عقاید یک رامین

8. واسه دوستاتون وقت میزارین ؟



این برنامه تقویم منه . خودم درستش کردم . طی چن سال . من خیلی دوست داشتم دفترچه ای داشته باشم ک توش هم مناسبت هایی مثل تولدارو بنویسم و هم خاطراتم رو . قبلتر ها خواستم این کارو تو یه دفترچه انجام بدم . ولی نشد . عدل می دیدی یه صفحه پر میشد از کلمات در حالیکه چن صفحات بعدی خالی میموندن بدون حتی یه دونه اتفاق . آشناییم با برنامه نویسی باعث شد به آرزوی چندساله ام برسم . خب بزارین یه کمم در مورد تصویر بالا حرف بزنم : 

1. عکس بالا صفحه اصلی تقویمه .

2. کل برنامه اتوماتیکه . ینی کافیه من فایلو باز کنم . همه چی خود بخود عوض میشه . تاریخ عوض میشه . اتفاقات اون روز میاد تو قسمت خودش و ...

3. دقت کرده باشین شماره تلفن افراد هم جلوی اسمشون نشون داده میشه . ینی اگه دیدم امروز تولد کیه دیگه لازم نیست بگم خدایا شمارشو دارم یا نه . همونجا هست . 

4. دکمه Future 10  : اتفاقات ده روز آینده رو نشون میده

دکمه add event برای اضافه کردن اتفاق و مناسبت های جدیده . لازم به ذکره ک میشه ریمایندر هم میتونم بزارم تا هر چند روز جلوتر ک خواستم اتفاق رو بهم گوشزد کنه . 

دکمه Go to date بیشتر برای ویرایش اتفاقاته . دیگه لازم نیست دنبال تاریخ مد نظرم تو دیتابیس بگردم :)) 

دکمه Instruction هم ک از اسمش معلومه . برای کار کردن این فایل لازمه یه چیزایی از قبل آماده باشه . برای روزاییه ک پیری اومده سراغم و من تازه ویندوزم رو عوض کردم و نمی دونم باید چ گلی ب سرم بریزم تا دوباره کار کنه . 

دکمه Backup آپشن مورد علاقه مه . با زدنش فایل سیو و بعدش به ایمیلم فرستاده میشه . فقط با یه کلیک ( آیکن عینک دودی ) 

5. تقریبا هر روز به تقویمم سر میزنم . 

6. تا الان 202 تا ایونت ثبت کردم کردم . 

7. اکثرشون مربوط به تولد دوستامه . دوستانی ک با بودنشون بزرگ شدم . دوستانی ک با بودنشون بودم . چ لذتی بهتر از اینکه تولدشون رو تبریک بگم ؟ 


سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر خوووبه این برنامه ای که درستش کردیددد :))) ادم حسودیش میشه D:
یعنی من بعد از کنکور اولین کاری که میکنم میرم برنامه نویسی یاد میگیرم D: خیلی کاربردیه
:)) ممنونم (آیکن خجالت کشیدن و این حرفا) 
احسنت . برنامه نویسی خیلی خوبه . پیشنهاد من اینه رو برنامه نویسی موبایل کار کنین . 
تولد منم ثبت کنید :)
از کجا میدونین وارد نکردم ؟ :))
چق خوبه این
حسودیم شد واقعا
لطف دارین :)
آیکن آب شدن از خجالت :))
ایول دمت گرم :))))
میذاشتی دانلود میکردیم استفاده میکردیم خب :دی

در جواب عنوان: واقعا خیلی.. هر وقت نیاز داشتن براشون بودم
مرسیات . 
متاسفانه اون طوری نیست ک فایلو بهتون بدم و شما بتونین راحت استفاده کنین . باید تو کلی کار عجیب غریب کرد تا کار کنه . یه بار به دوستم فایلو دادم . گفتم برو فلان قسمت از ویندوز اونجا یه تیک هست اونو بزن . برو یه جای دیگه این فایلو کپی کن و ... نشد آخر سرم :| 

+ احسنت ب شما :)
چ باحاله
چ خوب ک خوشتون اومده :)
خیلی هم عااالی
ولی من متکی به حافظه ام :دی
تا حالا فقط دو تا خطا داشتم :)
ممنون :)
حافظه من زیاد خوب نیست . ناملایمات زندگی تاثیر میزاره تو افکارش :)) چ جمله ای گفتم 
ایول ب شما :)
وای خیلی خوووبه..عالیه واقعا

تولد علی مبارک


+ یاد اون روز افتادم که گفتین طبق معیارهای شما گرانادا تو المپیک اول شده.
خیلی ممنون :)
این علی اون علی ک تو وب در موردش نوشتم نیس ولی خب مبارکه :))

+ بله بله . چ زود گذشت . کلا زندگی من با اکسل مخلوط شده . این تقویم هم فقط قسمت کوچیکی از تعاملات من با اکسله :)
خیلی خیلی جالب و جذابه ...
شما کلا آیکن عینک دودی هستینا .
این پست ارزش به رخ کشیدن داره ، هم نفس عمل جدابه و هم نحوه اش :)
من میدونم شما با برنامه نویسی چه کارا که نخواهید کرد :)
موتوشکرم :)
دیگه کاری ک از دستمون بر میاد :))
:)) بقول مصطفی " اونطوری که من میدونم این حرکات مصداق پز دادن که نیست هیچ ، بلکه تفکرات دیگران رو نسبت به ادم مشخص میکنه " مرسی مصطفی :))
امیدوارم به روزی بتونم کارای بزرگ انجام بدم :)
آخه من سه چهارتا دوست بیشتر ندارم. همونام تو تقویمم مینویسم و البته حفظم کاملا. ولی خیلی چیز خوبیه
خب میشه توش خاطره هم نوشت . تصور کنین بعد از چن سال حس و حال و تفکرات چن سال پیشتون رو بتونین بخونین . خوب نیست ؟ :) 
خیلی خوشم میاد از کارات و همیشه تحسینت میکنم واقعا کار خوبی انجام دادی و منم دلم خواست یکی از این تقویم ها داشته باشم. راستی اگه برنامه موبایلش را می نوشتی دیگه عالی می شد.
خیلی ممنونم :) لطف دارین :)
اره اگه موبایلیشو می نوشتم خیلیا میتونستن ازش استفاده کنن ولی جالب اینجاست ک من خودم گوشی اسمارت ندارم :)) البته فک کنم همچین برنامه هایی واسه گوشی باشه
ممنونم ^___^
خواهش میکنم :)
((-:هیچوقت دراین حدبراشون وقت نزاشتم
آدمی ب فرد میمیرد . تنها ب جمع است که معنا دارد . جمع را یادتان باشد :)
وااااای چقدر خفنههه این ! :))))
مرسی :)) 
احوال شما ؟
به آقا مصطفی هم سلام برسونید .. حرفای حکیمانه ای میزنن ، بله .
چشم . بزرگیتونو میرسونم :) 
من افق های روشنی در برابر شما می بینم.
تو رو خدا فقط حیف نکنین خودتونو..
خیلی ممنون :)

حرف جالبی زدین . حیف نکنم خودمو ... 
نمیدونم 
ا.. من ابراز احساسات کرده بودم قبلا :/
بله :)) بازم ممنون :) 
ممنون خوبم :))
شما خوبید ؟! :))
شکر منم خوبم :)
غبطه خوردم به دانشتون تو این زمینه! والا :))
من خیلی برنامه نویسی دوست داشتم . کلی هم وقت صرف کردم . کلی کشید تا ب اینجا برسم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)