عقاید یک رامین

پاییز

اینو امروز گرفتم . حال کردم . گفتم شاید شما هم حال کنین 

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

عکساتونو همینجوری نذارید حداقل اسم وبلاگتونو روش بزنید کسی برنداره همینجوری

معمولا اسم میزنم ولی این عکسو دلی گرفتم . گفتم نزنم :)
چجوری پشت یه عکس تار میفته جلو واضح؟
خب رو سوژه فوکوس کنیم سوژه واضح میشه . برای اینکه جاهای دیکه تار بیفته باید دیافراگم دوربین باز کنیم . 
خیلی قشنگه. :)
ممنون :)
به به
به به
:دی
خوشحالم خوشتون اومده :)
هنرمند:)
مرسیات :)
وای چقد خوبههه
خوشحالم ک دوس داشتین :)
من اینو گذاشتم بکگراند :دی
:)) چقدر شما خوش سلیقه ین :))))))))
چقدر خوبه.. سایه ی برگا رو..
من اینو نگهش دارم با اسم خودتون؟ نگهش دارم فقط.. هیچ جا پخش نمی کنم..
:)
بله . باعث افتخار منه ^__^
انجام وظیفه شد قربان! :)

اینطوری نگین خانم :) من از شما ممنونم :)
مثل همیشه عالى :)
مثل همیشه ممنون :)
پرفکته
مرسی :)
خیلی خوشگله
:)
خوشحالم دوست داشتین :)
فوقالعاده!!!!
تنکس :)
میخوام دوربین بگیرم 
ترجیح میدم از شما نظر خواهی کنم :)
Canon 
کدوم مارک ؟ 
خب راست میرم سر اصل مطلب :)
چقدر میخاین خرج کنین ؟
قشنگه
مرسی
:)
ممنون :)
تا یک و پونصد , دو تومن 
ببخشید اگه دیر شد 
سعی کردم جامع و کامل بنویسم  :)
خیلی خوووبه ... فقط حس دلتنگی داره :) البته نظر کارشناسی منه زیادم مهم نیس :)
اره خب دلتنگی داره :)

مهمه :)
ممنونم آقا رامین:)
خیلی خوب بود , خب به این نتیجه رسیدم فعلا بخونم درموردش , یکم اطلاعات دارم ولی با چیزایی که اسم بردین الان فهمیدم هیچی نمیدونم.
ممنون که وقت گذاشتین و نوشتین:)
خیلی ممنون:)
خواهش می کنم . 
امیدوارم مفید بوده باشه :)
حال کردیم :)
چند ماهی بود به وبلاگتون سرنزده بودم و تغییرات پیشفرفت چشمگیرر و فوق العاده بود.
خوشحالم :)
عح این چه خوب بوووود
خوشحالم خوشتون اومده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)