عقاید یک رامین

آرزو های قدیمی

اینو امروز مامانم پیدا کرده . 

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

 ۲۱ تا نظر تا الان نوشتن

آرزوی دیگر من یاد گرفتن چی چی هست؟
ماشالله هزارماشالله بزنم به تخته گوش شیطون کر،چشم شیطون کور،روم سیاه،روم به دیوار
خیلی خوش خط بودی داداش
کونگ فو :)) 
ممنون :))))
:)))
الهی . حالا کدوم آرزوتون تحقق یافته ؟؟
یعنی محو تعیین رنج سنی 7_14 شدم :)
یحتمل مامانتون چه ذوقی کردن و چه خنده هایی ..
:))
خب ب آرزوی اولی ک نمیشد رسید . هر تفنگی ک برام میخردن دوست داشتم بازم بخرن . کلا عشق نامحدودی ب تفنگ داشتم . کونگ فو هم یاد نگرفتم . اون ماشین 4 چرخا هم رو نتونستم درست کنم . میشه گفت ب هیچ کدومشون نرسیدم :))
خب اون زمان خودم تو اون رنج بودم شدیدا هم ماشین لازم بودم :)))))) تو فیلما از این ماشین 4 چرخا نشون میداد من عشق میکردم اصن
صب من خونه نبودم پیدا کرده نمی دونم دیگه چقدر خندیده :))
یعنی خوشم میاد واسه ماشینه رده سنی هم گذاشته بودی:)))
یادم میاد اون زمانا ب چیا فک میکردم 
به این نتیجه رسیده بودم ک بچه زیر 7 سال هنوز خوب نیمتونه خوب برونه :))
حالا اینکه چرا بین 14-18 یه دوره 4 ساله فاصله هست یحتمل بخاطر تفاوت تو هیکل آدمایی ک دبیرستان میخوندن و اندازه ماشینی ک میخاستم درست بکنم بود 
بچگیت شبیه الانته :)

چندسالت بوده؟
:))) از کجا میگین شبیه الانمه ؟؟

زیر پوستی میخاین بفهمین من چن سالمه ؟؟ :))) 11 سالم بوده 
آدم از این برگه ها پیدا میکنه هم تا یه مدت خوشحاله هم ناراحت
من ناراحت شدم اینو خوندم با اینکه حتی نمیدونم به کدوم یکیش رسیدین و به کدوم یکیش نه
چه آرزو های پر از حسه خوبی .. :)

این بچه های الان اینقدر سرشون تو گوشی گرمه اصلا نمیدونن اگه بنویسن شاید گم شه و در آینده ای دور پیدا شه و کلی باعث دوق زدگیشون بشه:))
من بیشتر حسم ب خوشحالی بود ولی خب ناراحت هم شدم ...
ب هیچ کدوم نرسیدم :)))

بچه های الان مث ما بچگی نکردن و اینکه این موضوع رو نمیفهمن خیلی بده 

ای جان چه قشنگ:)
:))
چه بچه ی هوشمند و باحالی بودین :)))
بودم ؟؟؟ :)))) 
من اون موقع دو سالم بوده :|
😁😁😁😁
ماشین کوچک با سرعت معمولی برای کودکان 7_ 14 سال

"تا" هم نه.. خط تیره :)

خیلی دقیق و پر فکر و خلاقه.
آرزوی ساختن..
و این که فکر کردین که برای کودکان باید سرعت معمولی باشه (ای خدااا)
یا تفنگ دوربین دار که هم قشنگ باشه هم کیف داشته باشه.
یا جاهایی که اصلاحش کردین.. ابرو باز کردین اضافه کردین :)
شبیهه دیگه خب.. از کجا نداره.


+ اصلا حواسم نبودا.. خودتون گفتین :/
:))))) 
سرعت معمولی :))) 
اخ اخ اصلاح متن :)) هنوزم این مشکل رو دارم :)))))))) 

+ :))
بله ، گذشته بودنش صرفاً بخاطر این بود که از "بچه" استفاده کردم ،
الان که بچه نیستین ، هستین ؟! :)))
خوب قسر در رفتیناااا :))) 
بله الان دیگه بچه نیستم :))
چه قالب خوشگلی ^_^
مبارکه :))
مرسی مرسی :)
تفنگ دوربین دار خیلی قشنگ ! خیلی قشنگ :)))
من دفترچه خاطرات دوران ابتداییم رو دارم ، خیلی فاجعه تر از اینه :دی

نکته مثبتش اینه که غلط املایی نداشتین ؛)
خیلی خیلی قشنگ حتی :))))) 
:))) 

علط املایی نداشتم ولی تصحیحش کردم متنو :))
مجددأ ای جان :| :)))
مجددا :))
گنگ فو ! :)))
:))))) 
من گنگ خواب دیده :))) 
:))دست خطو..ای جان^_^
منم ازین اثرات زیاد دارم..یه چیزی اندازه پنج شیش تا سالنامه:/
:)) والا من فک میکردم خطم خوب نیست ولی مث اینکه بوده :))
ماشالا 5 6 تاا :))
نه واقعا دست خط خوبی بوده!
برای یک پسر بچه ی 11 ساله (دقت کنید،پسر !) این دست خط عالیه!

+ یاد کلاس نویساتون افتادم... :)

+ یه سوال من دیدم و یادم هست که این چیز میزا و نتظیمات کامنتارو برداشتید اما یادم نیست من بابتش تشکر کردم یانه?
(چون این مدت چند نفر اینکارو کردن و یه تعدادی رو خاطرم هست که تشکر کردم اما اینجارو یادم نیست نمیدونم چرا! :|)
:))
چقدر ذهنیت تون نسبت ب خط پسرا بده :))))

+ یاد پست های کلاس نویس بخیر ولی یاد وقت هایی ک کلاس نویس مینوشتم نخیر :| :))

+  نه .تشکر نکردین و البته تشکری هم لازم نیست . اگه میگفتین زودتر ورمیداشتم :)
شمارشتون تون خوب نبوده هااااا اونموقع D:
"من امروز یکی از آرزوهایم را می خواهم بنویسم"
بعد ، سه تا آرزو نوشتید !
:))))
:)))))
قرار بوده یکی بنویسم بعد یادم افتاده ک من آرزوهای دیگه ای هم دارم :)))
:))))

+ عه! پس من بسیااار مچکرم بابت اینکه اینارو برداشتید بسیار کار پسندیده ای ست :)
:))

+ خواهش میکنم :)
وای خدا!!!! رامین کوچک:)
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
بایگانی
مهر ۱۳۹۸ (۱۹)
دی ۱۳۹۷ (۱۹)
تیر ۱۳۹۷ (۱۳)
آذر ۱۳۹۶ (۱۲)
مهر ۱۳۹۶ (۱۸)
تیر ۱۳۹۶ (۱۹)
دی ۱۳۹۵ (۱۲)
آذر ۱۳۹۵ (۱۶)
مهر ۱۳۹۵ (۲۴)
تیر ۱۳۹۵ (۲۵)
دی ۱۳۹۴ (۳۹)
آذر ۱۳۹۴ (۲۴)
مهر ۱۳۹۴ (۳۰)
تیر ۱۳۹۴ (۵۴)
دی ۱۳۹۲ (۱۳)
آذر ۱۳۹۲ (۱۶)