عقاید یک رامین

شما چطور؟

عکس هدر ، حس خوبی بهم منتقل میکنه . 

این عکسو میگفتم 


+ عکسو خودم گرفتم

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۱۶ ب.ظ

 ۲۹ تا نظر تا الان نوشتن

ما نیز
خداروشکر
خوبه ... حسش هم خوبه ولی قبلی بهترتر به وبتون میومد:)
ممنون . منم موافقم باهاتون :)
جزو یکی از قشنگ ترین عکسهایی که چشام دیده...موفق باشید؛))

لطف دارین شما :) همچنین :)
حس خاصی بهم نمیده
اون هدر قبلیتون رو بیشتر دوست داشتم
ب نظر خودمم قبلی بیشتر بدرد وب میخورد :)
در این که عکس خیلی خوبیه که شکی نیست.
در این که تو عکسا شما چقدر خوب با نور بازی می کنین هم..
اون کلاه سوییشرت و سیگار و دستای تو جیب هم عااالیه :))
و اینکه سرش بالاس و نگاهش به جلو.. جلو که پر از نوره

ولی راستیتش.. من فوبیای رد شدن از خیابون دارم. و چون چشمام ضعیفه شب ها خیلی بیشتر می ترسم. 
:) خیلی لطف دارین شما .

مرسی از نگاه دقیق شما :)

عه ؟ خیلی اذیت میشن پس اونوقت
خیلی قشنگه. عکس از کیه؟
:)
سوژه شخص خاصی نیست . یه رهگذره 
نه میگم عکس مال کیه کی گرفتتش؟
نوشتم دیگه تو پست . عکسو خودم گرفتم :)
عه اون سیگاره من فکر کردم دماغشه:)))
:)))) 
قشنگه :))
راستی با چی عکاسی میکنید ؟! راضی هستین ازش ؟! :))
ممنون :)

canon 70D بله . راضیم :))) 
جدیداً تو فکر خریدن یه دوربین جدیدم ، بعد نمیدونم چی بخرم خاب :دی :)))
مرسی انی وی :)))
این لینک شاید کمک تون کمکتون کنه :)
یور ولکام و از این جور حرفا :)
هنرمند:)
خیلی ممنون :) 
ولی این "هنرمند" بودن برای من خیلی بزرگ و سنگینه 
چقد قشنگ
خوشحالم دوست داشتینش :)
سلام عکستون بسیار زیباست مثل طلوع اول طبح میمونه ... راه رفتن تو پیاده رو
سلام :)
ممنون :)
درسته 
خیلی خوبه :)
اما یه حس سردی داره توش انگار! 
ممنون :)
بله هست :)
خنثی :))
با تشکر از شما ک نظرتونو صادقانه گفتین :)
عکسش خوبه اما خب من قبلی رو می پسندیدم :)
و آفرین به شما بابت این هنر
هنوز فلشاتو داری؟ :/
ممنون . درسته عکس قبل برای هدر یه وبلاگ بهتر بود :)
مرسی :))
بله :| دارمشون :)) 
این هدرتون رو به شدت دوست :))
قابلی نداره :)
خیلی خوب گرفتی
:))
مرسیـــات :))
سلام 

عالی :)
سلام :)
ممنون :)
چرا بزرگ و سنگین؟
چون زیاد خودمو هنرمند نمی دونم 
آرزومه یه بار مث این پسر توی عکس تو همین هوا تو همچین ساعتی تنها قدم بزنم! ولی خب اینجا ایران است :| نمیشه :| خارج هم بود نمیشد این ساعت تنها بری بیرون :| هعی روزگار :| ویران شود این شهر که میخانه ندارد و این حرفا :/
عه باید بگم ک ..... این عکسو ساعت ۴ ظهر گرفتم ..... ادیتش کردم .... 
تعریفتون از هنرمند چیه؟
تو تعریفی که من دارم جا شدین. 
ب نظرم هنر باید همراه خلق کردن باشه . ینی هنرمند از نیستی چیزی رو خلق کنه . من تو این عکس چیزی رو خلق نکردم . مرده ، خیابون ، نور و ... همه شون بودن . من خلق شون نکردم . من فقط از راه نرم افزارای دیجیتالی تونستم یه حس مصنوعی درعین حال خوشایند روش سوار کنم. 
شاید همه اینایی ک گفتم همش دلیل تراشی باشه ... نمی دونم
تنها چیزی ک میدونم اینه ک هیچ وقت ذهنیتم از خودم ، یه هنرمند نبوده
من باورم نمیشه اینو 4 ظهر گرفته باشی @_@
بابا خفننن
کلاس آموزش عکاسی نمیزاری بیایم شاگردی؟:دی
یا کلاس آموزش ادیت حتی
باور کنین :))
:))
والا من خودم هنوز دارم شاگردی میکنم . 
خودم دارم دنبال کلاس ادیت میگردم :))
رو این حساب هنرمند نداریم که اصلا
مثلا یه عکاس ک یه عکس میگیره
دوربین ، نور، سوژه 
همه چی آماده بوده یا به قول شما قبلا خلق شده
مثلا یه نوازنده هرچقدر هم بیشتر بلد باشه هنری نداره چون نت ، ساز و همه اینا قبلا خلق شده
نه؟
:)
حرف تون درسته . نوازنده موسیقی رو خلق میکنه با ابزار هایی ک داره . تو ذهنش خلق میکنه . عکاس هم لحظه رو ثبت میکنه . زیاد رو این موضوع تاکید ندارم . 
من از بچگی با اعداد بزرگ شدم . هبچ وقت فک نمی کردم روزی هنرمند بشم :)
در کل شما لطف دارین :)
اعداد رابطه خیلی مستقیم با هنر و هنرمند بودن و شدن داره:)
پس میتونین یه هنرمند خیلی خوب باشین:)
:))
امیدوارم :)
عکس هدر هیچ حسی بهم نمیده ولی عنوان وبلاگ منو یاد یه کتاب انداخت که زندگیم رو دچار یه تحول خیلی عجیب کرد :/ کتاب عقاید یک دلقک هانریش بل
سلام :)

من هم اون کتابو خوندم . اون کتاب هم رو من تاثیر خاصی نذاشت . احتمالا ترجمه اش خوب نبوده :)
4 ظهر؟ :| من برم تو افق محو شم آقا رامین؟ :|
 آخه چه کاریه عکسو روز بگیری بعد ادیتش کنی شبیه شب بشه؟ :|

:) خب اخه شب ک نمیشه همچین عکسی گرفت . البته ایده این نوع عکسها از خودم نیست . کارای یه عکاس دیگه نظرمو جلب کرده 
دارم سعی میکنم یه کم یاد بگیرم ازش :)
ایشااااالله که موفق باشین :)) دعاتون می کنم ^_^
مرسی مرسی مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)