عقاید یک رامین

ب نظر شما + بعدن نوشت + تصویر اضافه شد

این یا قبلی ؟


بعدن نوشت : با توجه ب اکثریت آرا برگشتیم ب قالب قبلی . ینی یه نفرم نگفت این . طوری شد ک حتی نمی تونم وتو بکنم :)) 


منظور از این : 

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ

 ۳۲ تا نظر تا الان نوشتن

قبلی
با تشکر از نظر شما
قبلی
با تشکر از نظر شما
شاید قبلی...
با تشکر از نظر شما
یاعلی.. 0_0


این خیلی خوبه ها..
ولی می دونی چون تیره س چشم اذیت میشه.
:))
حله
با تشکر از نظر شما
به نام خدا
قبلی :|
با تشکر از نظر شما
خوشگله ها.. پله پله روشن .. کوتاه تر
نور وسط تاریکی


ممنون :)
قبلی بنظرم!
این یجوریه
یهویی به ذهنم رسید
با تشکر از نظر شما
قطعا قبلی :/
با تشکر از نظر شما
دیگه اکثریت آرا نبود این ! همه ی آرا بود! :))
با وجود نظر خودم میشد اکثریت :))
من "این" که میفرمایید رو ندیدم ، فعلا رو قبلیه :))
احتمالا موطف به احترام نظر اکثریت ام :)
عکس قالبی رو ک میخاستم بزارمو گذاشتم :)
قبلی خوب بود اگ نوشته ها میومدن سمت راست
چطوری درست میکنین اخه
چرا من نمیتونم
:دی
ینی میگین سیاهه خوب بود ؟؟؟ 
احسنت . چقدر شما خوش سلیقه یین :)
رفتم از قالبای عرفان پیدا کردم
فقط عکسشو عوض کردم 
:))
والا :دی
با این نوناشون :))
من که ندیدم به رای خورشید اعتماد میکنم میگم خوشگل بوداااا ولی همین خوبه
عکس قالب رو گذاشتم تو پست . الان میتونین نظر بدین :)
|:خب خداروشکر به قبلی برگشتیم میتونیم مخالفتمون برداریم
:))
جدیده جذابتره :)
احسنت 
شما هم خیلی خوش سلیقه یین :))
کلا من با قالب فعلیتون نمیتونم کنار بیام ، حس میکنم فقط برا پستای خاص خوبه نه کل وب :)
سعی میکنم هر چه زودتر یه قالب خوب پیدا کنم :)
با وجود زمینه تیره ش (که البته باعث خودنمایی بیشتر رنگا و نورا میشه) اون پله ها و فضاش بدجوری ادمو جذب میکنه در نتیجه با احترام به اکثریت ارا من اون مشکیه رو که الان فقط ازش یه تصویر مونده انتخاب میکنم! D:
مرسییییییییی :)
باید ب یه توافقی رسید بالاخره 
این تصویری که از این گذاشتین برای زمانی که با سیستم وارد میشیم خیلی جذابه!نمیدونستم تو سیستم نما ش اینطور هست!
اما تو گوشی شکل جالبی نداشت، من با گوشی دیده بودم
این مشکل بزرگیه . بیان باید هر چه زودتر به این مشکل یه فکری بکنه . جای خالی یه اپلیکیشن خوب نیاز شدیدا احساس میشه 
بازم ممنون ک نظرتونو گفتین :)
طوری رای ندید که طوری شود که آقا رامین فکر کنن طوری شده است:)))

اون قالبتون که یه عکاس هدرش بود خیلی خوب بود
:)) همینو بگو :)))
اون عکاسه خودم بودم :))
منم با گوشی دیده بودم خیلی خراب بود قالب
ب نظرتون پس ریسپانسیو کنم ؟
سیاهه خیلی قشنگه اصن:دی
:))
ولی مث اینکه وقتی با گوشی میای خوب دیده نمیشه 
نه ریسپانسیو هم رو مخ منه -_-
یه قالبی باشه هم با پی سی سازگار باشه هم گوشی
مث قالب من :دی
اکی
بازم باید بگردم یه خوبشو پیدا بکنم
همون که عکاس داشت خوبه(فقط)
:)
همون ک خودم بودم :))
خوشگله قبلیه منتهی مشکی چشمو اذیت می کنه...وگرنه قشنگه....این قالبتونم خوشگله ها ولی :)
:)
بله . دوستان هم اشاره کردن ک سیاه خوب نیست ولی من همه عکسام سیاهه :|
اونم عکس از خودتون بود مگه مثل فعلی؟ :|
همش منو شگفت زده می کنید :|
بله . اونم خودم بودم :)))))
البته این(دودی) نه نه بخشید منظورم کبریت به دهن هم خودشوننااا :)) گفتم یه حرفی زده باشم ، شمام تفاوتا رو بشکافید :)
بله :)) کلا منم . غیر از این ک خلافش ثابت بشه :))
من کلا با اون سیستم چی به حال و هوات میخوره موافقم..
مرسییییییی :))
اگه ریسپانسیو شه علاوه بر اینکه رو مخ خانوم پرتقال هست،قطعا تو گوشی چون نما مستطیل عمودی هست دیگه این جذابیت رو نخواهد داشت!
موافقم :)
عجب دوستای خلاقی دارم من :|
دمتون گرم :|
:|
آیکن عینک دودی :))
سفید رو مشکی چشمو اذیت میکنه:)
چه رنگی میشه رو زمینه سیاه خوب میشه پس ؟ ایکن تفکر 
اون قبلی قبلی ِ که عکاس و دوربین داشتو من خیلی دوس میداشتم ، حس خوبی به آدم میداد ! این قالب هم خوبه هااا فقط بوی سیگار میده جسارتاً :))
اون عکاسه خودم بودم :)
بوی سیگار یا گوگرد ؟؟ :)))
عاغا! عسکشو خودت گرفتی؟:) عکسش شبیه عکسای رامین طوریه:)
بله . عکسشو خودم گرفتم . در ضمن خودمم اون عکسه :)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)