عقاید یک رامین

شاید نقطه اوج نداشت

فیلم "دختر" عالی بود . عالی . ولی یه چیزش ناقص بود ... نمی دونم چیش ولی یه چیزش ناقص بود بنظرم
پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ب.ظ

 ۶ تا نظر تا الان نوشتن

فیلم دختر رو تو سینما دیدم خوب بود از دیدنش راضی بودم ولی به نظرم عالی نبود،درش یه یکنواختی خاصی حس کردم،نمی دونم...
"امروز" رو دیدین ؟ من امروز رو از این فیلم بیشتر دوست داشتم ولی این هم بد نبود 
این امروز رو من هی میخوام ببینم هنوز نشده! :|

می دونید من دختر رو با یکنواختی ای شبیه به به همین سادگی حس کردم...

البته که به همین سادگی رو خیلی ضعیف تر و خسته کننده می دونم!
امروز رو ببینین . امروز هم تمی مث این دوتا فیلمی ک گفتین داره . ولی ب نظرم بهتر از دوتای بقیه تونسته حرفشو بگه . 
موافقم . دختر بهتر از به همین سادگی بود . ولی خدایی خیلی بهتره از بقیه فیلمای روزه 
ینی برم ببینم؟
فیلم خوبی بود ولی بقول عارفه خانم عالی نبود . بد هم نبود 
فیلم داستان ساده ای داشت ولی بازی ها عالی بود، آقای فرهاد اصلانی، خانوم مریلا زارعی مثل همیشه درجه یک و خانم ماهور الوند خیلی خوب. من که تمام مدت از پای فیلم تکون نخوردم.
فکر کنم فیلم یک کم هیجان بیشتری لازم داشت، نبض فیلم کند میزد.
بله . بازی ها عالی بودن . 
موافقم :)
دانلودش کردم ولی ندیدمش ، برم ببینم :دی
دانلود ؟؟؟ نچ نچ 
البته من خودمم بعضی وقتا دانلود میکنم . ولی بعدن میخرمشون 
آخه به قیافش نمی اومد فیلم خوبی باشه ، دانلودش کردم اکه خوب بود بخرمش :))
رضا میرکریمی اکثر فیلماش خوبه . آورین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)