عقاید یک رامین

این یکی خوبه ؟

نکات مهم :
1- سایه موجود در هدر سایه خودمه . دوربین ب دست 
2- قالب ریسپناسیو نیس
3- با گوشی هم چک کردم خوب بود
4- من این طوری میبینم . شما چطور ؟ 
يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 ۱۸ تا نظر تا الان نوشتن

عالیه(-:!
:) 
خب خداروشکر :)
خوبه :)
فقط هدر یکم مصنوعیه انگار !نمیدونم چرا ؟ D:
:)
:)))) عکسه . از سایه ام عکس گرفتم فقط یه کم سیاهش کردم :))
خوبه :)))
کلاهشو:)))
:)) خب خداروشکر

فقط یه تفنگ دولول کم دارم :))
به نظرم هدر باید خودتون با دوربین عکاسی باشید هدری که خودتون با دوربین عکاسی نباشید هدر نیست

اون هدر اولتون منظورمه
:)))) 
خیلی وقته کسی ازم عکس نگرفته . منظورم عکس خوبه . همون شخصی هم ک اون عکسو ازم گرفت الان کیلومتر ها ازم دور شده . رفت آمریکا . 

عکس تکراری دوست ندارم بزارم ولی شاید دوباره مجبور بشم :)
به نظرم بهترتر میشه اگه :
یه کم سایز عکسه بزرگتر بشه
و فاصله هدر تا نوشته ها بیشتر بشه
اسم وبلاگم با یه فونت دیگه باشه

:)
مرسی ک نظرتونو گفتین . من چیزی ک خودم میبینمو گذاشتم تو پست ببینین بازم لازمه کارایی ک گفتینو انجام بدم یا نه 
:)
بسی خوب است^_^
ولی موافقم که انگار یکم مصنوعیه
:))
حذفش بکنم بهتره یا یه چیز دیگه بزارم ؟
میدونم ولی یه جوریه D: شاید چون خیلی کوچولوعه D:
عوضش بکنم یا حذفش بکنم ؟
منم همینی که شما می بینی رو می بینم ؛)

+ البته در نهایت نظر شماست که مهمه،من صرفا پیشنهاد میدم :)
حله :)

+ شما هم مخاطب وب من هستین . شما راحت نباشین تو وب من کی باید راحت باشه پس ؟ :)
بسیار مینیمال و خاص و زیبا...!
^___^ 
مرسییی :)
اتفاقا به نظر من همون عکس سایه ساده و کوچولوی کنار قرار گرفته خیلی مینیمالیستی و دلنشینش کرده! :)
:) کلی زحمت کشیدم تا اونو درست کنم :))
ببخشید من انقدر توی وبلاگی که مال خودتونه و حق هرگونه تغییری رو دارید دارم دخالت میکنم :(
اما فکر میکنم اگر عوضش کنید اونوقت بین دوتا گزینه انتخاب راحت تر میشه بازم هرجور خودتون میدونید :))
نه خواهش میکنم . اختیار دارین بالاخره شما مخاطب وب من هستین . نظر شما هم برای من مهمه :)
باید بگردم یه عکس مناسب پیدا بکنم :) 
فقط این عنوان پست فاصله ش با متن پست و تاریخ انتشار پست ،خیلی نزدیک به همه! :))
چشم اونم درست میکنم :)
این خـــوبــه:))
عکاسی دوست:))
خب خداروشکر :)
خوبه .. فقط یکم رو پیشنهاد خانم "نیمه سیب سقراطی" فکر کنید ، میتونه بهتر هم بشه :)
دارم رو فونت هدر کار میکنم نمی چرا عوض نمیشه :| 
بقیه پیشنهاداشونو هم دارم روش کار میکنم :)
ممنوووونم :) ولی فکر کنم یه کاری کردم که دفعه بعد نظر نپرسید D:
:)
نه این طور نیست . من از قدیم الایام از همه در مورد قالبم میپرسیدم تا به یه نظر نسبتا واحد برسیم . 
البته دیروز با گوشی اومده بودم یکم کوچک بود اون تصویر
ولی الان که دارم قالب رو از اینجا می بینم
خیلی هم خوبه :)
خب خداروشکر :)
ما نیز همین طور میبینیم
قالبتان بسی مبارک:) بسی برازنده است
مرسی مرسی مرسی :)
فونت عالیه به نظرم :)
دیروز تا شب کلی با قالب کلنجار رفتم ولی فونت عوض نمیشد . صب ب محض اینکه از خواب بیدار شدم ب ذهنم رسید چیکار و کار کرد . 7 صبح به ذهنم رسید :| 
من این فونت رو خیلی دوست دارم . خیلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)