عقاید یک رامین

ماه پلنگ

اینارو وقتی خودشون میسازند خنده شون نمی گیره ؟
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

شاید بگیره
:|
پس اون وقت خیلی دوست دارم پشت صحنه شو ببینم . مطمئنا خیلی جذاب خواهد بود :|
مگه وقتی فاصله ها و پنجره و سایه روشن و ده ها سریال ازین دست رو ساختن خنده شون گرفت?!:|
من پیشنهاد میکنم برن تو مسابقه هر کی دیرتر خندید برنده ست شرکت کنن . مقام میارن حتمن
اون روز اونقدر خندیدم غذا پرید گلوم :|
 من فقط تونستم دو سه قسمتشو تحمل کنم ...

وای امان از بازی این زوج . من خنده م نمیگیره دقمرگ میشم :|
تبریک میگم . سه قسمت !!!!
مواظب خودتون باشین :))
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است دیگه?! :))
نه والا . من کلا خندم میگیره نگاه میکنم . مخصوصا قیافه شاهرخ استخری رو ک می بینم ینی :))))) این طوریم 
حق دارید! :| :))
:))
:)))
من فک کنم کمتر از 3یا4 قسمت دیدم ، ولی امشب حسابی خندیدم و دقیقا به حرف شما فک میکردم :)
امروز پژوهشگر نمونه شدم :)) آیکن فراتر از عینک دودی چیه ؟؟؟
من عاشق تعلیق هاییم ک فیلم داره :))
بابا ایول . بابا ایووووول . کلا جایزه دیگه ای موند ک نبرین ؟؟ :)
مبارکه :)) ایکن با عینک جوشکاری نیاز دارین شما دیگه :)))

بازیگرا موقع خوندن فیلم نامه حس نمیکنن به شعورشون توهین شده مثلا؟
ضمنا من اگه بهم پنج میلیارد بدن بگم جلو شاهرخ استخری دیالوگ بگو نمی پذیرم. چرا آدم باید واقعا همچه خفتی به جون بخره؟ :|
البته اگه بخونن :|
با اون نگاهش :|
منو دیر کشفم کردن :))))
روش فک میکنم ..
:)) موافقم 
از کیمیا بدتر که نداریم داریم؟
مخصوصا بازی مصنوعی پوریا پورسرخ
رقابت تنگاتنگی داره با کیمیا این سریال
راستی مرسی :)
خواهش میکنم :)
بالاخره باید یجوری محترمانه طورانه باورای خودشونو تحمیل کنن..
عاقا اصن چرا تو این فیلما هرکی عاشقه آدم بده قصه اس و بدبخت میشه مگه داریم اصن
یعنی این جملت کلی مورد پسندم واقع شدا
:)
ینی حتی یه قسمتش شبیه واقعیت بود ادم امیدوارم میشد :|

فقر فرهنگی بیداد می کنه ما تبلیغ چیپس و پفک و لوازم خانگی می بینیم تلویزیون!


فقر فرهنگی عبارت خیلی خوبیه 
نظرم رسید؟
بله رسیده 
عح!من پنجره رو خیلی دوستداشتم!
مضمون ماه و پلنگم به نظرم خوبه! همین که اول فیلم تاکیید کرد به نارفیقی و تا اخرم دروغ برای من دوستداشتنی بود
من اصلن پنجره رو ندیدم . 
فک نمی کنین بازی های بیش از حد مصنوعیه ؟؟؟ 
تا وقتی ستاره های سینما استخری و گلزار باشن , همینه همه چی
فیلم میسازن معمای شاه
سلام بنبئی
ماه پلنگ

خنده داره که واقعا مخاطب رو چی تصور میکنن .
باعث تاسفه که داریم به چه سمتی میریم...

مسعود فراستی چه قشنگ گفت: من اصلا این فیلمارو نمیبینم و نقد میکنم!
هیممم 
خداروشکر سلام بمبئی رو ندیدم
من زیاد با با فراستی حال نمیکنم :|
آره نبینین اصلا
چرا؟ 
حس خوبی ندارم نسبت بهش
کلا خیلی ساله تلویزیونمون رو فقط عید مهمونا روشن میکنن :)))
احسنت ب شما و این اراده قوی :))
باتری کنترل تلویزیون رو هم درآرین مهمونا ضایع بشن :)) چ معنی داره مهمون تلویزیون روشن کنه ؟؟ 
اره انصافا بازیا مصنوعیه قبول دارم ولی در باب محتوا معقول به نظر میاد
خداروشکر دیگه حتی صداشم نمیشنوم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)