عقاید یک رامین

2 تا عکس رنگی رنگی



دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷ ق.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

رنگ... :)
رنگای خوشرنگ :)
عالی ...
و ماهمچنان منتظریم شما روی عکساتون لوگویی نامی نشونی چیزی بزنید
:)
ممنون
لوگو میخاین چیکار ؟ :))
بقول یه دوستی : لوگو مال وقتیه عکسی داشته باشی ک کس دیگه ای نتونه اون عکسو بگیره 
تو خوب میشی
من میدونم قهرمان :)
بهار-میم-سین
عکسا زیبا بودن و همچنین این جمله ی انرژتیک
همین طوره :)
همه که مث من نمیشن به صرف سوژه بودنشون تو عکس ، اسمشونو لوگو عکس کنن،  تو مسابقه هم شرکت کنن :))
خیلی هم خووب ...
الان که فک میکنم اونجا میشد عکسای متنوع با ایده های نو و جذاب گرفت :)
:)))
ممنون :)
بله میشد :)
چه خوب :)
آدم دلش میخاد بغلشون کنه^ــ^
:))
من خودم انقدر رنگی شدم :)
عکسا خیلی خوب بودن... دوست داشتم سیو کنم اما چون دوست ندارم بدون اسم عکاس بچرخه و احتمال میدم خودمم بعدها فراموشم بشه پس به همینجا دیدن اکتفا میکنم.
:)جالبه انتظار نداشتم چن نفر بخان ک لوگو بزنم ب عکسام
میزنم چشم :)
خیلی ممنون :)
اون عکس اولیه
خط دومش چی نوشته؟:) 
تو خوب میشی
من میدونم قهرمان 
:)
دومی خیلی بهتره
عالیه در واقع
موتوشکرم :)
چه رنگای قشنگی :))
لطفا جمله رو در ادامه جمله عنوان بخوانید D:
:)
بله بله متوجه شدم :)
دومیه چه عشقه!
:)
آره موافقم لوگو بزنین:)

ولی من عکس اولو دوست داشتم:)
اخه میدونین یه لوگو درست کردم . منتها توش اسمم کامل هست . من هم دوست ندارم اسمم تو وبم نوشته بشه . در ثانی نمیخام دو تا لوگو داشته باشم . کار جالبی نیست . نمی دونم باید چیکار کنم .
احتمالا مث قدیم گوشه عکسام بنویسم رامین 

خوبه همون هم
از هیچی خیلی خیلی بهتره
:)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)