عقاید یک رامین

معلومه اعصاب ندارم ؟

چرا این قد لاغری ؟  یه کم غذا بخور خب یا چرا چاق شدی ؟ یه کم رژیم بگیر خب . ازدواج کردی ؟ چرا ازدواج نمی کنی ؟ چرا اینقدر زود ازدواج کردی ؟ و ...
چرا فک میکنن اولین نفری هستن ک این موضوع رو فهمیدن ؟ چرا فک نمی کنن طرف خودش خیلی بهتر میدونه ؟ ینی واقعا ملت منتظر بودن ک ایشون اجازه بده ؟ چرا همچین مسائلی رو به روی آدم میارن ؟ خوبه ما هم بیشعوری شونو ب روشون بیاریم ؟
جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 ۱۳ تا نظر تا الان نوشتن

حلال اعلام میفرمایم
بیشعوریشان را به رویشان بیاورید
والسلام و علیکم
بعضیاشون اینقدر بیشعورن ک حتی بعد از گفتن هم نمیفهمه :|
فک میکنن خودشون خیلی عـالـیـن مثلا😒
والاااا
منم با این قضیه مشکل دارم ... ولی من جدیدا به روشون میارم ، همین چند هفته پیش که قد من برا پسرعموم شده بود یه مشکل اساسی و من محترمانه محکوم به بیشعور بودن کردمش:)

+ امروز میخاستم بهتون بگم: هنوز هم لازمه این تصویر تو هدر وبلاگتون باشه؟؟ قبلی بیشتر به وبتون می اومد، الان فک میکنم فعلا این بهتره چون بیشتر به این پستتون میاد :))
احسنت :)) 

+ خوبه هاااا . خوب نیست ؟ باید یه خوبشو پیدا بکنم . نمیخام دیگه قبلی رو بزارم . حداقل ب این زودیا نمیخام بزارمش . 
نه بهتره به روشون نیاورد
چون اون وقت نشون میدن حجم بیشعوری شون بیشتر از چیزیه که فکر میکردیم این رو بنابر تجربه شخصی میگم
به جاش بسته به سن طرف و ضریب هوشیش یه جور رفتار مشابه میشه داشت تا خودش ساکت شه! البته گاهی هم بخاطر سن و َسال طرف فقط باید حرص خورد که اون موقع ها وبلاگ بهترین گزینه است :دی میشه نوشت و حتی ثبت نزد ولی آدم حالش بهتر میشه
والا من ک بروشون نمیارم ولی خب اخه چقدر تحمل :|
اره وبلاگ جای خوبیه واسه این جور حرفا :)
سلام خوبی؟ ازدواج نکردی؟ ازدواج کردی؟
+اینم اضافه کنید.
امان از این نوع سوالا :|
چرا ازدواج نکردی ؟ چرا اینقدر زود ازدواج کردی ؟
واقعا:))
نه اصلا هم عصبانی نیستی...حق میدم^_^
مرسی :))
والا! همینو بگین :|

من که از شنیدن اون جمله اولِ چرا اینقد لاغر شدی به سطوح آمده و تصمیم گرفتم نعره زنان سوی بیابان روم :/ :|
یاد یه چیزی افتادم . خیلی وقت پیش میخاستم یه پست بنویسم با این مضمون : 

هیچ وقت به یه مرد نگین موهاتم ک داره میریزه . خودش خیلی وقته میدونه :(

یه پوزخند بزن بهشون برو :))
کاش با پوزخند حل میشد :))
اتفاقا من این عکس رو دوست دارم، ایده جالبی داره. احساس میکنم یه حس جدی ولی خسته داره و این برا یه حالت های خاص جذابه درصورتی که قبلی یه جور حس همیشه آماده بودن، هر لحظه یه حالت متفاوت داشتن رو منتقل میکرد . البته جذابتر میشه اگه یکی جدیدترشو با یه ایده نو انتخاب کنید .
"یکی نیست بگه دختر اینقد فضول نباش" :))
:))
دنبال سوژه جدیدم :)
:موافقت با هلما
قبلیه خیلی مهربون تر بود.
من الان می ترسم کامنت بذارم.
:))
:( حال، باید خوب باشه تا اثراتش دیده بشه 
نترسین ...
چه غمی داره این جمله. پست غم انگیزی می شد یقینا :(
بیشتر عصبانی بودم البته الان بهترم :))
شما خوبین ؟
خداروشکر :))

هوممم...بد نیستم...خوبم :)
شکر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)