عقاید یک رامین

فراق از عمر من می کاهد ای نامهربان

تو را با غیر می بینم ، صدایم در نمی آید

دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

شبان آهسته می گریم که شاید کم شود دردم

تحمل می رود اما شب غم ، سر نمی آید

چه سود از شرح این دیوانگی ها ، بی قراری ها

تو مه ، بی مهری و حرف مَنت باور نمی آید

ز دست و پای دل برگیر این زنجیر جور ای یار

که این دیوانه گر عاقل شود دیگر نمی آید

فراق از عمر من می کاهد ای نامهربان رحمی

خدارا از چه بر من رحمت ای کافر نمی آید


از اینجا بشنوید و اگر دوست داشتین بخرین

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

چه سود از شرح این دیوانگیهل بی قراری ها،تو مه بی مهری و حرف منت باور نمی آید...
فراق از عمر من میکاهد ...ای نامهربان...رحمی...


عااالی بود :(
شعرش عالیه ... عالیییی .
مال اخوان ثالثه ولی مث اینکه یکی دو تا از بیت هارو خود همای گفته 
تو صداش چه غمی بود... :(
خیلی ...
شما خوبین؟
بد نیستم :)
چه شعر غمگینی...هعی...

خب...الان چطورید؟ بهترید؟ :)
شعرش عالیه

بهترم :)
هنوزم صداش تو مغزم زمزمه میشه همش
امکان نداره آدمو ناراحت نکنه...
خیلی خوبه .... خیلیییی 
سلام :)
دیدم این مدت از نظر روحی خوب نبودید گفتم یه احوالی بپرسم
بهترید؟
سلاااام :)
خیلی ممنون بهترم :) امتحانمو دادم یه کم بهتر شد حالم 
شما خوبین ؟
خب خداروشکر :) تبریک میگم :))
بله خوب و البته درگیر :|
هدر وبلاگتون با اینکه سردو غمگینه اما قشنگ و بدیعه :)
مرسییی :)
موفق باشین :)
موتوشکرم :) خودم ک خیلی دوسش دارم 
ممنونم همچنین :))
خواهش،بله دوست داشتنیه :)
بااابِ بک گروند واتس آپ و تلگرامه D: هی پیاما بیان روش ...حیف که ندارمشون D:
:)

ندارین یا پاکشون کردین ؟
یه واتس آپ داشتم که پاکش کردم :)
کلا گوشیو خاموش کردم گذاشتم کنار ،زندگی بدون تکنولوژی :))
احسنت بر شوما :)
تجربه خیلی جالبیه بدون تکنولوژی ولی روحیه خاصی میخاد . آفرین :)
ممنونم :))
خیلی جالبه، به امتحانش می‌ارزه :)
:)
موافقم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)