عقاید یک رامین

ذوق زدگی ینی

از خواب بیدار بشی ببینی استاد 70 ساله ات تو تلگرام نوشته : پروپوزال شما تصویب شد .



+ راستشو بخاین استادم 69 سالشه ولی دیدم 70 خیلی با مسماتره :)) 

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

به سلامتی:)
مرسی :)
به سلامتی!
ممنون :)
مبارک باشه :)
دوست خوبم
مرسیاااات زیاد :)
مبارکه :) شیرینی ذوق زدگی کوو؟ ؟
پروپزال که تایید شه نود درصد پایان نامه تمومه ..

+ استاد هر چقدتر مسن تر جذابتر ...
شیرینی ؟ اون دیگه چیه ؟؟؟ :))
ولی من هنوز 90 درصدشو انجام ندادم اخه :))

+ ب شرطی ک حوصله اش سر جاش باشه
خداروشکر ... :)
شکر :)
عه چه خوب! نمی دونم پروپوزال چیه ولی ما رو هم در ذوق زدگیتون شریک بدونین :)))
پروپوزال ینی پیشنهاد . من برای پایان نامه ام یه موضوع انتخاب کردم . دانشکده باید قبول بکنه ک من رو این موضوع میتونم کار بکنم یا نه . بخاطر همین رفتم 20 30 تا مقاله خوندم . یه طرح کلی از کاری ک میخام بکنم رو در حد 10 12 صفحه نوشتم و دادم ب دانشکده . بطور کلی پروپوزال شامل چکیده - مقدمه - پیشینه تحقیق - مواد و روش ها - رفرنس میشه 

مرسی :))
چقدر خوب :)) تبریککک
مرسیاااات :)
الان زشت میشه من بپرسم پروپازال معنیش چی؟
گفتنیست که حوصله سرچ تو گوگل ندارم:‏|‏
نه اصلا :)

پروپوزال ینی پیشنهاد . من برای پایان نامه ام یه موضوع انتخاب کردم . دانشکده باید قبول بکنه ک من رو این موضوع میتونم کار بکنم یا نه . بخاطر همین رفتم 20 30 تا مقاله خوندم . یه طرح کلی از کاری ک میخام بکنم رو در حد 10 12 صفحه نوشتم و دادم ب دانشکده . بطور کلی پروپوزال شامل چکیده - مقدمه - پیشینه تحقیق - مواد و روش ها - رفرنس میشه 
کی بازنشست میشه ایشالا؟:دی
تا شقایق هست زندگی باید کرد :)))
اگه استاد 60 سالش بود اصلا انقدر ذوق نداشت:دی
شاید . بحث سر تلگرام بود . اخه با تلگرام خبر میدن ؟ مگه میشه ؟ مگه داریم :))
شیرینی ، بستنی همون چیزایی ان که چند ساله به لیستتون اضافه و اضافه تر میشن . فک کنم همشو یه جا عروسی بچه هاتون میدین ایشالا :))

+ بله بله
من ک چیزی یادم نمیاد :))

:)
آهاااان خععلی ممنون بابت توضیحتون...حالا فهمیدم جریانو :))

موفقققق باشییین آقا رامین گل ^_^
خواهش میکنم :)

مرسیااات :)
عهههه ،نکته ی تلگرامش مهم بود راست میگید! :))
تبریک :)
مرسیییی :))
شیرینی دانمارکی با چایی بخورید جای ما! انشاله موفقیت هاتون پایدار باشه.
شیرینی شو قول نمیدم ولی چاییشو میخورم . 
ممنون :)
والا مردم باکلاسن ، تلگرام رو نکته این پست معرفی میکنن ، اونوقت موقع امتحانا صبح ساعت 8 یه لحظه آن شدم استادم پیم داد: قیز کئت درسیوی اوخو :)))
:))
اتفاقا اون جور استادا هم خیلی خوبن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)