عقاید یک رامین

خوشحالی ینی

بعد از چن ماه تونستم از سایت کوفتی "پایگاه ملی داده های علوم زمین شناسی کشور" با تحمل مصیبت های فراوان ، دیتا دانلود کنم . لعنت ب کسی ک دانلود رو برگرفتن ترجمه کرد و منو 6 ماه معطل کرد



پ.ن. کلمه بولد شده محترمانه ترین کلمه ممکن بود برای توصیف .

پ.ن. کارل گوستاو‌ یونگ ، روانشناس سوئیسی تعبیرِ جالبی از انسانِ خوشحال داره ک تو ادامه مطلب نوشتم


روانشناس سوئیسی تعبیرِ جالبی از انسانِ خوشحال دارد که بسیار از تعریفِ عادی و معمولِ خوشحالی فاصله دارد


بر اساسِ این تعریف، خوشحال بودن یعنی توانمندیِ بالای ما در شکیبایی و استقامت در برابر سختی ها. خوشحالی یعنی اطمینانی درونی به این که درد و رنج و سختی و بیماری و مرگ جزء لاینفک زندگی ست اما هیچ کدام از آنها نمی تواند مرا از پا بیاندازد. خوشحالی یعنی میل به زندگی علی رغم علمِ به فانی بودنِ همه چیز، خوشحالی یعنی در سختی ها لبخند زدن، خوشحالی یعنی آگاهی از توانمندی بزرگ ما برای به دوش کشیدنِ مشکلات، خوشحالی یعنی بعد از هر زمین خوردن همچنان بتوانیم بلند شویم،بعد از هر گریه همچنان بتوانیم بخندیم و لبخند بر لبِ دیگر همنوعان بیاوریم، خوشحالی یعنی حضورِ کاملِ ما در هستی، خوشحالی یعنی همچون رودجاری بودن و در حرکت بودن،عبور کردن و به عظمتی بی پایان چشم دوختن خوشحالی یعنی توانایی ما به گفتنِ یک آریِ بزرگ به زندگی.


کارل گوستاو‌ یونگ


دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

 ۱۱ تا نظر تا الان نوشتن

چقدر من خوشحالم پس
سلام خوشحال :)
باید بگم: روانشناس سوئیسی "نظر" دزد .. احتمالا از نظر من در مورد خوشحالی باخبر بوده و به این خودش منتظرش کرده . باید پیگیری کنم :)
همیشه اتون شاد ..
قالب زیبا شد .
:)) کپی رایتش مال شما بود ؟ 
ممنون :)
تعبیر خوبی داشت از خوشبختی
به نظرم درسته

برگرفتن:)))
:)

:)) اصن اعصابم خرد شدااا 
ای خدا اون بالا رو..


+من قوی و خوشحال و ترسناکم
:))

+ احسنت ب شما :)) 
چه قدر ادامه مطلب خوب بود !!
:)
اجازه کپی ادامه مطلب؟
بله بله . من خودمم کپی کردم :)) 
عاغا؟ پیج اینستایی چیزی؟ در پی عکس هاتان روانه ایم
لطف دارین :) والا پیج دارم ولی همه عکسامو اول اینجا میزارم بعد میزارم اینستا . مخاطبای اینجا برای مهم ترن :)
ولی خب چون گفتین : ramingraphy@
شش ماه برگرفتن رو میدیدی و دنبال دانلود بودی یعنی؟
برگرفتن مکه ترجمه adopt نبود؟ :|
نه اون طوری نبود . من نقشه میخاستم ولی جایی ک نقشه ها بود فقط میشد ویو کردشون . نمیشد دانلودشون کرد . بعد از 6 ماه پیدا کردم ک قسمت دانلودشون یه جای دیگه سایته :| خب میمیردی دانلودش هم میزاشتی کنار همون ویو ؟ :|| 
فک کنم این طوری بوده منظورشون : بر = down   گرفتن load
نه بابا اصلش برا من بود، ایشون کپی کردن :)
:) بر منکرش لعنت
مررررررررسی:)
خواهش میکنم :)
برگرفتن؟ :|
یا خود خدا :|
اصن نابود شدم فهمیدم این ترجمه اونه :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)