزی تو دنیای واقعی هم میتونه اتفاق بیفته یا نه ولی تو همون رمان هم کلی تعجب کرده بودم ازش :/
رمان جنایی .من تاحالا رمان جنایی نخوندم 
منم نمی دونم اینا واقعیه یا نه 
برفتون مبارک رامین :)
:))
مرسی مرسی
اصن یه وضی 
راست میگی ها، بهش فک نکرده بودم
من همیشه راست میگم :))))))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)