عقاید یک رامین

تنهایی

وقتی آدم تنهاست یه طور دیگه فک میکنه . با خودشه . راحته . هر جور ک راحته اون طوری فک میکنه . درست یا غلط . در تلاشه ک درست ترین راهو پیدا کنه . ولی وقتی با یه نفر حرف می زنی ، دیگه این فضای تنهایی از بین میره . میشه روابط اجتماعی . روش های مختلفی هست ک یه نفر بتونه افکار زمان تنهایی شو به بقیه نشون بده . یه نفر فیلم درست می کنه . اون یکی کتاب می نویسه . یکی هم وبلاگ نویسه . وقتی یه بلاگر ، قسمت نظرات وبشو می بنده یا جواب نظراتو نمی نویسه ، ناراحت نشین . نگین این یه نوع بی احترامی به مخاطبه . روشش اینه . این آدما عقاید و تفکرات تنهایی شونو می نویسن . اگه بخان نظرات شما رو بدونن یا جواب بدن دیگه تو غار تنهایی خودشون نخواهند بود . این آدم ها ضداجتماعی نیستن . فقط دوست دارن تو فضای وب ، تنهایی هاشونو بنویسن و اصلا هم چیز بدی نیست . این موضوع شبیه این می مونه که وسط یه فیلم یا آخر فصل دوم یه کتاب ، زنگ بزنین ب صاحب اثر بگین "باهات موافقم" یا حتی "این قسمتش افتضاح بود" . شما نهایتا می تونین با اطرفیانتون در مورد یه فیلم یا یه کتاب حرف بزنین . حداقل برای من که اتفاق نیفتاده با هنرمندی در مورد هنرش بصورت دقیق و تخصصی بحث بکنم . همیشه فک کردم ک این چیزی ک خلق کرده رو تو تنهایی خودش خلق کرده . دوست نداشتم و ندارم ک تنهایی کسیو بهم بزنم . ب تنهایی آدما احترام بزارین .


+ مخاطب ندارد
جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

یه پست نسبتا طولانی :)
غار تنهایی .............. 
دقیقا.

بله نسبتا برای من طولانیه :)

البته این غار تنهایی ، اون غار تنهایی نیست 
چشم. احترام می ذاریم. ولی فک کنم بقیه دیگه زیادی دارن به تنهایی من احترام می زارن :((
چشم تون بی بلا . خب اخه خیلی ها از بلاگفا مهاجرت کردن 
موافقت خودم رو رسماً و شفاهاً و کتباً و قاموساً و فانوساً اعلام میدارم :)))
من هم از موافقت شما شدیداً تشکر میکنم :))
http://khaneyeman.blog.ir/1395/04/11/شاید-یک-نصیحت
:)

احسنت ب شما 
موضوع که شما مطرح کرده بودین خیلی بهتر بود . من فقط در زمینه وبلاگ نوشته بودم
به تنهایی آدم ها احترام بگذاریم...
:)
دقیقا همین طوره... گاهی با وجود نظرات مختلف نویسنده دچار خودسانسوری و خیلی اتفاقات دیگه میشه...
درسته :)
راستی فردا نوبت آبو نویسی شماست . فقط محض یادآوری گفتم :)
چه خوب گفتین...
:)
خانم کم پیدایین ؟ 
باشه :دی
آفرین :))
حرف کمه... :)
خودتون خوبین ؟ 
بله ممنون بابت یادآوری...راس ساعت دوازده منتشر شد :))
بله دیدم . خیلی ممنون :)
چطور بود؟ .خواهش میکنم :)
انتخاب پست ؟؟ 
خوب بود :)

و ممنون از اینکه از خیلی وقت پیش آماده کرده بودین
خوبم ممنون :)
شکر :)
منم منظورم فضای مجازی و غار تنهایی اینجا بود بیشتر
خیلی هم عالی 
بلی
ممنونم :)
خواهش میکنم انجام مسئولیت بود :)
:)
مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)