عقاید یک رامین

خطوطِ دردناکِ لذت بخشِ بعضا قرمزِ پر رنگ

شنبه هفته بعد نمایشگاه خیریه داریم تو دانشگاه . بمدت یه هفته . از پنج شنبه هفته پیش تا امروز ( بغیر از جمعه ) هر روز از 9 صبح تا 6 عصر کار کردیم و دکور زدیم . فردا هم قراره بریم . کلی کار مونده . انگشتام همشون زخم و زیلی شدن . چقدر درد کردنشون لذت بخشه 


+ اگه شد عکس میگیرم

+ خوشحال میشیم اگه کسی تبریز بود بهمون سر بزنه :) 

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ

 ۳۷ تا نظر تا الان نوشتن

موفق باشید
ممنون :)
چقدر خوب :)) امیدوارم به بهترین شکل ممگن پیش بره واونقدری استقبال بشه که این خستگی ناشی از کارا از بین بره :)
:)
ایشالا :) 
راستی یادم رفت بگم 
عجب عنوان جالبییی! :))
گفتم مستقیم بنویسم ریا میشه . ما هم ک آدم بی ریا :)))))
من همیشه عاشق عنوان هات بودم :)
^__^ 
قابلی ندارن 
چه کار قشنگی میکنید ، تبریز نیستم وگرنه حتماً میومدم :]
:) 
ایشالا مفید باشه :)
خیلی عالی خیلی ...
+ ایشالا ک بشه عکس بزارین ..
+ سعی میکنم بیام من :) 
:)
+ ایشالا 
+ خوشحال میشم :)
عه یعنی از همین پس فردا ؟؟؟
پنجشنبه جمعه هم هست ؟؟؟
از شنبه تا 4 شنبه . خود 4 شنبه هم هست الیته تا ساعت 2 . بقیه روزا تا ساعت 6
نه اون روزا نیست 
درضمن آرزوی موفقیت دارم براتون ... عنوانتونم بسی جالبه :)
خیلی ممنون :) 
چی تووش میفروشین؟
حیف نیستیم تبریز
نمایشگاه مزایده نقاشی های بچه های سرطانی هستش . چیزای دیگه هم توش میفروشیم . عروسک . پیسکل و ... . 
حیف 
عنوان :) فقط عنوان :))
:)) ینی متن خوب نبود ؟
حتما سر میزنم:)
عه ؟ چ خوب :)
همین طوری ناشناس گون قراره سر بزنین ؟
D:
:)) برای زیاد کردن کامنت های نخونده ؟
عه من به زور جمعه ام و خالی کرده بودم آخه :(
خیلی دلم میخاد بیام ، بخصوص ک قبلا عکساشو گذاشته بودین جالب بود ...
باید ی نقشه ای برا دوشنبه یا سه شنبه بکشم :)
شرمنده دیر گفتم 
اون دو تا غرفه کوچیک بود . این بار چیزی حدود 300 متر مربع در اختیار داریم ( آیکن عینک دودی)
خوشحال میشیم بیاین :)
نه بابا این چ حرفیه ...
وووییی دلم خواست :) دیگه حرفه ای شدین. ..
ایشالا بتونم ... اگه اوکی شه یکشنبه مشخص میشه.
:) اره بابا اون دفعه یه جشنواره سرپایی بود . ولی این یکی ، " اتاق آسمان" هر سال برگزار میشه 
:)
ناشناس گونه کیفش بیشتره:) ^ـــ^

میشه آدرس بزارین آقا رامین؟
:))

دانشگاه تبریز . ساختمان مرکزی . 
نگارخانه شهید آوینی؟
بله . تو ساختمون مرکزیه :)
دانشگاه سراسری دا ؟؟ کنار بیمارستان 29 بهمن ؟؟
بله بله . 
سلام ...
ایشالا فردا خدا بخواد حدودای ساعت 13 یکم زود یا یکم دیر میام نمایشگاه :)
البته میخام یه سو استفاده ای هم بکنم هیجان دیدن یک دوست وبلاگی رو هم تجربه کنم . میشه ؟؟ راستی چ جوری میشه ؟؟
گاو و گوسفند و شترا رو برا قربانی جلو دانشگاه آماده نگه دارین بی زحمت :))))
سلام :)
خیلی هم عالی
هیجان دیدن دوست وبلاگی سو استفاده ست ؟؟ :))
حتمن حتمن :))
راستی در اصلی زیاد گیر میدن . از در دندان پزشکی یا همون درب قاضی بیاین راحت تره 
اوکی چشم ...
نه بابا محض شوخی گفتم :)
چشم تون بی بلا :)
:))
به هر کی رسیدم میگم اون آقا رامین هستنا دوربین دارنا عکسای خوب خوب میگیرنا کجان؟ ؟  :)))
امروز تولد برادرزاده ام بود بهش قول دادم ، از نمایشگاه براش کادو بخرم ..
:))) کلا یه نفر تو نمایشگاه دوربین دستشه و اون منم :))
البته چیز کادویی نداریم ولی پاستیل و اسمارتیز و عروسک داریم :| 
امیدوارم برادرزاده تون پاستیل و اسمارتیز دوست داشته باشه :))
عروسک خوبه ... مهم اینه ک از نمایشگاه خیریه است ...
امروز به زور برنامه ریختم فردا بیام ، استادمون زنگ زد فردا ازت تجلیل میشه مراسم روز دانشجو داریم ، حالم گرفته شد ، بعدش پیم داد سه شنبه اس ی نفس راحت کشیدم :)
:) مهم خیریه بودنشه :)
خب خداروشکر سه شنبه ست :) 
روز دانشجو قراره ازتون تجلیل بشه ؟ پس ینی الان ایکن عینک دودی هستین ؟؟ :))
بله بااجازه اتون :))
تو گروه گفته بودن ک بچه ها بیایین از خانم مجری تجلیل میشه ، اسکرینشاتش کردم فرستادم کل خانواده :) غیر مستقیم به شمام گفتم :))
خیلی هم عالی :)
میدونین چی شد؟ ؟
برا اینکه اولین بارمون بود میومدیم ، گفتیم شکلات بخریم دست خالی نیاییم،  یادمون رفته مونده بود صندلی عقب ماشین برگشتنی دیدیم :))
خوش گذشت ممنون ..  بابت عروسکا و بخصوص نقاشی یه عالمه تشکر :)
زحمت کشیده بودین :) خیلی . 
ببخشید ک ب تجلیل تون هم نرسیدین 
عوض من خودتون شکلاته رو بخورین :)
تبریز نیستم وگرنه حتماااااااااااااااااااااااااااااااااا میومدم نمایشگاهتون
خداقوت
ممنون :)
:) آفرین.
این تشویق الان واسه چی بود ؟ ینی اومدین ؟ 
قدمام زیادی سنگین بوده ها :)) 

نه والا 
خسته میشم از نمایشگاه ک بر میگردم 
ببخشید دیر شد
زحمت نه همش رحمت بود ... یعنی واااااقعا عالی بود ..
تحلیل زیاد مهمی نبود ، 24 ام واسه هفته پژوهش هم مجدد تجلیل میشه :)) " کلا شما منو آیکن عینک دودی تصور کنین"
اتفاقا چن تاش رو جلو دانشگاه خوردیم ، به دوستم میگفتم مطمئنا آقا رامین میگن عوض من خودتون بخورین :)
خسته نباشید ...


خوشحالم خوشتون اومده 
بله بله . عینک خیلی دودی حتی :))
:)) احسنت 
ممنون :)
چه کار خوبی:-)

تبریز بودیم حتما میومدم
:) 

خیلی خوشحال میشدم اگه میومدین :)
بله:)
:| منو دیدین ؟ 
ن :|
اما نمایشگاه رو دیدم...
:))
حله 
خوب بود ؟
:D
والا. من میام همه غیبشون میزنه:|

آره. خیلی خیلی خیلی زیاد خوب بود:)

:)))) ما اینیم دیگه 

خوشحالم خوشتون اومده :)
چن تا عکس واسه کانال نمایشگاه فرستادم ، گفتن یکیشو انتخاب کن بفرست منم اونیکه شما عکاسیش کردین گفتم عالیه اونو فرستادم .... 
فک کنم کاپ پرروترین هم بهم برسه آره ؟؟؟
:)
دیدم عکسو :)
کجاش پرروییه  ؟ سوژه عکس شمایین دیگه :)
بله دقیقاً به همون منظور :)))))
احسنت ب شما :)
بله بله توجیه جالب و منطقیه :)) سوژه منم :)
من عکس شماره 42 ام پسندیدم ...
:))
احسنت :)
راستی اون عکس با آمادگی قبلی نبود ، از اون یهویا بود :)
یهویی خووب :)
دقییییییقا :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)