عقاید یک رامین

خیلی

وبلاگای مختلفو میخونم . چقدر دنیای آدما با هم فرق میکنه

جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 ۸ تا نظر تا الان نوشتن

چیز غیر عادی ای نیست.
برای من عادی نیست چون دیگه نمی تونم ارتباط برقرار کنم 
خیلی زیاد... به اندازه ادما نگاه های مختلف به یک جهان ثابت وجود داره انگار... 
دیگه مث قبل نمی تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم
بعضی دنیاهارو فقط میشه خوند نمیشه لمس کرد و ارتباط برقرار کرد چون معمولا خیللللی با دنیای ما فرق دارن... دنیاها از خانواده و افکار و مذهب و خیلی چیزا نشات میگیره و تفاوت توی همینا برای سخت شدن برقراری ارتباط کافیه... و البته شاید بهتر باشه بعضی دنیاها ناشناخته و منفرد بمونن... 
موافقم باهاتون . 
ولی من این موضوع رو یه جور دیگه دارم تحلیل میکنم : اینکه تغییر کردم
مال من که دیگه خیلی فرق میکنه :)
هیممم
خیلی خیلی! همیشه این تفاوت های آدما برام جالب بوده و هست!
حالا تحلیل شما چی بود؟‌ :) چرا مثل قبل نمیشه ارتباط برقرار کنید باهاشون؟
شاید بخاطر سنمه
اینکه اینجا آدمهای مختلف با دنیاهای متفاوت هستند یک طرف ، تغییرات و توقعات دغدغه ها و لذت های ما که مدام امکان تغییر دارن یک طرف ... 
شاید یه مدت هم به ارتباط برقرار نکردن بگذره . میشه فقط خوند و اگه وقت بود فکر کرد .
منظورم دومی بود . خب حوصله آدمی محدوده . وقتی چیزیو نفهمی تا یه حدی میتونی تحمل کنی حضورشو بعد از یه مدت نمیشه دیگه
اوهوم ... همینطوره .
:)
متفاوتا کنار هم زندگی میکنن
انسان ها کلا متفاوتن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)