عقاید یک رامین

رو چمن نشستم

الان پارکم.هوا عالیه,ولی تنهام,بدون مصطفی :-(
جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

امروز هوا اینجا هم عالی بود.ماهم خانوادگی رفتیم جنگل
خیلی خوب بود
مخصوصا زیبایی های جنگل با درختهایی که تازه برگهاشون سبز شده
جنگل !
من جنگل دوست دارم :)
ولی آخرین بار یادم نمیاد کی رفتم !
بعضی وقتا تنهایی هم لازمه ....... ای کاش تو این لحظات هوای خوب و تنهایی فک میکردین ب همه چی ب موضوعات بی دلیل ساده ب دوروورتون .....

آقا اینجام باز فعاله ؟؟
 
از دست شما دوتا وبلاگیا آدم هنگ میکنه ..
فک می کنم . هر روز هر شب . هر لحظه ...

اینجا فعاله . اونجا هم فعاله . :)))
با هم قهرین؟ چرا اشتی نمیکنین...نکنه هر دوتون فروردینی هستین؟؟
گاهی خوبه آدم تنها بره پارک اما فکر میکنم با آقای مصطفی بیشتر بهتون خوش میگذره:)) با هم برین و بازم ازون بستنیایی که قبلا عکسشو گذاشته بودین بخورین:))))
اشتی نمی کنه :(
هیچ کدوممون فروردینی نیستیم

جواب تلفنمو نمیده ...
ای باباااااااا چه بد :((((

خب اس بدین بهشون ... از قهر متنفرم خیلی :(((((

واسه همینم تو اون جریان پیشقدم شدم ...
حل شد 
...
ایول :)
بله :) 
:(((
حتما ازتون خیلی ناراحته:(
خب بهش بگین که اصلا ناراحتیشو دوست ندارین:(اس بدین بهشون!
من از قهر خیلی بدم میاد...دلم میخواد بترکه:(واسه همین زود پیش قدم میشم...
حل شد ی کمی ...
آشتی کردین؟؟؟؟؟؟؟؟ :O  :)
تقریبا ...
:0 دقت کردین نظر من و خانوم دکتر ملی چقدر شبیه همه؟؟؟ یه آن کپ کردم...
بله . عین همین نظراتتون
آره واقعاااااا!!!!!!!!!!!خیلی شبیه بود:OOOO
سارا بیا با هم دوست بشیم:)))))))
دقت کردین یه لحظه یادم رفت اومدم وبلاگ شما!!!!!:)))))))))))))
چ خوب :))
بالاخره وبم ب ی دردی خورد :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)