عقاید یک رامین

لوگو

خیلی وقته دنبال یه لوگوی خوب واسه عکسام هستم ولی هنوز چیزی ک میخامو پیدا نکردم . اگه ایده ، سایت ، فونت ، طرح ، نظر و ... خاصی میدونین خوشحال میشم بشنوم :)


+ و همچنین یه اسم خوب

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

اوج خلاقیتی که به ذهنم رسید و خودمم میدونم خیلی داغونم کلا این بود :
از اون جهت که "را" تو اسمتون و گرافی مشترکه ، میتونیم بگیم : گرامین ، ینی آنچه که شما که رامین باشید گرافی نموده اید :|
آقا این من
اینم کادر []
ددابظ شما :|
اتفاقا خیلی خوب بود ... خیلی خوب ... جدی میگم .... بهش فک میکنم ... میشه گذاشت : Photogramin باید بهش فک کنم
فک نمی کردم ب این زودی ی گزینه روی میز ولی خداروشکر اولین پیشنهاد رفت رو میز :))
بسیار موتوشکرم :)
من نظرمو نمیگم :دی
خب چرا اخه ؟؟ اهان احتمالا ب خاطر اینکه شاید قبول نکنم ؟؟ 
مثلا یه چیزی شبیه مُهر باشه که شکل حک شدن رو عکس داشته باشه :))

ولی به نظرم امضاتونو بذارین! اینم میتونه جالب باشه :)

پ ن: فوتوگرمین هم چیز خوبیه هااا...بهار ایده ی جالبی داد :) 
از همین R تو اسمتون میشه کلی چیز درآورد! بیشتر روش فکر کنین :)
ایده مهر ب ذهن خودم رسید تو اینترنت هم پر از اینجور چیزا ست ب خاطر همون منصرف شدم 

امضای جالبی ندارم :)))))) 

بله ایده جالبی دادن :)
چشم :)
نه بابا. مگ همه باید همه چیو قبول کنن؟:دی
همینطوری واسه شوخی:دی
چون نظرم خیلی مهمه نمیگم:دی
:))
احسنت ب شما :))) مرسی واقعا 
اصلا اینطور نیست ک ذهنم خالیه خالیه و هیچ ایده ای ندارم :دی
بله . بله متوجهم :))
فکر کنم اول اسم رو پیدا کنید بهتر باشه...
بالاخره باید یه ارتباطی بین نام و آرم و گراف باشه !
خب ترجیح میدم با اسم خودم باشه . حالا گراف هم نبود تو اسم مشکلی نداره :))
عیب نداره! امضای هنرمندا همه خط خطیه :دی شمام یه چیزی از خودتون در بیارین بعد بگین این امضا امضای هنری منه :| والا :/

:: چشم شما بی بلا :))
:))) ب اونم فک میکنم 

سلامت باشین :)
فلشاتون سر جاشه هنوز ؟ :/
اسم خوب؟ 
اسم خودتون با یک حرف اضافه مثل سین.. نیست ساکتید یا حرف خاصی که تو ذهنتونه 
رامینس :) جالبه 
بازم یادم اومد می گم 
بلــــــــــــــه :)) جاشون محکمه :)))

دیگه سنی از من گذشته . عقل حکم میکنه یه کم ساکت باشم :))

مرسی :)
سایت که سرچ کنین هست فکر کنم
من یک سایتی داشتم که اسمو میزدیم ی ده پونزده تا حالت مختلف از اسمتونو میداد پیداش کنم براتون میفرستم آدرسشو 
شاید بدردتون بخوره
همشون پولین سایتا
اونا هم ک پولی نیستن خوب نیستن :))
اینروزا یکم قوه خلاقیتم افت کرده ..
مثلا یکی از اولین عکساتون ک دوسش دارین و روش ی اسمی مث پیشنهاد خانم بهار بد نباشه :)

هیممم 
بیشتر دنبال یه طرح بودم . ی طرحی ک جلب توجه هم نکنه . بازم ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)