عقاید یک رامین

چرا

ب سمت ماندنت
راهی نمی شوی چرا ؟
شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

...............................................................
چرا این همه نقطه ؟؟
به سمت رفتنت راهی نمیشوی چرا ...
????
چه زیبا بود...
:))
ممنون :)
چیزی که باید بره از وجودم ...
این شعر ی آهنگ بود  . همین 
خب من که چیزی نگفتم ... فعل معکوسش آرزوی منه :))
آهان :) حله
شاید تا ماندن ب اندازه این نقطه ها فاصله است شاید .........
شاید نقطه ی توقفی نیست شاید ..........

:|
هیمممممممممممممممممممممممممم
بلـــــــــــــه ... آدرس جدید ... :
بله . ممنون :)
سلام
سلام مریم خانوم :)
خوبین ؟
روزگار بر وفق مراده ؟؟
آیا همچنان سنگ های توی خیابونو شوت می کنین ؟؟
از بشقاب های گل سرخی چ خبر ؟؟ :)

اینجا هم قراره نیاین؟:(((((
متاسفانه بله . کلا نمیخام وب نویسی کنم
حتی اگه ننویسی باید باید باید به من سربزنیییییییییییییییییییییی.
بگو خب.
من فقط اینجارو دارم که گاهی بهت سربزنم نرو از اینجا حداقل ازاینجا نرووووو
شما ک وب ندارین من سر بزنم :)
خب :)
چشم . هر از گاهی میام اینجا . فقط بخاطر شما :) 
قبوله ؟
پرشین دوباره باز شد.بهم سربزنید.میخوام بمونید باوشه؟
لدفن بزنید قدش :-))))))))))
ممنون از اینکه گاهی اینجا هستین اونم بخاطر مریم:-)
چ خوب :) 
:) 
خاهش می کنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)