عقاید یک رامین

این عکس

من شدیدا ب این عکس معتقدم 

شدیدا 



جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۱ ب.ظ

 ۹ تا نظر تا الان نوشتن

الان میگین این دختره چقدر خنگه ... ولی من هیچچی ازش نفمیدم ...

مسئولین شفاف سازی کنن لطفا ... :(((((
نباید تسلیم شد 
نباید با اولین شکست بکشیم کنار 
باید مبارزه کرد

بله اما به شرط اینکه امیدتو از دست ندی!! و همینطور ادامه بدی
بله . راز موفقیت هم همینه . نباید با اولین شکست تسلیم شد
منم معتقدم ........
ممنون 
ولی چرا این همه نقطه ؟؟؟
من بشدددددت موافقم!!
مرحبا بر شما بخاطر انتخاب این تصیر قابل تامل:)))لذت بردیم:)
باشد که جبران کنیم:))
من هم ب شدت تشکر میکنم 
شرمنده مون نکنین :))
ایشالا :)))))
شاید واسه تاکید شاید واسه استمرار شاید ......
یکی دو بار برا کسی ک نکته سنج و تیزبین باشه پیامی چیزی بفرستم این سوالو ازم میپرسن ک چرا این همه نقطه .........
این نقطه هارو دوس دارم با بودن اونا حس میکنم حرفای نگفتمم هک میشه با نقطه ها ی جور آرامش پیدا میکنم ........ شاید خیلی مسخره باشه :)
البته همیشه هم استفاده نمیکنما زمانی ک لازم میدونم .....
:)
جالبه :)

سلام آقا رامین...
چطورین؟کم پیدایین...
سلام
سرما خوردم :|
........
شما خوبین ؟
کاری که دارم میکنم ... کردم ... خواهم کرد ...

مبارزه به معنای واقعی .............
چ خوب
چ عالی
چه بد:(
با امید سلامتی و بهبودی سریع شما:)
خوردن مایعات فراوون و استراحت زیاد فراموشتون نشه:))))
منم هفته پیش یه انفلوانزای شدیییید داشتم:((
اما الان خوبم:)))مرسی:))
ممنون
چشم :)
خداروشکر :)
سلام
روز مرد بر شما مبارک آقای مررررررررررد :-)))
خوبین ، خوشین عایا آقای مرد؟

سلام :)
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووون
بدک نیستم 
شما خوبین ؟
روزگار خوشه ؟
خیلی وقته نیستینااا
نوبتی هم باشه نوبت blog.ir ک توش وب بزنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)