عقاید یک رامین

مجله عکس 16

همچنان در تلاش برای بهتر شدن 


پ.ن. عکس ها جدید نیستند 

پ.ن. لوگو هم زدم :))

سقف تیمچه مظفریه بازار تبریز 





خود مظفریه










این عکسمو خیلی دوست دارم 











شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۵۴ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن



به عبور علاقه دارین کلا
عالی...
+
الحمدلله بالاخره به لوگو زدن قانع شدین...
شما میگین عبور . من میگم حرکت . هر دو یکیه :)
ممنون
+ :)) قبلن هم میزدم . 
البته همچنان راضی نیستم
چون این لوگوی اصلی من نیس
انتشار یه عکس با دو لوگو هم حرفه ای نیست 
دومی خیلی خوبه...:)

لوگوی دیگه تون رو نمیدونم چیه، ولی این لوگو زمان قدیم هم بود براهمین به نظرم دوست داشتنی تره! :)

خوشحالم ک خوشتون اومده :)

لوگوی تازم توش اسمم هست بخاطر همون نمیخام تو وبلاگ منتشر بشه . من خودمم این لوگومو دوست دارم ولی متاسفانه لوگوی خوبی نیس 
چقدر قشنگن :))
فقط این که همون لوگوی قبلیه ! :|
ممنون :)
بله . همون قبلی رو استفاده میکنم 
سومی رو خیلی دوست دارم ....
+ امیدوارم برا دومین بار تو نمایشگاه عکس خودتون ببینمتون ، مطمئنا تلاشهای شما منجر به یه نمایشگاه عالی میشه :)
:)

+ خیلی ممنون :)
چرا عکسا برا من نمیان؟!عکسا دالی کنید لطفا
حجمشون کم بودااا
اوه شت!رامین! چه کردی پسر!!!

:)) ممنون
خیلی جا داره واسه بهتر شدن:)
ینی خیلی افتضاحن ؟؟؟ :))))))))
فوق العادن:)))

+ اصن نگی یه پرتقالی هم بود همش برا ما نظر میدادا! چی شد؟ هست؟ نیست؟ هعی خیالی نیست. ما باز پیوستیم..
موتوشکرم :)

+ شرمنده . درگیرم . تازگیا هم بازم " حس کامنت ننوشتنم " عود کرده . خیلی کم نظر می نویسم . شما خوبین ؟
نه . من کی اینو گفتم
خیلی هم خوبه
اما شما میتونین از این بهتر هم عکس بگیرین:)
:))
ینی قبلی ها بهتر بودن ک میدونین بهتر از این ها هم میتونم عکس بگیرم 
:)))))) 
اگه حرف بدی زدم, معذرت میخوام آقا رامین. باور کنین منظور بدی نداشتم.
اون شکلک هارو نمی بینین ؟؟؟ 
من دارم میخندم . شوخی میکردم :))) ببخشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)