عقاید یک رامین

برادرانه

با همون لحنی ک وقتی ازم عصبانی میشه فحش میده ، کافیه یه چیز خوردنی رو نصف کنیم و من قسمت کوچیکه رو وردارم ، همون مدلی فحش میده باز.


+ چرا تو یه هفته باید 40 تا هرزنامه داشته باشم من ؟
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۳ ق.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

عه وا! حالا اگه قسمت بزرگ ترو ور می داشتین منطقی تر بود :)

:: اوووو! چرا آخه؟ :/ من تا حالا نداشتم همچین وضعیو!
ما متفاوتیم ( آیکن عنیک دودی ) :))))))))

+ نمی دونم . همش هم روسیه :|
خدا حفظشون کنه
ممنون :)
خوبم مرسی. شما خوبین؟
شکر منم خوبم :)
سلام قسمت اول که پیچیده ست :)
ولی دومی بعضی وقت ها اینطور میشه یادمه یه بار برای من 2000 تا نظر انگلیسی تبلیغات تو هرزنامم تو یه رو بود
سلام :) 
شاید :)
بخاطر نزاشتن حروف تصویریه . اگه واسه کامنت گذاشتن حروف تصویری الزامی باشه دیگه هیچ وقت این اتفاق نمیفته ولی ارزش نداره حروف تصویری . این طوری مخاطب راحتتر نظر می نویسه :)
خوب بزرگرو بردارین تا فوش نخورین دیگه
منم کلی هرزنامه دارم روسیه اس همش
فحش دادنش ربطی ب من نداره . من کاری ک دوست دارمو انجام میدم :))
من فک میکردم فقط واسه منه . حله 
امان از کسایی که ابراز علاقه و همه چیزشون با فحشه آدم نمیفهمه احساس شون رو :|
هرزنامه رو همه کسایی که رمز تصویری رو برداشتن دارن
اتفاقا داداش من خیلی کم فحش میده . خیلی کمممم . حتی کمتر از من :| :)) :|
درسته 
منم تو شرایط داداشتون دقیقا کار ایشون رو میکنم ، فقط هم یه فحش بلدم ... نمیدونم چرا عکس العملی که در مقابل فحش میبینم ، خنده با صدای بلنده :)
:))) میشه گفت این جور حرفا فحش نیستن . 
مصداق همون جمله که میگه : تقاوت را احساااس کنید :)))))

:: اوه چه باکلاس! روسیه :)))
به آقای پوتین سلام ما رو برسونین :دی
دقیقا :))))

دیگه دیگه :))
چشم بزرگیتونو میرسونم :)
:)))

هر وقت یکی میگه دیگه دیگه من قیافشوبا یه لبخند گشاد درحالیکه داره ابروهاشو بالا میندازه و چشماش ریز شده تصور می کنم :)) هرچند قیافه شما رو ندیدم ولی تصورش امکان پذیره :)) یه چیزی شبیه این شکلکه:
http://bayanbox.ir/view/371739902446574022/115-2.gif

قربان شما مرسی :))
:))))))))
خیلی خوب بود این گیف . اره . موقع گفتنش همچین حسی تو صورتم بود :)))

:)
دیدین گفتم ^_^ اصلا این "دیگه دیگه" فقط و فقط همچین حس و قیافه ای تو خودش داره و دیگر هیچ :)))
:))) احسنت ب شوما :)
چاکرم :)))
مخلصیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)