عقاید یک رامین

این اتفاقو واسه همه آرزو میکنم

دوشنبه ، آخرین امتحان دوره تحصیلیمه

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

 ۲۲ تا نظر تا الان نوشتن

خوش به حالت.
خیلی حس خوبیه
من سه سال پیش تجربه اش کرده اما دوست دارم بازم تجربه اش کنم
:|
البته زیاد هم حال خوشی نیس حال من ولی خب تموم شدنش خوبه 
:)
ب چیزهای بهتر فک کنین . تجربه های جدید . اونو تجربه کردین دیگه 
ای خدا -_-
من تازه ترم اولم :||
دقیقا ۱۳ ترم دیگه مونده !
:)))

+به سلامتی انشالله دی:
موفق باشین :)
تموم میشه . نگران نباشین 

+ ممنون :)
چه خووووب:)
امیدوارم خوب تموم شده باشه این دوره هم:)
ممنون :)
بستگی داره خوب رو چی تعریف کنیم 
چقدر بی نظیر واقعا!!! :)))
حس بی نظیر آزادی :)
دکتر:) یه ه تو عنوان جا افتاده حیفه :)
±مبارکه
بله . درستش کردم
مرسی :)
منم 30 اُم ایشالله آخریشه !
اگه نرم دکتری البته :))
ایشالا ب سلامتی :)
دوست دارین دکترا بخونین ؟
راستی موفق باشین ^_^ ایشالله نمره کامل بگیرین :))
ممنون 
حالا کاملم نشد مشکلی نیس :))
برا من حیاتیه ، ولی 27 ام تموم میکنم ....
موفق باشید ....
تموم شدن امتحانا حیاتیه ؟ 
ممنون :)
تبریک :)
به نظرم از روزی که خبر قبولی تون رو دادیدخیلی زود گذشت...
شاید برا خودتون اینطور نباشه ولی!
مرسیییی :)
شهریور سال پیش بود 
برای من سال چندان خوبی نبود ... بخاطر مشکلات جانبی ... مهم نیس
تموم شد امتحانا . موند پایان نامه 
وااای.. چقدر خوش بگذره بعدش
بعدش ک پایان نامه ست . بعدش هم ک سربازیه . شاید بعد سربازی خوش بگذره :))
" همه " در واقع:دی
بله درست کردمش :)
دفاع تون مونده فقط ؟؟؟
پایان نامه مونده کلا :))
خوب تموم شده باشه
خوب
یعنی همونی که روز اول واسه رسیدن به اون, این دوره رو شروع کردین
و حتی انتظاری ک از خودتون داشتین برآورده شده باشه
یا حتی خاطره های به یاد موندنی
چه تلخ چه شیرین
جمع دوستانه دانشگاه. استاد ها. و...
با این تعریف میشه گفت خوب نبوده :|

دوستای دانشگاهی تنها مزیت این اتفاق میتونه باشه
چقدر دلم درس خوندن میخواد... :(
بیاین جای من پایان نامه بنویسین پس
سلااام ... خوبین؟؟
دوریتون طولانی شده ، ایشالا که امتحانا رو موفق شین :)
سلام ممنون . شما خوبین ؟
تموم شد خداروشکر :)
آره گفتن تا 1 بهمن مدرک بدم ....
شکر ...
از لحاظ جسمی وضعم خرابه مسمومیت ، سرماخوردگی ولی خب میشه :)
ایشالا حل میشه

اوه اوه . چ بد :| مواظب باشین 
عکاس می شه مقطع تحصیلشون رو مشخص کنند؟ من نمی دونم
کارشناسی من اگه خدا بخواد یک ماه دیگه رسما به اتمام می رسه :)
:))
من ترم سوم ارشدمو تموم کردم . فقط موند پایان نامه 
شما هم ایشالا ب سلامتی تموم میکنین :)
وای
من فکر کردم نهایتش شروع لیسانس هستید یا مثلا ترم های وسط
من ورودی بهمن بودم..زیادی طول کشیده اما امیدوارم آخرش خوب باشه برامون :)
از من بزرگترید پس
://
:))) شروع لیسانس :))))
ایشالا خوب میشه :)

بله بزرگترم :))
حتی چند وقت پیش یک بار فکر کردم دبیرستانی هستید :/ شوک خوبی نبود
موفق باشید :))
به جرگه دوستان سرباز من خوش آمدید :))
چرا واقعا ؟؟ چرا پست ها رو بدقت نمی خونین . نمونه اش این پست . من چیکار کنم ؟ :))

مرسیات :)
هنوز البته سرباز نیستم :| قراره خوش بیام چن ماه دیگه :| :))
نه دیگه تصور دانش آموز بودن رو قبلا داشتم. بیان اومدیم فهمیدم دانشجو هستید انگار اما باز زیاد باورم نشد.من عذر می خوام :)))
نمی دونم چرا همه دوستای من سرباز هستند :| و رفتنی :| چقد زود بزرگ شدید آخه :|
خواهش میکنم :))

ببخشید زود بزرگ شدم :)) 
آدم حس آزادی از زندان بهش دست میده اصلا
همین طوره 
باید یه پست اینشکلی بنویسم ^_^
تموم کردین ب سلامتی ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)