عقاید یک رامین

فقط دو ساعت خوابیده بودمااا

یهو یه فصل عوض شد 


قبل :


بعد : 

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ق.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

کجایین که برف اومده؟
تبریز
اینجا فقط بارون و رعد و برق بود و اینا ..
خوش به حالتون :))
برف بازی هم کردین ؟! 
خوش ب حالمون ک چه عرض کنم . تمام برنامه های آدم یهو عوض میشه . 
نه :| برفی نبود ک بشه باهاش بازی کرد . 
و در ضمن کسی هم نیست ک باهاش برف بازی کنم :|
من فقط میتونم اعلام حیات کنم الان :))
در این حد هوا اینجا داغونه!
خداروشکر :)
اصن عمق حسرتم رو نمیتونم بیان کنم....
واقعا خوش به حالتون :))
ممنون
ولی من این عکسارو بخاطر حسرت خوردن بقیه نذاشتم . ببخشید خلاصه
واو :)
خوشبحالتون :) ما حتی یه قطره بارون رو هم ندیدیم ‌:|
یخ زدیم امروز :|
خواب اصحاب کهف :))
خداروشکر واحد مالی کشور عوض نشد :))
اینجا دیشب طوفان شدید بود،با بارون، هنوزم داره میباره،یکی از درخت های خرمالو مون شکست،کلی هم خرمالو داشت، بقیه درختها هم خم شدن رو زمین،گلدون هامون افتاد شکست،جنگ زده شدیم انگار،
 خوشبحالتون که تبریزی هستید و برف مهمون هر سال شهرتونه. اینجا هم برف میباره اما روی کوه بیشتر،کم پیش میاد بشینه رو سقف شهر.
اخ اخ :( جنگ زده :( 
نمی دونم باید چی بگم 

برف می بارد

برف می بارد به روی خار و خارا سنگ.

کوه ها خاموش،

دره ها دلتنگ؛

راه ها چشم انتظار کاروانی با صدای زنگ ...

 

بر نمی شد گر ز بام خانه ها دودی،

یا که سوسوی چراغی گر پیامی مان نمی آورد،

رد پاها گر نمی افتاد روی جاده ها لغزان،

ما چه می کردیم در کولاک دل آشفته ی دم سرد؟
:) 
خیلی ممنون 
بله قدرت خدا :)

(عکسها عالی)
درسته :)
ممنون :)
دیروز 8:30 با سویشرت رفتم کلاس .. 10:30 با پالتو و دستکش .. 13:30 چتر اضافه کردم .. 15:30 خونه اومدنی ماشین لاک پشتی میومد ی تعدادی هم زنجیرچرخ میبستن .... حالا اینا خوبه شنبه تو مسیر 60 کیلومتری: برف .. بارون .. مه .. آفتاب .. باد .. بارون :))
خوبه ها :)
خوبه ولی خب اگه این تغییرات تو زمان بیشتری رخ بده بهتره خب :))
عالیه عکس ها! :))) 
ممنون :)
وااای برف 
چه تغییر سریعی
خیلی سریع
وای عکس دومیه! وااای...خیلی خوبه ^_^
:))
قابلی نداشت :)
ار اینکه امسال برف بباره می ترسم. خیلی می ترسم:(
اتفاق بدی افتاده قبلن ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)