عقاید یک رامین

عاشق دیدن قیافه طرف مقابلم میشم

وقتی سر یه موضوع اختلاف نظر داریم و حرفمون به اینجا میکشه ک :


اون : شرط می بندی ؟

من : من کلا شرط نمی بندم

اون : چرا مثلا ؟

من : چون دلم به حال طرف مقابلم میسوزه

 

بعد درحالیکه لبخند میزنم دهنمو نیمه باز میکنمو با زبونم با دندون آسیاب سمت چپم بازی میکنم و به چشای طرف مقابلم زل میزنم . در اکثر مواقع چهره شون عوض میشه . چشماشون یه برقی میزنه . با طمامینه پلک میزنن . لبخندای معنادار میزنن . خیلی این صحنه رو دوست دارم ببینم

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ب.ظ

 ۱۴ تا نظر تا الان نوشتن

:))
خیلی هاشونم این طوری میخندن :))
1 اینکه ب لبخند رو جا انداختی :دی
2 اینکه اعتراف میکنم اون ژستی رو که میگیری انجام دادم ببینم چطوری میشه :دی خیلی شاخ بود انصافا کاملا مناسب این موقعیت بود :دی
مرسی ک گفتین 
:)) ینی ملت حرصشون درمیاداااا . ولی خیلی حال میده 
اون ژستتون و دیگر هیچ! کاملا مناسب با اون صحنه س :))))

البته این حرف شما و این ژست کاملا طرف مقابلو یه گولّه حرص می کنه :))
:))) 

در ادامه میگن : جوجه ای :))
و من : 
"ببین وقتی موضوع رسید ب جایی ک میگی شرط ببندیم ، این ینی باختی . "
باز حرصش بیشتر میشه :))) 

وای! چرا آخه؟ چرا حرص میدین ملتو؟ :))))

به نظرم اگه یه "اون" و "من" دیگه به مکالمه اضافه شه باید هرچه زودتر صحنه رو ترک کنین وگرنه جونتون به خطر میفته:)))
انقده حال میده :))))) 

نه بابا . من چرا فرار کنم ؟ اونا باید فرار کنن . من ک همیشه برنده میشم :)) 
:پشت چشم نازک کردن
احسنت . دنبال همچین عبارتی می گشتم :))
کلا یکی از تفریحاتتونه به گمونم :))
قیافش که نشون میده خیلی واقعا جالب ناک باشه:))
:)) 
من چیزی که روش اطمینان 100 % نداشته باشم پافشاری نمیکنم و زود بیخیال میشم ولی کافیه مطمئن باشم ، طرف بازنده میشه ( باز هم مون ژستی ک توضیح دادم ) :))
هم حرفتون هم حرکتتون آدمو حرصی میکنه اصن
انقـــــــــــــــــده حال میده ^_^ 
بله بله
چوخ گوزل :))
شما نمیخاین از ناشناس بودن در بیاین ؟
ای خدا :))))

از لحاظ کل کل کلامی نه! آخه ممکنه اعصاب نداشته باشن. شما هی حرصشون بدین یهویی با چوب بیفتن دنبالتون :))))
:))))

حالا اگه هم اعصاب نداشت سریع فرار نمی کنم . با طمانینه فرار میکنم . این طوری
میشه بگم نه؟ -_-
اکی
آی حال میده #بازی_با_اعصاب_و_روان حتی
احسنت . البته نباید زود معلوم کنیم ک داریم بازی میکنیم :))
من جای طرف مقابل باشم از خنده پخش میشم :)))
بعدشم میگم زیر بار این اعتماد به نفس کمرت نشکنه :))
چن نفر هم بودن ک جوابی مث جواب شما دادن 
ولی من ادامه دادم ک :
اعتماد ب نفس ؟ من دارم در مورد واقعیت ها حرف میزنم :))
نمیشناسینم. چه فرقی داره:)
پس اگه فرق نداره بگین :))
شوخی کردم
مهم نیس 
ولی بیشتر شبیه جوک سال بود :)))))
پس شمام جزو اونایی هستین ک ادامه میدین :))
ولی من جزو اونایی نیستم ک ادامه بدم . مخصوصا اگه طرف مقابلم رو بخوبی نشناسم :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)