عقاید یک رامین

به افتخار خودمون یه کف مرتب

رئیس پژوهشگاه IT مخابرات: 70 درصد محتوای وب فارسی تکراری است.


خوبه ما وبلاگ نویسا هستیمااا . وگرنه اون 30% هم وجود نداشت . ولی چ فایده . نه تقدیری نه تشکری . اما من تشکر میکنم از همه وبلاگ نویسان ک هستند و می نویسند. پس 


+ لینک خبر
پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

 ۱۶ تا نظر تا الان نوشتن

من به احترام خودمون می ایستم و کلاه از سر برمیدارم..
با تشکر از شما :)
آیکون کف مرتب!
از اتاق فرمان اشاره میکنن شله :))
دست و جیغو هورراااا:)))
:))) هورا
ماهم متقابلا از شما وبلاگ نویس محترم تشکر میکنیم :) تاحالا فکر کردید ما میشیم جزیی از فرهنگ و ادبیات تاریخ کشور ؟اونوقت صد سال دیگه دانشمندا کد نویسوبلاگای مارو از توی حافظه و هاردای سوخته پیدا میکنن و ترجمه ش میکنن و شاید حتی وارد کتاب ادبیات الکترونیکی بچه ها بشه!! D:
مرسیی :)
نظر شما رو جلب میکنم ب این پست
:))

سوال ترم میدن مترسک که بود و چه کرد ؟ :))
Oh god .....
بزارین سرم خلوت شه خودم تقدیر میکنم :)
مرسی .
شما امسال رکورد تشکر و تقدیر رو ک شکوندین :))
ب امید اینک یهو یه فصل تمام کسی غیبش نزنه
این الان تیکه بود 🙄🙄🙄🙄🙄
متوجه شدم :))
((-:منم تشکر میکنم از همتون
مرسی :)
جهان بی بلاگران مرگ است
و دیگر هیچ
ها تیکه بود
بهو شد اون موقع
الان اسم برنامه و شخصیت رو یادم نیست ولی احتمالا بشناسید به قول همونی که یادم نیست
تبریک به شما تبریک به خودم تبریک به همه!
خدا ما رو برای مجازی ایران حفظ کنه اصلا
متوجه شدم کیو میگین 
سریال شمعدونی بود 
آمیـــــــــــــن :)
وبلاگ نویسانی که تولید محتوا میکنن نه کپی!
واقعاً این بحث تولید محتوای مفید خیلی خیلی مهمه
کپی کارا وبلاگ دارن ولی وبلاگ نویس نیستن . 
موافقم :)
بعله بعله! به افتخااار خودمون دست و جیغ و هورا ^_^

ما هم از شما تشکر به عمل میاریم :))
:))
موتوشکرم:)
"مترسک که بود و چه کرد.." غیبت کبری و صغری وی را شرح دهید. (2نمره)
من راضی نیستم بریم تو ادبیات . بچه ها گناه دارن خبببب :))
کاش بهتر از این بشه فضای وب
کاش
وماهم از شما تشکر میکنیم که هستید ومی نویسید
مرسی :) من نیز متقابلا تشکر میکنم :)
حالا تو که خوبی.. مختصر و مفید
رونویسیا رو از طویله های شباهنگ میدن :)))
از پست های من سوالای تستی در میاد نهایتا :)) 
:))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)