عقاید یک رامین

ینی من عاشق سر تکون دادناش شدم :)

ببینید

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۷ ب.ظ

 ۱۰ تا نظر تا الان نوشتن

اول اینکه خدا این آستیگمات رو ازم نگیره، سر تکونداناش شدم رو "سر تکوندادنای داداشم" خوندم :)
کف زدنای هماهنگ هم عاشق کننده است اما انصافا به پای سر تکون دادناش نمیرسه ..
من خودم چن قانیه مکث کردم تا بنویسمش :)))
اصن عالی بود
عااالی بود
خیلی :)
یکی از دوستای اینجا خیلی پیانو دوست
یادش افتادم :)
کلا خوبه پیانو :)
این آدم خیلی خوبه:)
خیلی :)
از بازارچه عیدونه اتون هم عکس میزارید ؟؟ :)
اسفند شروع میشه ولی تقریبا یه هفته ست ک کارگاه اماده سازیش شروع شده :)
ینی منم عاشق موهاش شدم:دی
:)))
عالی بود :)
هنرمند واقعی ینی این :)
حجمش :(

طنزه؟ :)
:(

موسیقی - پیانو 
آخ! حجمم فدای پیانو باد پس...این ماه هم حجم اضافه پشت حجم اضافه :))
:))) 
خدایا بسته نامحدود اعطا فرما :)
:)))

خیلی خوووووب بود ^_^
:) 
خب خداروشکر حجم تون حیف نشده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)