عقاید یک رامین

ترافیک بود چون :|

امروز بعد از 6 سال درس خوندن تو دانشگاه ، 10 دیقه دیر رسیدم ب کلاس

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

من هر روز جا میمونم مجبورم برگه تاخیری ببرم :]
من تو دبیرستان هم فقط یه بار تاخیر داشتم ( آیکن عینک دودی)
مگ میچه؟
میشه . چرا نشه ؟ 
آی آی...

اینم شتریه که می خوابه! :/ :)))

:)) 
البته یه بار هم تو زمان دانشگاه 5 دیقه دیر رسیدم ب کلاس ، دیگه کلاس نرفتم . خیلی سخت بود برام . هنوز هم هست ولی کمتر شده 
منم خوبم...
چه منظم !!
از اوناست ک " ... اما تو باور نکن " ؟ اره ؟

هه ( ایکن نگاه به افق)
خداروشکر که کمتر شده! :|

ینی واقعا بخاطر پنج دقیقه اصلا سر کلاس نرفتین?! :|

واقعا خیلی خوب شده که کمتر شده! :))

:))) 
بله نرفتم . حتی یکی از دوستام کنار در کلاس منو دید و از کنارم رد شد و رفت کلاس و من باز نرفتم :)))) 

البته همچنان همون جوریم . الان یه گزینه دیگه اومده روی میز ک خیلی هم راضیم ازش :)))) این که کلا نرم کلاس :))) 
ینی پیچوندن کلاس برام راحتتره تا دیر رسیدن سر کلاس
من واقعا حرفی ندارم :| :)))
:))) متوجهم :))
خیلی وقت شناس بودن خوبه ... خیلی ...
:)
موفقم . خیلی
یکی از آرزوهام تحقق یافت :))  از ترم سه کارشناسیتون آرزو شده بود برام ...
باید از یه جایی شروع کرد😊
:||| شما چرا آرزوهاتونو بر پایه دیر رسیدن من میزارین ؟؟ :)))) 
ایشالا ک آخرین بارم میشه :)))
خب چه اشکالی داره ؟؟ :)) حسود و خساست را کنار بزارید آقا رامین ... شوخی میکنم خیلی عالیه که اینقدر منظم این آورین :)
ایشالا ..
من آن تایمم برا همه چی ، ولی مدرسه ام دیر میشه اکثرا
:)))) 
احسنت :) آن تایم بودن خوبه
چقد منظم و دقیق :)
ولی خیلی خوبه که ادم وقت شناس باشه...عالیه اصن :)

:)
مرسی :)
من کاملا برعکسم. سر قرارام با دوستامم دیر میرسم دیگه چه برسه دانشگا و اینا :))
یه کم سعی کنین خواهشا :))
دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است... من که بارها و بارها شده اصلاً نرسیدم به کلاس... تازه ترافیک هم نبود.
من اصلا دیر رسیدنو نمی تونم تحمل کنم . 
خوبی ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)