عقاید یک رامین

امروز

امروز کلاس داشتم 

8-10

10-13

16-18

این کلاس آخرین کلاس خیلی خسته شدم ... خیلی ... خب آخه مگه آدم چقدر میتونه وسط کلاس با گوشیش گیم بازی کنه :))))))))


البته کلاس 8-10 رو هم نرفتم :)))))))


اما کلاس 10-13 واقعا کلاس بودااا . دخلم اومد . 

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

مهندس شما بپا داکتیلیت نگیری اینقدر گیم بازی میکنی سر کلاس!
(داکتیلیت: التهاب انگشت!:))) )
ولی واقعا درک میکنم:( خدا قوت!!!
منم امروز 8-9  9-11 11-13 14-16 کلاس دارم:((((((((((
اگه دیگه نیومدم حلال کنین خلاصه...:))))))))))
علایمش چیه ؟؟ :)))
موتوشکر از درک بالای شما 
:|
واقعا خسته نباشین . ایشالا مزد این همه تلاشو میبینین :)
واقعا چه ظلمی در حقتون شده تو کلاسی که مجججججبوووور شدین گیم

 بازی کنین...خدا از باعث و بانیش نگذره :))))))))))))

آقای محترم شما چرا تو بلاگ من کامنت نمیذارین؟؟؟؟

مثلا شما پیشنهاد دادین باز کنم >:|
می بینبن  تروخداااا :))))

حالا خدا بگذره هم مشکلی نیست :))) پسرداییم باعثشه :))) 

آخ آخ آخ
از بس تعداد وبا زیادن 
الان از خودتون می پرسین مگه چن تا وب میره مگه ؟؟ 
و من در جواب این سوال احتمالی شما میگم : زیاد نیست . بالاخره باید ی بهونه ای بیارم یا نه ؟؟ :))
متاسفانه اینجا قسمت وبلاگ دوستان نداره . یادم میره
قرمزی و تورم و گرمی و حساسیت به لمس:)))) در صورت مشاهده سریعا به پزشک مربوطه مراجعه فرمایید:)))با تشکر!ستاد حوادث غیر مترقبه:))
خیلی ممنونم!
ایشالا...یه عالم اجر معنوی به علاوه پولایی که قرار شد تو شمارشش به من کمک کنین:)))
خداروشکر هنوز این علایم مشاهده نشده :))))
ایشالا ایشالا :))
احیانا یه پست حذف نشده؟
حس کردم دیروز یه پست دیگه هم اینجا بود:(
یعنی توهمی شدم رفت:(
:|
نه . من هیچ پستی رو پاک نکردم 
شاید ی وب دیگه بوده 
از این به بعد یادتون باشه please...:))))


چشم :)
یعنی تاریخ نشون داد ک شمام ی تایم کلاس نرین ؟؟؟؟ (اینو الان دیدم)
باورم نمیشه .....
شد دیگه
بالاخره باید از ی جا شروع کنیم :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)