عقاید یک رامین

زمان

شب خیلی چیزارو عوض میکنه ؛ بهتر میکنه ؛ مثه

تاریخ اون روز

سردرد و میگرن

اعصاب خردی جر و بحث با نانوایی رو حتی


دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ب.ظ

 ۱۲ تا نظر تا الان نوشتن

یا حتی روابط آدما
اونم میشه 
شب کلا خیلی خاص و باحاله واسه من! خیلی دوستش دارم!
شب ... خداروشکر ک هست
:))
شب هیچیو عوض نمیکنه...
چرا . دیدم ک میگم :))
شب استراحت مطلق ..
با یه خواب راحت 
(-: خیلی چیزام بدتر میکنه
بله . بدتر هم ممکنه بشه 
شاعر میگه: چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید ولی بعضی وقتا چشمها را باید دست و راه آرامش را یافت ....
راهش اینه ک زمان بگذره 
هست شب..
آری.. شب
آری شب
شب
شب شـب شــــب




+ نگا می‌کنی می‌بینی داس نقره وسط آسمان، می‌گی وای جمشید چی داره می‌آد به‌سرم..
از لحاظ علم الاختر گردش اجرام آسمانی طوریه ک طول روز با طول شب برابره :))

+ :))
فلش هاتون سرجاشه؟ :)
اره همشون حالشون خوبه . البته الان دو تاش دست خودم نیست . دست دوستمه . یکیش رو هم الان دارم روش فیلم میریزم بدم ب یه دوست دیگم . 
شما فلش جدید نخریدین ؟
شب همه چیزو پررنگ تر می کنه...
همه چیز رو...
جالبه ... باید بهش فک کنم 
نشد خوش خبر باشین یه بار :|
نه واسه بابا رو دارم.هشت گیگ آبی عروسکی خودم گم شدش...
:| خوش خبر :| 
خب یکی دیگه از اون آبی عروسکی ها بخرین :)
هدیه بابا بود.هدیه رو نمی شه خرید با پول :)
خب بگین یکی دیگه بخرن :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)